Työkaveri (mies) haluaisi kanssani sänkyyn
Miespuolinen työkaverini kertoi haluavansa kanssani sänkyyn, koska oma vaimo on avioliiton aikana lihonut muodottomaksi eikä tunne minkäänlaista kiinnostusta häntä kohtaan. Aloinpa vaan miettiä, että onkohan tämä kuinka yleistä miesten keskuudessa?
Kommentit (14)
Ei ole. Tämän nimenomaisen työkaverin kohdalla kannattaa kuitenkin miettiä myös, mitä se ajattelee sinusta kun kuvittelee että ryhdyt hänen kakkos (tai tieskuinkamones)naisekseen tuollaisella tai ylipäänsä yhtään millään perusteella.
Kyllä mun kaveri on valitellut ihan vastaavaa tilannetta jo pitkään. Ei vaan pysty syttymään toisesta enää.
On tietenkin yleistä. Miehelle on ihan tavallista pyöritellä mielessään fantasioita seksistä muiden naisten kanssa, teen niin itsekin ja minullakin on kauniita työkavereita, joiden kanssa haluaisin sänkyyn. Mutta se onkin sitten asia erikseen, päätyykö naimisissa oleva mies oikeasti tekemään syrjähyppyä, kyllä siihen on minulla ainakin todella iso kynnys. Avioliiton karille karahtaminen, yhteishuoltajuuden mahdollisuus jne. ovat sen verran karmaisevia näköaloja, että pistää miettimään kaksi kertaa.
Vaimon lihominen kuulostaa kyllä hieman tekosyyltä, mutta onko sillä väliä mitkä motiivit takana on.
M40
Vierailija kirjoitti:
Miespuolinen työkaverini kertoi haluavansa kanssani sänkyyn, koska oma vaimo on avioliiton aikana lihonut muodottomaksi eikä tunne minkäänlaista kiinnostusta häntä kohtaan. Aloinpa vaan miettiä, että onkohan tämä kuinka yleistä miesten keskuudessa?
On yleistä mutta lähes yhtä yleistä on jättää se sanomatta ääneen kyseiselle naiselle.
Tyyppi oli humalassa firman juhlissa ja alkoi avautua tästä asiasta minulle. Itse olin lähinnä tosi hämmentynyt, koska en ollut tällaista koskaan tullut ajatelleeksi. Olen kaunis nainen ja ihan onnellisesti parisuhteessa ja tämä mies kyllä tietää sen. Kunhan vain ihmettelin, että tapahtuuko tämmöistä paljonkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On yleistä mutta lähes yhtä yleistä on jättää se sanomatta ääneen kyseiselle naiselle.
Siis onko niin, että jos olet kaunis nainen, niin miespuoliset työkaverit zoomailevat sinua sillä silmällä?
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi oli humalassa firman juhlissa ja alkoi avautua tästä asiasta minulle. Itse olin lähinnä tosi hämmentynyt, koska en ollut tällaista koskaan tullut ajatelleeksi. Olen kaunis nainen ja ihan onnellisesti parisuhteessa ja tämä mies kyllä tietää sen. Kunhan vain ihmettelin, että tapahtuuko tämmöistä paljonkin.
Ap
Paljonkin? Jos sä olet kaunis nainen, niin jokainen äijä sut haluaa sänkyynsä riippumatta siitä, millainen kotikissa niillä on. Ja varsinkin ne, joilla se oma nainen on muodoton pallo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko niin, että jos olet kaunis nainen, niin miespuoliset työkaverit zoomailevat sinua sillä silmällä?
Tottakai.Työpaikalla ei vaan helpolla tehdä aloitteita,voisi olla melkoisen kiusallista sen jälkeen.
No, aiotko mennä sen kanssa sänkyyn?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka fiksua on tunkea miehiä ja naisia kollegoiksi. Ei kovin fiksua. Tässä kyllä islamin säännöt alkavat tuntua merkillepantavan järkeviltä. Mietitään sitten vain avioerotilastoja.
Kuinka fiksua on katsella netistä, muista kanavista ja elävässä elämässä vähäpukeisia laittautuneita naisia, etenkin jos on pariutunut. Ei kovin fiksua. Alkaa oikea arjessa elävä nainen näyttää vähemmän pätevältä. Se, jonka näkee laittautumattomana ja saunan lauteilla hiestä punaisen kirjavana.
Virtuaalitodellisuus on syrjäyttämässä oikean elämän, myös mielikuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Paljonkin? Jos sä olet kaunis nainen, niin jokainen äijä sut haluaa sänkyynsä riippumatta siitä, millainen kotikissa niillä on. Ja varsinkin ne, joilla se oma nainen on muodoton pallo.
Hyvin ne sen osaavat peittää sitten. Olen kaunis nainen (en ole ap), enkä ole kokenut kaikkien miesten haluavan kanssani sänkyyn. Mistä sen voisi tietää, kuka haluaa? Tai sitten olen niin kylmän ja kunnollisen näköinen, etteivät uskalla antaa ymmärtää mitään, se lienee selitys.
Jos olisin ap, olisin näreissäni juuri siitä, että se työkaverimies kuvittelee voivansa olevan mitään mahkuja sille, että ryhtyisin sen huoraksi, kun sattuu huvittamaan. Ja vielä niin inhottava mies, joka haukkuu vaimoaan niin rumasti. Miehekkäänä ottaisi eron ja etsisi paremman vaimon, silloin vaimoksin pääsisi löytämään paremman miehen, joka arvostaa häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvin ne sen osaavat peittää sitten. Olen kaunis nainen (en ole ap), enkä ole kokenut kaikkien miesten haluavan kanssani sänkyyn. Mistä sen voisi tietää, kuka haluaa? Tai sitten olen niin kylmän ja kunnollisen näköinen, etteivät uskalla antaa ymmärtää mitään, se lienee selitys.
Jos olisin ap, olisin näreissäni juuri siitä, että se työkaverimies kuvittelee voivansa olevan mitään mahkuja sille, että ryhtyisin sen huoraksi, kun sattuu huvittamaan. Ja vielä niin inhottava mies, joka haukkuu vaimoaan niin rumasti. Miehekkäänä ottaisi eron ja etsisi paremman vaimon, silloin vaimoksin pääsisi löytämään paremman miehen, joka arvostaa häntä.
Niin, olet varmaankin kylmä. Viestistäsi saa sen kuvan, että suhtautuisit äärimmäisen negatiivisesti mihinkään lähentelyihin, joten tarvitseeko hirveästi miettiä miksei kukaan mies anna ymmärtää mitään? Kyllä kylmäkiskoisuuden tuntee toisen kanssa keskustellessa.
Kaikki pelkäävät torjutuksi tulemista, ja kuten todettu, työpaikalla lähentely on jo sellaisenaan harvinaista. Puhumattakaan että alkaisi flirttailemaan jo valmiiksi torjuvan oloisen naisen kanssa.
Meillä oli hiljattain firman juhlat, jossa oli kyllä jos jonkinmoista kähmintää ja hinkuttamista työkavereiden välillä. Enpä ollut ennen sellaisia juhlia nähnyt, mutta tämän perusteella en enää ihmettele mitään.
Kyllä se yleensä menee niin päin, että vaimo ei tunne minkäänlaista kiinnostusta miestään kohtaan. Muut miehet kiinnostaa sitten senkin edestä.