Olipa hyvännäköinen lentoemo lennolla phukettiin
Tumma ja noin 25-35 ja muodokas kropaltaan. Oikea herkkupala.
Kommentit (11)
Olisin jos akka ei olisi ollut mukana.
Vierailija kirjoitti:
etkö ollut mukana kokouksessa jossa päätettiin , että ei omia naisia mukaan aasiaan :)
No en ollu..Valitettavasti. joku hurrikin koitti sitä viritellä vaikka perhe oli mukana ja oma akka katto vierestä. Minä olisin saanu mutta kun tuo jarru oli mukana. Olis pitänyt eksyttää akka phuketissa ja lähteä bailaamaan emojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No mut jos saa omaa heti perään niin sitä ei lasketa pettämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut jos saa omaa heti perään niin sitä ei lasketa pettämiseksi.
Voi vittu kun en ymmärtänyt. Ei meillä maalla tommosia konsteja olekaan. Kyllä täällä ollaan niin jäljessä teihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
No en ollu..Valitettavasti. joku hurrikin koitti sitä viritellä vaikka perhe oli mukana ja oma akka katto vierestä. Minä olisin saanu mutta kun tuo jarru oli mukana. Olis pitänyt eksyttää akka phuketissa ja lähteä bailaamaan emojen kanssa.
Meinaat, että matkustamohenkilökunta on jotain viikon Phuketissa bilettämässä :D Yksi, max kaksi yötä ja pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat, että matkustamohenkilökunta on jotain viikon Phuketissa bilettämässä :D Yksi, max kaksi yötä ja pois.
Tuossa ajassa jo tämmöinen 50 kypänenkin ehtii naksautella sen 20 kertaa.
loma matkailija kirjoitti:
Me lennetään phukettiin, kaikki suihin otot kuuluu pakettiin
Eikö mitään muuta, että sais sen 10 000m palkinnon?
Vierailija kirjoitti:
Pyysitkö runkkupeittoa?
Olisko tuommoinenkun ollu saatavissa. En tiennyt,mutta näin kyllä unta mimmistä myöhemmin.
aina kuin sikap ellossa täysillä, edustan toista linjaa, en ole himojen otrja ainakaskaan vieraan perräään. korjatkaa luunne käärmeensikijköt
Panitko?