Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna sairasloman jälkeen töihin ja vituttaa ja ahdistaa jo valmiiksi

Vierailija
06.02.2017 |

Vahdin ehkä jonkun teidänkin lapsia siellä ja voin kertoa et vihaan joka hetkeä. En jaksaisi enää vuoroakaan.
Uutta duunia ei vaan löydy :(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella vapaaviikko.

Vierailija
2/19 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae äkkiä lisää saikkua ja hae yhteishaussa opiskelupaikkaa, jotta voit vaihtaa alaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynel kyynel.

Vierailija
4/19 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae äkkiä lisää saikkua ja hae yhteishaussa opiskelupaikkaa, jotta voit vaihtaa alaa.

Kyllä, yhteishaussa meinaan hakeakin!

Niin paljon kuin omista lapsistani tykkäänkin niin muiden mukuloita en jaksais yhtään. Ja kun töissä on pakko olla niille mielinkielin niin kotona oon ihan hermoraunio omilleni, niin surullista.

Vierailija
5/19 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsella vapaaviikko.

Älkää käykö missään äläkä ainakaan jätä minnekään lapsiparkkiin lastasi.

Vierailija
6/19 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin paljon kuin omista lapsistani tykkäänkin niin muiden mukuloita en jaksais yhtään. Ja kun töissä on pakko olla niille mielinkielin niin kotona oon ihan hermoraunio omilleni, niin surullista.

Niin ja voi kun saisinkin sairaslomaa enemmän. Melkein toivon jotain vakavampaa mistä kirjoitettais heti 2kk.

Vierailija
7/19 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitajilla on oikeasti ihan helvetin huono olla nykyään. Järjetön määrä vaatimuksia eikä kiitosta mistään. Ja sen lisäksi saa kuunnelle sitä helvetinmoista meteliä koko päivän. Ja todellakin jonkun on tämäkin homma hoidettava jotta saadaan lapsille laadukasta varhaiskasvatusta.

Joten ap ymmärrän sinua hyvin.

Vierailija
8/19 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele, minä menisin huomenna ihan mihin työhön tahansa vaikka olenkin mahataudissa, kunhan saisin palkkaa.

Vierailija
9/19 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja voi kun saisinkin sairaslomaa enemmän. Melkein toivon jotain vakavampaa mistä kirjoitettais heti 2kk.

Älä tollasia toivo!! Jos töissä on tosiaan noin rankkaa, saat kyllä enemmän saikkua, mutta se pitäis kirjoittaa masennusdiagnoosilla, että Kela hyväksyy. Hae vaikka hyvä kallonkuitistaja jostain.

Vierailija
10/19 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet noin väärälle alalle hakeutunut? Mietitkö pitkäänkin.

Vierailija
11/19 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen burn outin partaalla. Työn koko ajan lisääntyvät vaatimukset, suunnaton lapsimäärä, erityislapset tavallisten joukossa ilman avustajaa...eivät kohtaa ollenkaan annettuja resursseja eli henkilökuntamäärää.

t.lto

Vierailija
12/19 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on itse vastuussa siitä, että voi hyvin.

Vierailija
13/19 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet noin väärälle alalle hakeutunut? Mietitkö pitkäänkin.

Olen vain ajautunut sattumien summana.

En työskentele päiväkodissa.

Vierailija
14/19 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää kitinää aikuiselta, mä olin finito ja päädyin sairauseläkkeelle. Nauti nyt vaikka siitä, että voit vaihtaa alaa.

Vierailija
15/19 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoudu! Niin tein minäkin ja vaikka tuli karenssi kannatti

Vierailija
16/19 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä nostaa hattua kaikille niille, jotka ovat lapsiani hoitaneet. Nuorin nyt esikoulussa (päiväkodissa), ja lto ja hoitajat ovat hyväntuulisia, iloisia ja reippaita. Tupsahtelen hakemaan lastani milloin mihinkin aikaan ja muutama lapsi tekee pöytähommia, pari pelaa peliä, kaksi leikkii lattialla autoleikkejä ja ne energisimmät riehuvat tyynysotaa pehmohuoneessa. Välillä haetaan hikipäiset lapset rauhoittumaan pöytätehtäviin ja toiset pääsevät vuorollaan riehumaan. Selvästi päivän päätteeksi yhtä hoitajaa vähän rasittaa tuo riehuminen ja laittaa lapset usein pöytähommiin (siis ne, joita ei haeta klo 15 mennessä), mutta tekee senkin niin rauhallisella ja hyväntuulisella tavalla, etten voi uskoa, että kärsisi suunnattomasti sisimmässään.

Aina hakutilanteessa jutellaan päivän tapahtumista, lapsi kertoo, hoitaja kertoo ja aina löytyy jotain positiivista ja mukavaa kerrottavaa molemmilla. Lapsi viihtyy erinomaisen hyvin esikoulussa.

Aiemmin päiväkodissa poikavaltainen ryhmä ulkoili paljon ja tulipalopakkasillakin tehtiin happihyppelyjä, kurakelilläkin käytiin kävelylenkeillä eikä kukaan ollut ahdistunut ja kiukkuinen. Kerran isommalla lapsella oli tuore lto, joka oli aika uupunut lopputalven sairastelukierteen aikana (joutui usein olemaan käytännössä yksin 21 lapsen kanssa, kun muut flunssassa ja muissakin ryhmissä sairastelua eli sijaiset ikään kuin kiersivät ryhmästä toiseen pitkin päivää) enkä ihmetellyt yhtään, kun ei jatkanut enää samassa päiväkodissa. Kyllä sen huomaa, jos joku ei viihdy yhtään. Ne jutut päivän tekemisistä ovat niin toisenlaiset ja keskittyvät lähinnä siihen, miten rankkaa on ollut.

Vierailija
17/19 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitutuksesta harvemmin myönnetään sairaslomaa, ainakaan palkallisena. Itse olet ammattisi valinnut, syy nyt varmaan ei ole hoitolapsissa vaan jossain syvemmällä.

Vierailija
18/19 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kitisin töistä niin kauan kunnes jouduin työttömäksi ja olin ilman töitä vuoden. Sen jälkeen on kelvanneet taas työt.

Vierailija
19/19 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kitisin töistä niin kauan kunnes jouduin työttömäksi ja olin ilman töitä vuoden. Sen jälkeen on kelvanneet taas työt.

Kivat sulle.