Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sirpa antaa aina kun Teemu herättää

Kommentit (310)

Vierailija
221/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuli hyvä mieli Teemun sanoista kun luin tuon jutun.

Hienoa että Teemu laukoo edelleen kovaa ja yleisellä tasolla eikä pelkästään kaukalossa.

Hienoa että joku sanoo ääneen. Tuli hyvä mieli.

Hyvä Teemu!

Vierailija
222/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Pate lähiöstä sanoo että jos ei saa piparia kotona niin se haetaan muualta niin av-mammat nyökyttelee kuorossa että juu, noin se on.

Kun Selänne sanoo saman niin se on kamalaa, irstasta ja naista halventavaa.

Mä ymmärrän heitä. Kun ei ole taloudellisia huolia eikä päivätyötä = ei stressiä. Seksi luistaa ihan erilailla kun meillä jotka teemme töissä 40 tuntia viikossa, päälle kotityöt ja taloudelliset huolet. Ei tämä kivaa ole, vaihtaisin heti selänteiden versioon. Meillä mies ei edes jaksa haluta tässä stressissä. Ei ole mitään mistä kieltäytyä. (en kieltäytyisi)

Voi vittu mitä sössötystä naiseksi tekeytyneeltä miespuoliselta teemuvauvan fanittajalta. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 37v kirjoitti:

Hienoa että Teemu laukoo edelleen kovaa ja yleisellä tasolla eikä pelkästään kaukalossa.

Hyvä Teemu!

Ota nyt vielä Teemulta suihinkin jos kehuiltasi pystyt.

Vierailija
224/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, että puolet liioiteltu tuossa jutussa.

Vierailija
225/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon naistenmies on Teemukin , ainakin ollut n. 10 vuotta sitten. Samoissa bileissä silloin pyöritty monesti, ja ei paljoa Sirpa vaimoa näyttänyt olevan ikävä. Tiedän aika paljon kaverin touhuista. Just saying...

Vierailija
226/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Pate lähiöstä sanoo että jos ei saa piparia kotona niin se haetaan muualta niin av-mammat nyökyttelee kuorossa että juu, noin se on.

Mä ymmärrän heitä. Kun ei ole taloudellisia huolia eikä päivätyötä = ei stressiä. Seksi luistaa ihan erilailla kun meillä jotka teemme töissä 40 tuntia viikossa, päälle kotityöt ja taloudelliset huolet. Ei tämä kivaa ole, vaihtaisin heti selänteiden versioon. Meillä mies ei edes jaksa haluta tässä stressissä. Ei ole mitään mistä kieltäytyä. (en kieltäytyisi)

Voi vittu mitä sössötystä naiseksi tekeytyneeltä miespuoliselta teemuvauvan fanittajalta. :D

Olen nainen ja todella tätä mieltä.

Vierailija
227/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja todella tätä mieltä.

;)

Vierailija
228/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuon säilyneen kiihkon takia pysyneetkin yhdessä.

KUn se kiihko toista kohtaan häviää nostaa muutkin ongelmat päätään.

Hyvä Teemu, hyvä Sirpa!

Vierailija
229/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tuon säilyneen kiihkon takia pysyneetkin yhdessä.

KUn se kiihko toista kohtaan häviää nostaa muutkin ongelmat päätään.

Hyvä Teemu, hyvä Sirpa!

Liukkaria menee ämpärikaupalla.

Vierailija
230/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 37v kirjoitti:

Hyvä Teemu!

Kato joku on kateellinen.

Vierailija
231/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva varmaan lapsienkin asiasta lukea netistä....

Siis mä mietin tätä samaa :D selänteiden pojat kun on jo isoja, niin hyvinkin voivat lukea noita juttuja lehdistä ja hyi että kyllä mua ällöttäisi, jos mun vanhemmat puhuisivat julkisuudessa kiimasta toisiaan kohtaan ym. :D

Ihan normaaliahan se on.

Luuletko oikeasti että joku ei tiedä että vanhemmat nussii keskenään?

Vierailija
232/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon naistenmies on Teemukin , ainakin ollut n. 10 vuotta sitten. Samoissa bileissä silloin pyöritty monesti, ja ei paljoa Sirpa vaimoa näyttänyt olevan ikävä. Tiedän aika paljon kaverin touhuista. Just saying...

Tottakai olet pyörinyt samoissa bileissä. Minä olen kanssa Kiinan Keisari!

Vierailija
233/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 37v kirjoitti:

Hyvä Teemu!

Kato joku on kateellinen.

Kateellinen mistä? Tajuttoman naisen panemisesta?

Vierailija
234/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hemmetissä avautua seksielämästään julkisuudessa? Onko totuus päinvastainen, se voi olla kovalle macholle kova paikka, jos ei enää vaikka seiso. Miksihän julkisuudessa ei puhuta Teemun naisseikkailuista, pidetäänkö tavallaan julkisena salaisuutena? Olisipa Veitola kysynyt asiaa Sirpalta, olisi ollut hyvä nähdä hänen ilmeensä.

Vierailija
235/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai olet pyörinyt samoissa bileissä. Minä olen kanssa Kiinan Keisari!

Jo silloin kun pelasi Jokereissa numerolla 11 meno oli kovaa ja koveni vaan koko ajan eikä ole loppunut vieläkään. T. HokiFani

Vierailija
236/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva varmaan lapsienkin asiasta lukea netistä....

Siis mä mietin tätä samaa :D selänteiden pojat kun on jo isoja, niin hyvinkin voivat lukea noita juttuja lehdistä ja hyi että kyllä mua ällöttäisi, jos mun vanhemmat puhuisivat julkisuudessa kiimasta toisiaan kohtaan ym. :D

Ihan normaaliahan se on.

Luuletko oikeasti että joku ei tiedä että vanhemmat nussii keskenään?

Hieman eri asia tietää asia, kuin lukea siitä lehdistä.... Miten ajattelemattomia voi Selänteet vanhempina olla, rahalla ei saa järkeä.  MIljoonista viis, mua niin hävettäisi jos Sirpa olisi mun äiti.

Vierailija
237/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuoden päästä ovat eronneet. Sovinisti Teemu joka saa kaiken rahalla. Nyt ura ohi ja ovat yhdessä aina.

Vierailija
238/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhyyden multihuipentuma tämä Selänteen pariskunta.

Teemu ei ole uskollista nähnytkään. Ja ei, muuten ei kiinnostaisi pätkääkään, mutta kun näiltä lehtijutuilta on vaikea välttyä. 

Sirpasta en tiedä mitään, onko onnellinen vai onneton valitsemassaan elämässä. Uhrina en lähtisi pitämään, koska olisi vapaa valitsemaan toisinkin. 

Vierailija
239/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se Teemu siellä Ilomantsissa bilettää, tuu nyt Arja pois sieltä netistä, nolaat ittes :D

Vierailija
240/310 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena pelannut tutun kanssa samassa joukkueessa ja olinkuulemma ihan kovasti naisten perään.

En huolisi Teemu koska en tykkää hänen luonteesta ja saisi aina pelätä ketä naista se nussii.