Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-15. Voiko 1,5v kanssa mennä vaunulenkille?

Vierailija
07.02.2017 |

Vaunuissa lämpimien vilttien sisällä 20min kävely muskariin. Onko liian kylmä kuitenkin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaan ole liian kylmä. Kerroksittain vaatteita, huppu päähän ja kaulaliina kasvojen eteen.

Vierailija
2/7 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en laittaisi kaulaliinaa kasvojen eteen -> kaikki hengityksen kosteus jää huivin alle tai nousee ylöspäin silmillä/otsalle sen sijaan että pakenisi kauemmas, ja se ihon pinnalle jäätyvä kosteus on ikävä juttu. Leualle voi laittaa, ja hyvä huppu tekee "poteron" jossa posketkin on vähän suojassa.

Mieluiten ei naamanpesua (ihon ona rasvakerros parhaimmillaan) eikä ainakaan mitään vettä sisältäviä voiteita.

Vierailija
4/7 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi. Mun (silloin) 1v8kk oli päiväkodin kanssa piipahtamassa pihalla, kun ulkona oli -28. Ei tokikaan mitään pitkää ulkoilua, mutta kävivät lähimetsässä lyhyellä kävelyllä.

Tarpeeksi päälle vaan, kerrospukeutuminen on hyvä juttu.

Vierailija
5/7 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellaki voi. Jotai lämmintä rattaisiin alle, et ei oo kylmä heti lapsessa. Ja kerrospukeutuminen. Ja hyvä kypärälakki+huppu et ei niin pakkanen pääse nipisteleen poskista.

Vierailija
6/7 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai. Olen käynyt ihan 8 kk vauvankin kanssa, kun oli -20. Kunnolla vaatetta päälle ja vaikka kuomuun verho eteen niin ei pahin kylmyys iske sisään. Vauva oli lämmin kotiin tullessa, minä en...

Vierailija
7/7 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli pakko käydä kävellen asioilla 4kk vauvan kanssa, kun oli -18ºC pakkasta. Ihan lämmin vauva oli, kun tultiin kotiin. Paljon vaatetta vaan päälle ja harso vaunun aukolle, niin kyllä pärjää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi