Miksi hävisi ketju onnettomista talokaupoista??!!
Siis hetken olin palstalta pois, niin ei löydy enää ketjua, jossa ap oli ostanut viime kesänä talon, johon entinen sähkömiesomistaja oli tehnyt itse remppaa? Onko se poistettu ja jos on niin miksi ihmeessä??
Kommentit (8)
Jos joku massailmiantaa ja loukkaantuu
Mutta mitä ihmettä siinä oli poistamista vaativaa, en tajua. Ketju oli ihan asiallinen ainakin siihen asti kun sitä luin. En nyt jaksa uskoa että 15 min kuluessa koko ketju olisi yhtäkkiä muuttunut aivan täysin. V*****aa kirjoitella viestejä ( varsinkin mobiililla pomppimisineen) ja sitten keskustelu on pyyhitty pois. T.ap
Vierailija kirjoitti:
Siis hetken olin palstalta pois, niin ei löydy enää ketjua, jossa ap oli ostanut viime kesänä talon, johon entinen sähkömiesomistaja oli tehnyt itse remppaa? Onko se poistettu ja jos on niin miksi ihmeessä??
Minä aloitin tuon keskustelun talokaupoista ja sain paljon apua, mutta keskustelu hävisi yhtäkkiä!! Ihmettelen kovasti mikä siinä oli väärin sillä keskustelu asiallista.
Mitä täällä tapahtuu? Miksi keskustelu poistettiin??
Pari päivää sitten hävisi sekin talokauppaa koskenut ketju "Miksi joku alentaa myytävän asunnon hintaa parilla tonnilla" ja siellä ei kukaan ollut edes loukkaantunut silloin kun viimeksi luin...
Mode on varmaan se joka oli kaikesta vähän eri meltä kuin muut.
Samoten poistettiin keskustelu 'Mitä sinulla on päällä tällä hetkellä'
Aika mielivaltaista moderointia 😃