Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos työntäisin kikruni postiluukustasi sisään?

Vierailija
06.02.2017 |

Olisitko että voi vitsi hienoa glory hole kotonani, juuri tuota kaipasinkin, vai jotain muuta?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolu oli typo, tosin tähän yhteyteen sopiva

Vierailija
22/27 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohottaisin luukun kantta ja räpsäyttäisin sen kikulillesi. Äläkä sitten huuda. Itsepä ansasi viritit, Roger Rabbit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räppäisin luukun kantta melko lailla napakasti. Siis jos mulla olisi postiluukku, postilaatikkoon voit kikruasi sovitella mun puolestani, vähän vilu voi kyllä tulla mut eihän siinä, jos tykkää...

Vierailija
24/27 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Miksihän naiset kuvittelevat että lemmikit suhtautuisivat aggressiivisesti miehen sukuelimeen? Onko kyse jostakin kateusperäisestä toivomuksesta, joka on verhottu eläinten käytöksen (väärin)ymmärtämiseen vai jostain muusta?

Ehkä naisille pitäisi tehdä koe, jossa peniksen tilalle vaihdettaisiin vaikka varpaat, sormet tai jokin esine ja sitten seurattaisiin miten naiset reagoivat.

Kissat nappaa kiinni sormista jos ne laittaa postiluukusta. On tullut testattua.

Ja kuka sanoi että vastailijat on naisia?

Vierailija
25/27 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin varmaan,että mikä ihmeen taikuri sä olet,kun onnistut tuossa vaikka mun postiluukku on sen mallinen kuin on.

Tämä siis siinä tapauksessa että edes huomaan mitään.

Vierailija
26/27 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaisin pensassaksien teräkuntoa. Ovat nyt aika tylsät, joten postiluukkukohtaaminen voisi kestää.

Vierailija
27/27 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkani?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme