Miksi kadehdit jos lihavalla naisella on hoikka mies?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Minö olen pullukka ja minulla on hoikka mies. Ja ei ole yhden yön juttu kun yhdessä on oltu jo 26 vuotta.
Ja en ole edes varakas vaan mies on se varakas. Ja en todellakaan ole mikään leppoisa tapaus...
Minä en ole yhtään leppoisampi kuin ollessani normaalipainoinen.
Ai et joillekin hoikkana pysyminen vaatii herkuista ja jopa tavallisesta ruuasta kieltäytymistä??????? No tottakai! Kukaan ei voi pysyä hoikkana jos syö mitä vain ja kuinka paljon vain. Olen itse lihomaan taipuvainen ja ihmetellyt äitiäni, joka on aina ollut hoikka. Mielestäni hän on syönyt ihan normaalisti ja ostaa karkkia useammin kuin minä. Kun tarkemmin aloin kiinnittää syömiseensä huomiota, tajusin miten pieniä hänen annoskokonsa ovat minuun verrattuna. Eli mihin aivan tavallisesta ruuasta, koska syön sitä liian suuria määriä.
Tällä hetkellä olen normaalipainoinen, mutta edelleen joka aterialla joudun tietoisesti päättämään että en nyt syö liikaa. Muuten syön huomaamattani enemmän kuin tarvitsen. Se on normaalia elämää.
Mua huvittaa just nää peppukipeät tikut jotka hiki hatussa elää terveellisesti ja reikiin salilla ja sitten itkee kun läski syö mitä haluaa ja ainoa liikunta on seksi hyvän näköisen miehen kanssa. En edes tajua miksi olla niin katkera kun kukaan ei pakota elämään nii kuin elävät. Lopettaisivat pingottamisen ja saisivat jotain niin olisi mielikin parempi. Se että miehet tahtovat vain hoikkia on este heidän omassa päässään.
T. Läski jolla siksikäs mies
Täällä ilmoittautuu yksi läski jolla on hoikka mies. Mies on vielä vähän nuorempikin. Yhdessä ollaan oltu tollaset 15 vuotta ja perusarkea, keskituloisia molemmat.
Voin sanoa että olen itseeni. Ja mitä ilmeisesti tuo mieskin tuossa on, koska ei ole koskaan valittanut ja jostain kumman syystä pitää minua kauniina. No, kauneuhan on katsojan silmissä.
Mutta tätä toisten ihmisten arvostelua ja asioiden ihmettelyä en ymmärrä. Itse menetin tuossa viime loppu vuodesta yhden omasta mielestäni tärkeän ystävän..
Istuttiin pitkästä aikaa iltaa, ja siinä ystävä otti muutaman lasin liikaa viiniä.. Ja tiedän kyllä että hänellä on ollut hieman vastoinkäymisiä elämässään ja masennustakin toisinaan. Mutta sain kuulla kunniani kaikesta itseeni liityen: olin koko päivän laittanut meille hyvää ruokaa, panostin siihen todenteolla, ja haukut sain ruoasta, ja kuinka mä kehtaan edes syödä kun olen niin läski, hirveät valitukset sain siitä että elämäni on kunnossa, ja silti olen läski, en ole ansainnut sitä kaikkea, lapsikin minulla on, ja mitä esimerkkiä lapsellekkin annan, kun olen niin läski. Oli kuulema aivan käsittämätöntä miten mieheni edes jaksaa katsoa minua, kun olen niin läski. Kuinka edes kehtasin lähteä viimeksi thaimaan matkalle, kun olen niin läski. Kuulema kaikki lentokoneessa olijatkin kärsivät siitä kun olen niin läski.
Minua ei ole koskaan lytätty niin kuin sinä iltana. Ihan silmät pyöreänä kuuntelin ystävän avautumista. Ja lopuksi hän sanoi, että vihaa läskejä ihmisiä ja kysyi, miksi lkäskit eivät vaan tapa itseään?
Olen järkeillyt koko asian niin että hänellä on vaikeaa, ja hän tarvitsi jonkun, jolle purkaa sitten sitä patoutunutta agressiota. Mutta silti koko homma meni ihan liian pitkälle. Lopuksi tilasin taksin ystävälle ja pistin hänet taksilla kotiin. Anteeksi pyyntöä ei tähänkään päivään mennessä ole tullut.
Toki jos te laihat haluatte pitää itseänne parempina ihmisinä, niin siitä vaan. Mutta keskittykää vaan omiin asioihinne. Jos ette miestä saa, niin tuskin se ei muitten vika ole.
terveisin läski (170/92kg)
Ihmisessä on se jokin, joka erottaa hänet muista. Elämäni naisessakin. Tämä erottava tekijä ei ole se että hän rehkii salilla enemmän kuin toiset, tai että hänellä on suurempi rinnanympärys kuin muilla. En usko että pystyisin rakastumaan ikihyvkisi tuollaisiin seikkoihin, ja jos pystyisin, pelkäisin mitä tapahtuu kun naiseni vanhenisi, tai loukkaantuisi jotenkin niin että saliselfiet olisivat muisto vain. Enkö enää tuntisi vetoa häneen? Mitä sitten tapahtuisi? Juoksisin vielä viisikymppisenä parikymppisten fitnesstypyköiden perässä?
En osaa sanoa mikä se jokin on, mutta epäilen että se liittyy meidän väliseen vetovoimaan. Jostain syystä jäin kiinni hänen silmiinsä, hymyynsä, keinuvaan kävelyynsä, hiustensa tuoksuun. Tässä sitä ollaan edelleen vuosien jälkeen umpirakastuneena vaimoon, joka on lihavampi kuin minä.
Ihmisessä on se jokin, joka erottaa hänet muista. Elämäni naisessakin. Se jokin ei ole se että hän rehkii salilla enemmän kuin muut, tai että hänen rinnanympäryksensa on isompi kuin muilla. En edes osaisi rakastua ikihyviksi tuollaisiin seikkoihin. Hirvittäisi sekin mitä tapahtuisi kun nainen väistämättä vanhenisi. Tai loukkaantuisi niin että saliselfiet olisivat muisto vain. Juoksisinko vielä viisikymppisenä parikymppisten salitypyköiden perässä? Ei kiitos. En osaa sanoa mikä se jokin vaimossani on. Jotenkin vain jäin kiinni hänen silmiinsä, hymyynsä, keinuvaan kävelyynsä, hiustensa tuoksuun. Tässä sitä ollaan edelleen umpirakastuneena kaikkien näiden vuosien jälkeen vvaimoon, joka on minua lihavampi.
Eikö se ole luonnollista? Lihava läski nainen syö kaiken ruuan niin miehelle jää vähemmän.
Yli 30 v yhdessä normaalipainoinen olin kun tavattiin nyt reilusti ylipainoa - mies joka juoksee maratoneja ei ole valittanut. Jotkut muut siat pitävät yhdessä edelleen kun ulkonäkö tai harrastukset. Toki esim olen häntä aina kannustamassa kun on juoksemassa ja taas mieheni jelppii yms minua jos on tarvis. Ulospäin olemme kun ohukainen ja Paksukainen. En usko että olisimme enää naimisissa jos ulkonäkö olisi tärkeä asia yhdessä oloon. Ja tiedoksi ei kaikki liho vaikka samasta pöydästä ja samaa ruokaa syödään.
En ole hoikka mutta olen seurustellut useiden huomattavasti ylipainoisempien naisten kanssa. Tärkeintä minulle on että yhdessä vietetty aika on miellyttävää. Nämä seurustellut ovat loppuneet kun kyseisillä naisilla ollut selvittämättömiä ongelmia. Toki voisin seurustella ja olen seurustellutkin hoikkien naisten kanssa mutta pitkäaikaista ei ole vielä löytynyt
Vierailija wrote:
Eikö se ole luonnollista? Lihava läski nainen syö kaiken ruuan niin miehelle jää vähemmän.
Palstamies on aina oman elämänsä ajopuu ja uhri. Olen laiha kun ei ruokittu 🥺.
Hyvä mies menee hukkaan. Toki ajattelen, että mies pettää naista? 😉
"Pitää pyörittää jauhoissa, että näkee märän paikan"
Syömme samaa ruokaa, minä treenaan paljon, mies ehkä kerran viikossa. Olen lihava, mies hoikka, mutta lihaksikas. Ihmetelkööt kuka vaan, yhdessä oltu jo kauan.
Miksi kadehtisin ylipainoa?
Mulla on oma hoikka mies. Olen mieluummin hyvässä kunnossa itsekin, elämä on kivaa kun on terve, kivuton ja jaksaa tehdä mitä haluaa.
En minä kadehdi heitä. Olen itse hyvännäköinen nainen, ja minulla on hyvännäköinen mies. Olen tyytyväinen omaan tilanteeseeni.
Alma T wrote:
No kyllä se tuntuu minusta epäreilulta, että joudun itse käymään ainakin kaksi kertaa viikossa käymään puuduttavan tylsissä ryhmäliikunnoissa kun joku itsestään välittämätön läski kävelee jonkun komistuksen kainalossa. Lihavalla naisella on oltava paljon rahaa tai sitten s eon jokin yhden yön juttu. Mitäänmuuta selitystä en keksi.
2 kertaa! Tuohan ihan naurettavaa. Sopiva määrä liikuntaa on 3 h päivässä + hyötyliikunta. Ohjaan illassa 2-4 liikuntaryhmää ja ei työpäivinä omat treenit.
Sulla on väärät lajit jos se on puuduttavan tylsää. Kun löytää omat lajit niin ei malttaisi olla tekemättä kun rakastaa niin paljon sitä liikettä.
t. itsestään välittämätön läski
Vierailija wrote:
Alma T wrote:
No kyllä se tuntuu minusta epäreilulta, että joudun itse käymään ainakin kaksi kertaa viikossa käymään puuduttavan tylsissä ryhmäliikunnoissa kun joku itsestään välittämätön läski kävelee jonkun komistuksen kainalossa. Lihavalla naisella on oltava paljon rahaa tai sitten s eon jokin yhden yön juttu. Mitäänmuuta selitystä en keksi.
2 kertaa! Tuohan ihan naurettavaa. Sopiva määrä liikuntaa on 3 h päivässä + hyötyliikunta. Ohjaan illassa 2-4 liikuntaryhmää ja ei työpäivinä omat treenit.
Sulla on väärät lajit jos se on puuduttavan tylsää. Kun löytää omat lajit niin ei malttaisi olla tekemättä kun rakastaa niin paljon sitä liikettä.
t. itsestään välittämätön läski
Miten pystyt olemaan läski noilla treenimäärillä?
Miksi monet olettavat että ulkonäkö on se syy miksi parit ovat yhdessä? Kertoo enemmän ihmisestä itsestään kuin pariskunnasta kun arvostelee parisuhteita painon kautta.
Naapurissani asuu oikein tomera ja lihava nainen. Hänen miehensä on hoikka/normaalivartaloinen, urheilullinen kontrollifriikki luonnevikainen. Kumpikin ymmärtääkseni ihan riittävän hyväpalkkaisissa ammateissa, suht samanikäisiä. Heistä ei paista rakkaus vaan se, että kumpikin on joutunut tyytymään.
Jep, ei miehet pidä älykkyyttä ensisijaisena.