Mitä mieltä olette kämpästä?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
En tykkää. Liikaa krumeluureja.
En minäkään.
Huono pohja niin kuin ton ikäisissä yleensä. Sijainti jees, mutta ei siellä ole mitään julkista liikennettä. Eikä palveluja.
Kyllä kelpaa. Voisin muuttaa heti, ainoa ongelma on, että puuttuu tuo 2 850 000 euroa.
Itse asunto kiva, sisustus ruma. Sa varmasti tosi ihanan hienolla sisustuksella.
Tykkään erkkereistä ja väliovista.
Muuten ihan jees mutta keittiö on ruma, samoin parketin kuviointi. Saunakin puuttuu. T. Nirso.
Kämppä itsessään on tosi komea: hyvä pohja ja upealla paikalla - sisustuksen muuttaisin itse kuitenkin vähän toisenlaiseksi.
Keittiöstä tykkään, samoin kylppäreistä (paitsi lautalattia isoimmassa kylppärissä hieman kauhistuttaa). Sopivan eleettömän tyylikkäitä.
Kunnioittaisin sisustuksessa vanhan talon tyyliä, mutta en sekoittaisi noin paljon eri tyylejä ja värejä keskenään sikin sokin.
Se kiinnostaisi tietää että ketkä näitäkin taas ostelee?
Wahlroosin kamut
Bruce orecekit
Jne
Huono pohja
Ei saunaa
Paikka kaunis mutta helsinkiläisittäin keskellä ei mitään
Ihan mukava kämppä, sopiva kakkosasunnoksi?
Keittiössä pirttipöytä, yök! Kesämökkikamaa.
Tuossa pääsee Martinan naapuriin. 😀
Tyylillisesti hankalia tuonikäisessä rakennuksessa ovat nyt nuo tehdyt remonttiratkaisut. Mutta jos on varaa ostaa vajaan kolmen miljoonan euron huoneisto, ei varmaan ole ongelma löytää keinot tehdä siitä myös kaunis ja itselle tarkoituksenmukainen.
Vappu voi olla helvetillinen noilla tienoilla, mutta se on ohi hujauksessa kuitenkin.
Asunto ihan hieno mutta itselleni en halua tuollaisia lukaaleita. En jaksaisi edes pitää paikkoja puhtaina =) ja yksin kun asun minulle riittää 2-3h + k vallan mainiosti.
Sellanen vähän boheemi "parempien ihmisten" kulttuurikoti, mukavan persoonallinen.
Ihan kiva asunto. Sisustaisin itse vähän erilailla. Keittiö vaikutti hieman pimeältä ja vähän oudolta. Eniten mua ihmetytti kuitenkin se pirttipöytä-pastellituolit-sininen sohva yhdistelmä. Oliko siihen kasattu jotain jämäkalusteita että pystyttiin näyttämään, että kyllä tänne mahtuu. Poikkesivat aika paljon muun kämpän sisustuksesta eivätkä sopineet yhteen. Ja se sohva olisi kamala ihan missä vain. Henkilökohtaisesti en pidä pitkistä vetimistä, mutta voisin sietää niitä. Yleensä tuollaisissa vanhoissa pitää mennä huoneiden läpi toisiin huoneisiin, mutta tuolla oli aika hyvin käynti makkareihin eteisestä/eteisistä. Isompi parveke olisi ollut plussaa.
Sauna puuttuu. Jokainen sisustakoon miten tykkää, mutta käytännällisyys ja kierto tuossa asunnossa todella huonosti suunniteltu.
Pinnat näyttivät olevan modernit, sopivan yksinkertaiset, vaaleat ja moitteettomassa kunnossa. Pohjakin ihan kiva. Keittiö on pieni asunnon hintaan ja kokoon nähden, mutta tuon hintaisen asunnon ostajan luulisi pystyvän syömään kaikki ruokansa jossain ravintolassa. Parvekkeiden kuvien katsomisesta iski ahtaanpaikankammo.
Tämä olisi kerrassaan loistava valinta, jos pitäisi elää miehen kanssa kulissiliitossa. Molemmat nukkuisivat makuuhuoneissa talon eri päädyissä ja loput huoneet olisivat vaikka sitten edustuskäyttöön bisnestapaamisia varten. :D
Muuten hieno kämppä, mutta harmi, että keittiö ja kylppärit on remontoitu pilalle täysin persoonattomiksi ja arkkitehtuuriin sopimattomiksi.
Onhan tuo hieno erkkeri-ikkunoineen päivineen, mutta enempi sellaisen diplomaatin edustusasunto kuin av-mamman koti.
Ei saunaa, ei merinäköalaa ja huono pohjaratkaisu tuon hintaiseksi. Eikä sijainti ja liikenneyhteydetkään päätä huimaa.
En tykkää. Liikaa krumeluureja.