Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kadehdit jos lihavalla naisella on hoikka mies?

Vierailija
06.02.2017 |

Miksi?

Kommentit (41)

1/41 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi, ihmettelen vain.

Vierailija
2/41 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanao kirjoitti:

Mitä ihmettelet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalle laihoista laihana pysyminen on kovaa työtä ja kieltäytymistä herkuista ja jopa tavallisesta ruuasta.

Ja vaikka olisi laiha niin ei ole edes miestä niin kyllähän se risoo kun joku lihava puputtaa onnellisena herkkuja ja viereltä löytyy mies. Läski saa siis ruokaa ja munaa ja laiha ei saa mitään :)

Vierailija
4/41 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se tuntuu minusta epäreilulta, että joudun itse käymään ainakin kaksi kertaa viikossa käymään puuduttavan tylsissä ryhmäliikunnoissa kun joku itsestään välittämätön läski kävelee jonkun komistuksen kainalossa. Lihavalla naisella on oltava paljon rahaa tai sitten s eon jokin yhden yön juttu. Mitäänmuuta selitystä en keksi.

Vierailija
5/41 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod kadehdi. Hoikka mies ei sytytä.

Vierailija
6/41 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne ratkaisee: lihavat on vaan niin ihanan lutuisia :)

Vierailija
7/41 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg = eihän hoikka ja komistus ole sama asia!

Vierailija
8/41 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alma T kirjoitti:

No kyllä se tuntuu minusta epäreilulta, että joudun itse käymään ainakin kaksi kertaa viikossa käymään puuduttavan tylsissä ryhmäliikunnoissa kun joku itsestään välittämätön läski kävelee jonkun komistuksen kainalossa. Lihavalla naisella on oltava paljon rahaa tai sitten s eon jokin yhden yön juttu. Mitäänmuuta selitystä en keksi.

Entä kun ei ole rahaa ja saman hoikan miehen kanssa oltu jo 12v.

Vierailija
9/41 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanao kirjoitti:

Miksi sinä ihmettelet?

Minulla on aina ollut hoikka tai normaalipainoinen mies. Puhun parisuhteesta.

T. Lihava nainen

Vierailija
10/41 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikat naiset ovat peppukireitä kovin monen asian suhteen. Lihavammat ovat hyväksyvämpiä ja kanssakäynti on helpompaa.

Vierailija
11/41 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, ketä pitäisi kadehtia? Miksi?

T: Lihava nainen jolla hoikka mies, umpirakastuneita jo 12 vuotta :)

Vierailija
12/41 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alma T kirjoitti:

Älä viitsi. Kasva aikuiseksi. :D

En ole varakas. En harrasta irtosuhteita. Joillekin merkitsee se mitä on pään sisällä.

Aina voi laihduttaa. Rumuutta tai tyhmyyttä ei saa pois.

T. Lihava nainen

13/41 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nanao kirjoitti:

Mitä ihmettelet?

Riippuu toki millainen on hoikka mies. Jos on urheilullinen, kunnostaan huolta pitävä niin ihmettelen mitä yhteistä hänellä ja naisella on.

Jos hoikalla miehellä tarkoitetaan "läpipaskoa" ahmijaa joka istuu energiajuoma kourassa tietokoneella eikä harrasta liikuntaa niin silloin ymmärrän vähän paremmin. 

Itse naisena karsastaisin ajatusta, että mies olisi minua pienempi/kevyempi/lyhyempi. 

Vierailija
14/41 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minö olen pullukka ja minulla on hoikka mies. Ja ei ole yhden yön juttu kun yhdessä on oltu jo 26 vuotta.

Ja en ole edes varakas vaan mies on se varakas. Ja en todellakaan ole mikään leppoisa tapaus...

Vierailija
15/41 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan me joskus lihotaan ja miehet ei liho vaikka mitä söisivät. Älykkyys lienee se minkä takia mies ei jätä vaikka tulee kiloja ja vanhenee. Sitten on tietysti ne ihanat lapset.

Ihmisellä on kyky aavistaa että kuolema lähestyy ja nuoruus on takana harva siinä vaiheessa vaihtaa nuorempaan kun sama on kuitenkin edessä.

Vierailija
16/41 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alma T kirjoitti:

Sulla ei ole miestä? Ymmärrän asenteesi ja paskan luonteesi takia. Ei sillä että kaikki ylipainoiset olisi luonteeltaan niin mukavia ja ihania mutta usein ne on juuri nämä hoikat ja urheilulliset jotka ylimielisinä ajattelee olevansa automaattisesti kauniita sen hoikkuuden ansiosta ja ansaitsevansa enemmän ja parempaa kuin ylipainoiset. Haukkuvat ylipainoisia "Hyi vittu mikä läski" ja miettivät myös syitä ylipainoinen nainen + hoikka mies-yhdistelmälle, ei mies voi siitä oikeasti tykätä, pakko olla yhden yön juttu.

Vierailija
17/41 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alma T kirjoitti:

Hoikalla miehellä voi olla lihavuusfetissi. Se lienee selvin syy.

Vierailija
18/41 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minö olen pullukka ja minulla on hoikka mies. Ja ei ole yhden yön juttu kun yhdessä on oltu jo 26 vuotta.

Ja en ole edes varakas vaan mies on se varakas. Ja en todellakaan ole mikään leppoisa tapaus...

Onko teillä kenties avoin suhde tai miehellä lupa touhuta? Jos uskallat ajatella loppuun asti, tiedät kyllä mitä tulee tapahtumaan jos miehen markkina-arvo on reilusti korkeampi.

Vierailija
19/41 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikat naiset ovat peppukireitä kovin monen asian suhteen. Lihavammat ovat hyväksyvämpiä ja kanssakäynti on helpompaa.

Näin hoikat ulosmittaavat markkina-arvoaan. Jos ei ole millä pelata on parempi miellyttää kaikkia.

Vierailija
20/41 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys lienee se minkä takia mies ei jätä

Et taida tuntea miehiä ollenkaan. Jos mies kokee sinut vain henkisesti stimuloivana niin hän hakee eroottisen kipinän varmasti muualta. Älykästä seuraa kyllä löytyy, mutta puolison kanssa pitäisi harrastaa myös seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi