Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisia pukeutumistapoja sulla on?

Vierailija
06.02.2017 |

Mä en käytä juuri koskaan pitkähihaista tai neulepaitaa. Nytkin pakkasta -15 ja kotona olen t-paidassa. Äsken kävin lenkillä, T-paita ja kevyt toppatakki päällä. En myöskään käytä koskaan mitään huivia koska tuntuu että kuristun siihen.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorempana myös tuo huivijuttu, ei vaan pystynyt laittamaan mitään kaulalle kun kaikki tuntui joltain hirttoköysiltä :D Nykyään ne ei tunnu niin pahalta. Ja en tiedä onko mitenkään erikoista, mutta en pysty pitämään kaarituellisia rintsikoita ja sloggitkin otan pois heti kun on vaan mahdollista. Ne painaa ja ahdistaa vaan niin pirusti.

Vierailija
2/33 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä bleisereitä tai klassisia v-aukkoisia ohuita neuleita tai neuletakkeja, kun ne korostavat löysiä kohtiani ja tekevät minusta perunasäkin. Ja bleiserit eivät vaan tunnu nyt muodikkailta yhtään. Minulle tulee myös kuuma helposti, joten ihanat paksut talvineuleet ja monet pitkät hihat kerroksittain ovat mahdottomuuksia. Olen ratkaissut asian leikkaamalla vanhoista poolopaidoista "kaulurit" ja paidoista esim kalvosimet, jotka sitten puen jonkin päällipaidan kanssa niin, että näyttää kuin sen alla olisi poolo tai kauluspaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona kesät, talvet shortseissa. Jos on kylmä, istun vaikka villasukat jalassa, talvitakki päällä  ja karvalakki päässä.

Vierailija
4/33 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi laittaa sukkaa tai kenkää ensin vasempaan jalkaan, sillä oikean jalan sukka/kenkä on sitten kierossa. Haluaisin myös pitää rannekelloa, mutta mä en pysty pitämään ranteissa mitään.

Vierailija
5/33 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvii  kato pukeutua u siljalle hyvin ku juoksee tarjousten perässä.

Vierailija
6/33 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain harvoin rintaliiveja ja kotona en käytä alushousujakaan. En käytä kotona myöskään sukkia.

Vierailija
7/33 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palelen aina, joten käytän talvella useita vaatekerroksia ja kesälläkin pitkähihaisia ja sääret peittäviä vaatteita. Pidän aina villasukkia, myös nukkuessa ja kesähelteellä. Hameita tai mekkoja käytän hyvin harvoin, ja silloinkin niiden alla on vähintään leggingsit.

Vierailija
8/33 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen olevani tyylikäs, vaikka suurin osa vaatteista mitä käytän on kymmenen vuotta vanhoja ja tai vanhempia.  

Vierailija
9/33 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko tämä nyt niin erikoinen, mutta en voi käyttää poolopaitoja tai sellaisia paitoja, joissa kaula-aukko on pieni. Mieluiten tarpeeksi avara v-kaula-aukko tai pyöreäkin käy, siveellisyyden jonkinlaisissa rajoissa kuitenkin. Jos vaatekappale osuu kaulaan, niin tuntuu kuin tukehtuisi.

Vierailija
10/33 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vain tuotteista joissa on näkyvät merkkilogot. Sellaiset jotka muut tunnistavat hintaviksi merkeiksi. Silloin tiedän olevani kalliin ja tyylikkään näköinen, ja tiedän että kaikki katsovat minua ihaillen että olen saavuttanut jotain suurta :)

Jos pukeutuisin halpoihin rääsyihin ja merkittömiin laukkuihin niin joku saattaisi jopa luulla minua köyhäksi!

Vierailija
11/33 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää vaatteiden niskalappuja koska ne kutittavat ja hiertävät ihoon jäljet. Leikkaan tai ratkon ne aina pois ennen käyttöönottoa, oli vaate sitten minkä hintainen tahansa.

Vierailija
12/33 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän vain tuotteista joissa on näkyvät merkkilogot. Sellaiset jotka muut tunnistavat hintaviksi merkeiksi. Silloin tiedän olevani kalliin ja tyylikkään näköinen, ja tiedän että kaikki katsovat minua ihaillen että olen saavuttanut jotain suurta :)

Jos pukeutuisin halpoihin rääsyihin ja merkittömiin laukkuihin niin joku saattaisi jopa luulla minua köyhäksi!

Ai saakeli :''DD

Vierailija
13/33 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tavanomaista, mutta puen vaatteet saumat ulospäin. En halua että ne hankaa.

