Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 36-vuotias mies ja elän parasta nuoruuttani

Vierailija
06.02.2017 |

En aio "aikuistua" vielä ainakaan kymmeneen vuoteen.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei koskaan lakkaa hämmästyttämästä tämä nuorten invaasio palstalle. Mitä parikymppiset tekevät palstalla?

Taitaa nämä "parikymppiset" naiset näissä ketjuissa olla jotain keski-iän ylittäneitä mammoja.

Vierailija
22/46 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot elänyt nuoruutes jo vuosia sitten. Nykyisin olet jo ikäloppu.

Vihaajat vihaa,

kun ap panee nuorta lihaa.

Ap vetää vain ja ainoastaan käteen ja vain jos siniset napit toimivat. Tuskin noin vanhalla papalla ees seisoo enää.

Miksi olet noin negatiivinen? Onko se sinulta pois, jos miehet ovat nuoria kauemmin kuin naiset. Syytä luontoäitiä, älä miehiä. :)

Valehtele pappa vain lisää itelles. Meillä nuorilla naisilla ei ole vielä ikänäkö alkanut vaivaamaan joten näemme erittäin selvästi miten rupsahtaneita te vanhat ukot olette.

Kyllä se painovoima alkaa niihin sinunkin terhakoihin rintoihin vielä vaikuttaa ja ne alkavat tavoitella maata. Toimistotyössä myös perse voi litistyä, vai oletko joku testosteronia uhkuva karvainen fitnespimu, jonka klitoris on kuin vastasyntyneen poikalapsen "pippeli"? Oikee kunnon karvatussu?

Tiedätkö mitä? Mä tiedän vanhenevani ja rupsahtavani joskus. Jostain syystä te ikäloput miehet ette pysty hyväksymään sitä, että te olette rupsahtaneet ja pahasti.

Ps. Teen fyysisesti raskasta työtä, enkä ole karvainen, eikä klitorikseni ole kuin vastasyntyneen pippeli

Mä en ole ikäloppu, vaan nuorekas harrastelijakoomikko. Tykkäätkö esitellä kamelinvarvastasi, sekä persettäsi niissä Freddyissä? Eli jo nuorena yrität peitellä kehosi luonnollista puolta , etkä ole ns "sinut itsesi kanssa"?

Vaikeaa se on pissiksen elämä, kun yrittää olla suosittu ja niin hakee hyväksyntää.

Shame on you, bitch.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaajat vihaa,

Ap vetää vain ja ainoastaan käteen ja vain jos siniset napit toimivat. Tuskin noin vanhalla papalla ees seisoo enää.

Miksi olet noin negatiivinen? Onko se sinulta pois, jos miehet ovat nuoria kauemmin kuin naiset. Syytä luontoäitiä, älä miehiä. :)

Valehtele pappa vain lisää itelles. Meillä nuorilla naisilla ei ole vielä ikänäkö alkanut vaivaamaan joten näemme erittäin selvästi miten rupsahtaneita te vanhat ukot olette.

Kyllä se painovoima alkaa niihin sinunkin terhakoihin rintoihin vielä vaikuttaa ja ne alkavat tavoitella maata. Toimistotyössä myös perse voi litistyä, vai oletko joku testosteronia uhkuva karvainen fitnespimu, jonka klitoris on kuin vastasyntyneen poikalapsen "pippeli"? Oikee kunnon karvatussu?

Tiedätkö mitä? Mä tiedän vanhenevani ja rupsahtavani joskus. Jostain syystä te ikäloput miehet ette pysty hyväksymään sitä, että te olette rupsahtaneet ja pahasti.

Ps. Teen fyysisesti raskasta työtä, enkä ole karvainen, eikä klitorikseni ole kuin vastasyntyneen pippeli

Mä en ole ikäloppu, vaan nuorekas harrastelijakoomikko. Tykkäätkö esitellä kamelinvarvastasi, sekä persettäsi niissä Freddyissä? Eli jo nuorena yrität peitellä kehosi luonnollista puolta , etkä ole ns "sinut itsesi kanssa"?

Vaikeaa se on pissiksen elämä, kun yrittää olla suosittu ja niin hakee hyväksyntää.

Shame on you, bitch.

En esittele kamelinvarvasta enkä käytä freddyjä. Muutenkin olen kaukana pissiksestä. Ja mitä tulee sun ikääs, niin olet ikäloppu. Keski-ikäinen vanha rupsahtanut pappa. Voit olla ikäseks nuorekas, mutta se ei tee susta nuorta.

Vierailija
24/46 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen kirjoitti:

Onnea valitsemallasi tiellä. Olet melkein yhtä koominen hahmo kuin parikymppisenä lapsensa tehnyt, joka ilkamoi nuoruuden elämisestä nelikymppisenä, kun kaverit vasta elävät ruuhkavuosia. Niin se vaan on, ettei nuoruutta voi elää keski-ikäisenä. Onneksi elin sen nuorena.

Nii, kyllä kaikkien kuuluis tehdä asiat samassa järjestyksessä ja samaan aikaan!

Vierailija
25/46 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 35-vuotias mies ja elän jo vanhuuttani. Olen huonojen elintapojen vuoksi ennenaikaisesti vanhentunut ja olen fyysisesti että henkisestikin jo jotain 80-vuotias. Olen ehtinyt tähän ikään mennessä kokemaan ja näkemään niin paljon, että en usko, että elämällä on enää minulle mitään annettavaa. Elämäni parhaat vuodet ja nuoruuden kultaiset onnen vuodet ovat jo auttamatta takanapäin ja edessä on vain vanheneminen, kuihtuminen ja kuolema.

Vierailija
26/46 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaajat vihaa,

Paljastuit. Olet sama miestenvihaaja joka itsekin esiintyy miehenä usein.

Ja toki erittäin tervejärkinen.....

Vierailija
27/46 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/46 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mulla on tukka ku Pirlolla!

V O I EI !!!!!

Oletko sä Darkkis, turun varissuolta ? Siis se "the one and only" legendaarinen Darkkis ?!

IIIIIIIIKKKKKKKKKK !!!!!!!!!! Mä en siiiiiiiiiiiiiis niiin kestä !!!!!!

Vierailija
29/46 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Taas kerran yksi sellainen keskustelu, joka kääntyi tällaiseksi "vanhat miehet/naiset on rupsahtaneita, ällöttäviä ja rumia" -tyylikseksi. Missä kohtaa aloittaja sanoi, että tähän hänen "nuoruuden viettämiseensä" kuuluu paljon itseään nuorempien naisten naurattaminen? En itse ainakaan huomannut sitä missään.

Enkä näe mitään syytä sille, miksei voisi viettää "nuoruuttaan" tai ihan nuoruuttaankin vaikka vielä tuossa iässä. Kyllä se voi olla niin paljon muutakin, kuin pelkkää säätöjen hakemista vastakkaisen tai miksei vaikka samankin sukupuolen edustajilta. Vai onko täällä taas jotkut mielikuvituksettomat ja huumorintajuttomat tylsimykset ja tosikot vauhdissa?

Vierailija
30/46 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaajat vihaa,

Sä oot kyl harvinaisen luulosairas. Mulla ei oo mitään syytä esittää miestä, enkä sellaista ole koskaan esittänytkään. Karu totuus on, että ap elää harhoissa kuvitellessaan itsensä nuoreksi.

Vierailija
31/46 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaajat vihaa,

HAHAHAAAA !!!

Tuo on jo _aikas_paksua wanhalta haascalta ! Itselle valehtelusta ja rubsahtamisesta ei voi syyttää muita kuin teitä ikäloppuja curppia, sellaisia reliikkejä, oikeita muumioita joita "jo" 40-kymppiset wanhat haascat on.

Olisiko mitään jos te wanhat luuscat ette vihaisia pelaajia, vaan vihaisitte peliä eli elämää eikä miehiä.

Ai perkeles, eihän se olekkaan mahdollista kun teillähän ei ole mitään itsekritiikkiä kun te olette niin _helvetin_täydellisiä.......

Vierailija
32/46 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaajat vihaa,

HAHAHAAAA !!!

Tuo on jo _aikas_paksua wanhalta haascalta ! Itselle valehtelusta ja rubsahtamisesta ei voi syyttää muita kuin teitä ikäloppuja curppia, sellaisia reliikkejä, oikeita muumioita joita "jo" 40-kymppiset wanhat haascat on.

Olisiko mitään jos te wanhat luuscat ette vihaisia pelaajia, vaan vihaisitte peliä eli elämää eikä miehiä.

Ai perkeles, eihän se olekkaan mahdollista kun teillähän ei ole mitään itsekritiikkiä kun te olette niin _helvetin_täydellisiä.......

Vanha luuska? Ap voisi ikänsä puolesta olla mun faija. Tais mennä papalla tunteisiin, kun pitää nuoria naisia haukkua vanhoiksi luuskiksi.

Vierailija
33/46 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikael Agricolako siellä palstailee?

Vierailija
34/46 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaajat vihaa,

Sä oot kyl harvinaisen luulosairas. Mulla ei oo mitään syytä esittää miestä, enkä sellaista ole koskaan esittänytkään. Karu totuus on, että ap elää harhoissa kuvitellessaan itsensä nuoreksi.

Älä selitä. Itse haukut miehiä joka ikinen päivä.

Siis vuoden jokaisena päivänä haukut miehiä.

Huh huh....????

Vierailija
35/46 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaajat vihaa,

Älä selitä. Itse haukut miehiä joka ikinen päivä.

Siis vuoden jokaisena päivänä haukut miehiä.

Huh huh....????

Hanki nyt ihmeessä hoitoa luulotautiisi.

Vierailija
36/46 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä on vasta sitten vanha kun häviää omalle 23 vuotiaalle minälleen tappelussa.

Minä itse 37 vuotiaana saisin niputettua itseni 23 vuotiaan sellaiseen asentoon missä voisin helposti perseraiskata itseni. Se poika ei pärjäisi mitenkään edes pesäpallomailalla.

Täytyy todeta että olin kova poika tappelemaan jo nuorena mutta nyt olen taistelukone.

Vierailija
37/46 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

fighting masiin deux kirjoitti:

Miehenä on vasta sitten vanha kun häviää omalle 23 vuotiaalle minälleen tappelussa.

Minä itse 37 vuotiaana saisin niputettua itseni 23 vuotiaan sellaiseen asentoon missä voisin helposti perseraiskata itseni. Se poika ei pärjäisi mitenkään edes pesäpallomailalla.

Täytyy todeta että olin kova poika tappelemaan jo nuorena mutta nyt olen taistelukone.

Oot luuseri

Vierailija
38/46 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fighting masiin deux kirjoitti:

Oot luuseri

Aika harva pärjää omalle nuoremmalle minälleen tappelussa.

Vierailija
39/46 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudot mulkosilmät kaukan toisistaan ja muutenkin ihan kuin jonkun chi hua huan ja kärpäsen risteytys.

https://i.imgur.com/9oNrjDI.png

Vierailija
40/46 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, paneks mua?

N19

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme