Olen 36-vuotias mies ja elän parasta nuoruuttani
En aio "aikuistua" vielä ainakaan kymmeneen vuoteen.
Kommentit (46)
Ikääntyminen on telomeerien lyhentymistä. Elintavat vaikuttavat biologiseen ikäämme geenien lisäksi. Sukupuoli ei ole mainittu tekijä tässä prosessissa.
Vierailija kirjoitti:
Ikääntyminen on telomeerien lyhentymistä. Elintavat vaikuttavat biologiseen ikäämme geenien lisäksi. Sukupuoli ei ole mainittu tekijä tässä prosessissa.
Ei ole ei. Mutta kun osalle miehistä ulkonäkö ja parisuhdemarkkinamenestys on koko elämän ainut sisältö, niin he kuvittelevat sen olevan sitä kaikille muillekin.
Ap, tiedoksesi, että sinulla on muutaman vuoden kuluttua alkamassa miesten vaihdevuodet. Ne alkavat n. 5 v aiemmin kuin naisilla. Kehosi vanhenee nopeammin kuin naisen keho ja kuolema tulee vuosia nuorempana kuin naisilla. Tutkimusten mukaan tuo johtuu lähinnä miehen kehon luonnollisesta nopeammasta rapistumisesta, eikä elintavoilla voi siihen juurikaan vaikuttaa.
Olet juuri ohittanut miehen elämän huippukauden, joka ajoittuu vuosille 25-35, sen jälkeen on tiedossa pelkkää alamäkeä. Joten nauti tosiaan ihmeessä nyt, kohta se on sinun osaltasi ohi. Se lohdutus toki vanhenevalle miehelle on, että testosteroni, joka pitää miehen miehenä, toisaalta vähenee iän myötä ja se pidentää miehen elinikää. Eli se, että miehekkyytesi alkaa muutaman vuoden kuluttua vähenemään ja erektiosi heikkenee, tietää hyvää muulle terveydellesi. Jos näin ei kävisi, eläisit vieläkin lyhyemmän elämän. Tosin miehille kun tuntuu seksi olevan elämän tärkein asia, niin varmaan mieluummin eläisit täysillä naiden 50 v ja sitten kuolisit pois, kuin että nait kunnolla 40 v ja sitten kuihdut vähitellen ja elät surkeaa seksielämää jonkin aikaa ja lopulta seksittömänä vuosikausia. Haluja on vaan ei kykyjä, se vasta surkeaa onkin. Toisaalta sulla ei ole sitä luopumisen tuskaa, koska et ole koskaan seksin makuun päässytkään, paitsi oman kätösen kautta.
fighting masiin deux kirjoitti:
Miehenä on vasta sitten vanha kun häviää omalle 23 vuotiaalle minälleen tappelussa.
Minä itse 37 vuotiaana saisin niputettua itseni 23 vuotiaan sellaiseen asentoon missä voisin helposti perseraiskata itseni. Se poika ei pärjäisi mitenkään edes pesäpallomailalla.
Täytyy todeta että olin kova poika tappelemaan jo nuorena mutta nyt olen taistelukone.
Olit kova tappelemaan. Vau. Ei ihme, että et ole saanut naista.
On se miehen elämä vaan niin surkeeta katsottavaa. Elämässä ei ole oikein mitään muuta iloa kuin naiset. Ja kun niitä ei saa, koko elämä on ilotonta. Sitten tehtaillaan hölmöjä aloituksia av:lle kuvitellusta sukseesta naisten parissa. Hohhoijaa. Kaikki tietää, että mies vanhenee nopeemmin kuin nainen, eihän siitä ole tieteen piirissäkään epäselvyyttä.
Niin minäkin. Olen jo 45 ja haaveilen muiden nuorten kanssa neitsyestä teininaisesta, jolle antaisin poikuuteni.