Vierailija
14/33 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kuin jo muutamalla vastanneella eli ei sitten olekaan niin kovin erikoista. :)

-Kotona vähissä vaatteissa, trikoosortsit, toppi, ei sukkia eikä rintsikoita.

-Alushousuja en tykkää käyttää nyt talvella, pelkät pitkät bambukalsarit.

-Liivejä en pidä kuin silloin, kun menen johonkin, missä on parempi olla normien mukaan pukeutunut.

Ulkoilulenkille en laita liivejä, en luistelemaan mennessä tms.

-Huiveja vältän myös, ei niistä ole kuin vaivaa, ahdistava tunne kaulan ympärillä.

-Minulla paljon miesten kenkiä, ovat paremmin tehtyjä, kestävämpiä

-Tykkään muutenkin miesten/poikien vaatteista: reilu mitoitus, maastokuosit.. ;-)

-Talvella käytän aina päähinettä toisin kuin moni muu nainen.

Vierailija
15/33 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hyvin usein huiveja. Ennen en pystynyt sietämään niitä, mutta kun totuin, haluan aina viileään aikaan pitää jotain lämmintä kaulassani. Huiveilla saa lisäksi asuun kuin asuun piristystä.

Inhoan liian lyhyitä paitoja. Olen niin vilukissa, että on katastrofi, jos selkä vilkkuu paljaana, kun kumarrun tai istun. Paidan pitää aina olla sen verran pitkä, että näin ei tapahdu.

Käytän usein sukkahousuja, vaikka niitä on inhottava pukea, eivätkä ne ole päälläkään niin kivat. Tässä asiassa kuitenkin siedän epämukavuutta, koska tarvitsen sukkahousuja päästäkseni käyttämään lempivaatteitani eli mekkoja. 

Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän palelen ja sitä lämpimämpiä ja paksumpia vaatteita tarvitsen. Tasapainoilen koko ajan käytännöllisyyden ja estetiikan välillä myös kenkien suhteen. Onneksi niiden yhdistäminen on mahdollista, vaikka usein aika kallista.

Vierailija
16/33 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan käytä farkkuja tai muita tiukkoja housuja. Viihdyn parhaiten hameissa ja mekoissa. Käytän kotona villasukkia kesät talvet. Minulla on erikseen myös unisukat ja nukun paremmin sukat jalassa. Tämä ei ole erikoista, mutta vältän viimeiseen asti korkokenkiä. Pienetkin korkot saavat jalat uskomattoman kipeiksi. En ymmärrä, miten jotkut pystyvät olemaan koroissa päivittäin.

Vierailija
17/33 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat aina paitsi kesähelteillä ei sukkia ollenkaan, tavalliset sukat ei vaan tunnu hyvältä jalassa.

Vierailija
18/33 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että aika moni on omaksunut saman tyylin kuin sä. - En tiedä milloin olet tyylisi löytänyt, mutta 80-luvulla tuo tapa tai tyyli oli erityisen suosittua. - Vaikka varmaan osittain nytkin. itse vain enää tunne uusia merkkejä niin hyvin,  että tietäsin, että mitk merkit ovat niitä kalliimpia.  

Vierailija
19/33 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Inhoan sukkia ja etenkin kenkiä. Olisin aina paljain jaloin, jos se olisi mahdollista.

- Mulla on myös aina kuuma. Hikoilen helposti ja inhoan hengittämättä, hiostavia keinokuituja. Etenkin paidat ovat pahoja, tukhetumisen tunne tulee viidessä minuutissa.

- Olen hyvin mukavuudenhaluinen, ja käytän aina hameita tai mekkoja (paitsi töissä tai vaelluksella). Ei kiristä, ei purista.

- Vaatteiden ulkonäkö ei kiinnosta, kunhan ovat ehjät ja puhtaat.

Vierailija
20/33 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Inhoan sukkia ja etenkin kenkiä. Olisin aina paljain jaloin, jos se olisi mahdollista.

- Mulla on myös aina kuuma. Hikoilen helposti ja inhoan hengittämättä, hiostavia keinokuituja. Etenkin paidat ovat pahoja, tukhetumisen tunne tulee viidessä minuutissa.

- Olen hyvin mukavuudenhaluinen, ja käytän aina hameita tai mekkoja (paitsi töissä tai vaelluksella). Ei kiristä, ei purista.

- Vaatteiden ulkonäkö ei kiinnosta, kunhan ovat ehjät ja puhtaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän