Äskettäin tapaamani mies puhuu jo lapsista
Olen tapaillut tätä miestä nyt viikon, ja keskustelu on siirtynyt todella nopeasti avioliittoon ja lastenhankintaan. Mies on minua jonkin verran vanhempi, mutta eihän miehillä sinällänsä mikään kiire pitäisi olla? Onkohan tässä nyt kyseessä joku fetissi? Sen verran erikoiselta vaikuttaa. Itsekin haluan toki lapsia, mutta pitääkö tässä nyt rueta syömään pillereitä salaa, ettei tuo yritä jekuttaa minua paksuksi.
Kommentit (55)
Mun mies puhui ensitreffien jälkeen yhteisestä vanhuudesta. Ajattelin että joo joo. Yhdessä ollaan oltu kohta 19 v.
Mutta onko tämä joku jippo, mitä miehet käyttää? Yrittää tommosilla pehmopuheilla päästä sänkyyn ja sitten dumpata? Haluaisin ihan tosissaan luottaa tähän tyyppiin, koska voisin hyvin kuvitella asettuvani hänen kanssaan aloilleen. Jotenkin vaan hämmentää nämä puheet. En ole tottunut tämmöiseen. Tuntuu, että tässä nyt yritetään kampittaa mua sänkyyn jollain uuden aallon-pelimiespuheella.
Ehkä mies on tosissaan kanssasi? Ja haluaa hiukan udella oletko niitä naisia jotka joskus kenties haluavat lapsen.
Ihan hyvin voi puhua tulevaisuudesta, jos osaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko tämä joku jippo, mitä miehet käyttää? Yrittää tommosilla pehmopuheilla päästä sänkyyn ja sitten dumpata? Haluaisin ihan tosissaan luottaa tähän tyyppiin, koska voisin hyvin kuvitella asettuvani hänen kanssaan aloilleen. Jotenkin vaan hämmentää nämä puheet. En ole tottunut tämmöiseen. Tuntuu, että tässä nyt yritetään kampittaa mua sänkyyn jollain uuden aallon-pelimiespuheella.
Oletko tottunut jotenkin huonoon kohteluun ja siihen, että miehet haluavat sinulta pelkkää hetken huvia? Minulle tuli nimittäin ensimmäisenä mieleen, että jos sinulla on vain kokemuksia jostain pelurihäntäheikeistä, niin nyt kohdallesi sattunut kunnollisempi tapaus saa sinut epäilemään, että miehellä on automaattisesti jokin koira haudattuna.
Mutta miten voi olla tosissaan näin lyhyen ajan jälkeen? Mua vähän ahdistaa.
Mulle tulee kanssa tunne,että koira haudattuna.Ei kukaan puhu lapsen teosta noin lyhyellä tuttavuudella.Tai sitten on jotenkin narsistinen tai psykopaattinen tapaus se mies,ne yleensä yrittää heti sitouttaa naisen itseensä,kun ajattelevat,että löytävät sopivan.Ja tarinan loppu sitten tiedetäänkin...jatkuvaa henkistä ja fyysistä kärsimystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tottunut jotenkin huonoon kohteluun ja siihen, että miehet haluavat sinulta pelkkää hetken huvia? Minulle tuli nimittäin ensimmäisenä mieleen, että jos sinulla on vain kokemuksia jostain pelurihäntäheikeistä, niin nyt kohdallesi sattunut kunnollisempi tapaus saa sinut epäilemään, että miehellä on automaattisesti jokin koira haudattuna.
No näinpä juuri. On tässä miehessä tokin muitakin piirteitä, mitkä mua hieman epäilyttää. On aika dominoiva luonne, ja todella itsevarmasti sanelee jo nyt kuinka tämä homma etenee. Osittain pidän tällaisesta, koska tulee sellainen olo, että no jos nyt luotan tähän niin elämä tämän kanssa vois olla todella ihanaa ja turvallista. Sitten kuitenkin, epäilen vahvasti, että tämä on vain juurikin jotain retoriikkaa, jonka tarkoitus on vain saada mut uskomaan. Sitten kun se peli on voitettu, tulee aika siirtyä seuraavaan jne.
Ehkä ajattelen liikaa. Toisaalta, en kyllä halua enää sydänsuruja.
Ei ihan sama tilanne, mutta baarissa joskus takertui kylkeen itseni ikäinen (n.35v.) mies, joka koko ajan puhui lasten tekemisestä, hän on valmis isäksi. Ei millään uskonut, ettei kiinnosta lapsikuvio yhtään, päinvastoin on minulle iskurepliikkinä ahdistava ja totaalinen turn-off. Mutta ilmeisesti oli useiden kolmekymppusten naisten kohdalla toiminut, koska jatkoi sitä samaa sönkötystä niin kauan kuin samassa baarissa törmäilimme.
Voi olla iskurepliikki, voi olla tottakin.
Jaa, kyllä me ollaan mieheni kanssa puhuttu jo vaikka mistäm jopa lapsista ihan alkutreffeillä, ei se tarkoita että niitä lapsia tarvitsee HETI tehdä!!
Ja yhden deitin heivasin mäkeen kun sanoi että että ei ikinä halua lapsia.
Ei hitto!! Pieni breikki vois tehdä teille terää. XD. Ärsyttävää varmaankin, onko hän vielä sellainen ripustautuja tyyppikin, takiainen?
mulla on kans vähän sama tilanne. kerran pantu ja nähty jokusen kerran parin viikon aikana. on niin oksettavan rakastunut että ihan ahdistaa. sietäis rauhoittua...
voithan yrittää selittää miehelle, että otetaanpa nyt ihan rauhallisesti ja tutustutaan ihan rauhassa.
Mitä mies tarkalleen ottaen on lapsista sanonut? Onko sanonut, että voisi joskus ajatella kanssasi lapsia (=tähän mennessä vaikutat hyvältä ja hän haluaa lapsia. Ehkä ex ei ole halunnut ja nyt haluaa varmistaa alusta lähtien). Vai että haluan kanssasi heti lapsia? =Tasapainoton persoona
Jos on tosissaan etsimässä elämänkumppania, niin miksei noita asioita saisi ottaa heti puheeksi? Eihän yhteisten tavoitteiden varmistaminen tarkoita, että niitä pitäisi alkaa lähitulevaisuudessa toteuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, kyllä me ollaan mieheni kanssa puhuttu jo vaikka mistäm jopa lapsista ihan alkutreffeillä, ei se tarkoita että niitä lapsia tarvitsee HETI tehdä!!
Ja yhden deitin heivasin mäkeen kun sanoi että että ei ikinä halua lapsia.
Tällä on siis ihan aikataulu mielessä. Tai siis, että nyt tapaillaan tässä jonku aikaa, sitten mennään naimisiin ja lapsia ennen kuin täytän 30. (Olen 28)
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee kanssa tunne,että koira haudattuna.Ei kukaan puhu lapsen teosta noin lyhyellä tuttavuudella.Tai sitten on jotenkin narsistinen tai psykopaattinen tapaus se mies,ne yleensä yrittää heti sitouttaa naisen itseensä,kun ajattelevat,että löytävät sopivan.Ja tarinan loppu sitten tiedetäänkin...jatkuvaa henkistä ja fyysistä kärsimystä.
Olen pohtinut tuotakin näkökulmaa, mutta en miellä itseäni sellaiseksi naiseksi, joka olisi varteenotettava kumppani tuontyyppiselle miehelle. On aika monia klassisia merkkejä, mutta en usko, että noin älykäs ihminen sortuisi niin itsestäänselviin valheisiin. Tai sitten tässä on nyt käymässä juuri niin perinteisesti, että kompastun omaan erinomaisuuteeni, kun kuvittelen, että pärjäisin.
Mutta sitten toisaalta, kun mun menneisyydessä on ollut juurikin sellaisia sekopäitä, joista ei aluksi huomannut yhtään mitään. Loppupeleissä luulin itseäni hulluksi, kun kaikki musta puhuttiin valkoiseksi ja itse olin syypää kaikkiin ongelmiin. Tuntuu, että nyt on ihan sama tilanne, mutta päinvastainen. Yritän etsiä merkkejä, että tämäkin on hullu ja tämäkin vähintään raiskaa. Mutta mitä jos se ei olekaan? Mitä jos pilaan tässä itseltäni nyt aidon tilaisuuden onneen.
Vttukunvtuttaastana.
Ikävää että ap on tavannut kunnollisen ja tosissaan olevan miehen, mee takas baaritiskille, löydät niitä panokavereita kyllä, jätä kunnolliset miehet muille kun et osaa arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
No jotkut on. Mun mies eka treffien jälkeen sanoi, että haluaa olla mun kans ikuisesti. Kuukauden jälkeen se jo kosi (tosin onneks ilman sormusta). Mä toppuuttelin, että jarrutahan nyt vähäsen ja en kyllä vielä suostu kihloihin ja katotaan nyt rauhassa kun ei olla tunnettukaan kuin vajaa 3kk. Ollaan oltu yhdessä nyt 11 vuotta ja mies kosi vuoden päästä ekasta yrityksestä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
No jos haluaa lapsen eikä halua tuhlata alkaa veloihin. Jeez. Voi ihme mitä huolia.
Miehellä vaikuttaa olevan hiukan liian kiire. Nuo lapsipuheet ja suhteen aikatauluttamiset kuulostavat siltä, ettei mies oikein jaksaisi tutustua sinuun ihmisenä. Pääasia on päästä naimisiin ja saada jälkeläisiä. Mainitsit, että mies on dominoiva luonne. Oletko varma, että suhteessanne mennään molempien ehdoilla eikä ainoastaan miehen mielen ja suunnitelmien mukaan?
Suo anteeksi kyynisyyteni, toivon toki, että mies on vain hieman liian innostunut. Itselläni on kokemus päällekäyvästä ja kontrolloivasta äkkiä-naimisiin-ja-lapsia -miehestä, eikä se tarina päättynyt kauniisti. Anna itsellesi aikaa ja tarkkaile miehen reaktioita. Jos suuttuu, alkaa painostamaan tai jankuttamaan, niin siitä tiedät, ettei hän ole sinuun rakastunut vaan omiin fantasioihinsa.
Haluaa statuslapsen? Ehkä häntä on kaverit ruvenneet epäilemään homoksi.
Ihan kuin lapsi mitään todistaisi.