Sirpa antaa aina kun Teemu herättää
Kommentit (310)
Luojan kiitos omat vanhempani ovat tavallisia pulliaisia, olisi hirveää lukea lööpeistä heidän seksielämästään..
Vierailija kirjoitti:
Mä olen Teemua kovempi ukko, sillä mun vaimo OTTAA aina kun herätän sen.
Huikan sidukkaa? ettei vaan pääse laskuhumala yllättää ;)
Kertoiko Teemu Veitolan ohjelmassa:
"Näin meikä jörnii!"
Ja sitten näytettiin lähiotoksena kun peenis uppoaa vaginaan. Mällit rinnuksille.
Luulen, että periaatteessa Teemu on hyvä rakastaja koska on rapu. Mutta voi olla, että Losissa on tarttuneet ne pokeleffojen rynkytyselkeet.
Minäkin annan tai oikeastaan pikemminkin otan aina kun mies haluaa. Olisi kauheaa, jos pitäisi olla ilman miestä yli viikko. Lähtisin varmaan hakemaan vierasta, jos oma mies ei antaisi. Ja ollaan jo oltu 16 vuotta yhdessä.
Kauankohan kestää erouutiseen? Veikkaisin, että tulee tämän kevään aikana. Muita veikkauksia?
Huomennahan se Veitolan ohjelma tulee missä Sierpa lovastelee pehmosia.
minäkin annoin ja minäkin halusin, mutta meille tuli riitaa ja sen jälkeen enää halunnut? Miehen seisokki ongelmista kysymys , rupesi minua syyttelemään. Ei enää seksiä muutamaan vuoteen?
Vierailija kirjoitti:
Kunnon naistenmies on Teemukin , ainakin ollut n. 10 vuotta sitten. Samoissa bileissä silloin pyöritty monesti, ja ei paljoa Sirpa vaimoa näyttänyt olevan ikävä. Tiedän aika paljon kaverin touhuista. Just saying...
höpöhöpö Teemuhan on uskollinen ja nyt se salaisuus paljastui. Naidut naiset, ottakaa esimerkkiä miten sitä avioliittoa hoidetaan Sirpan lailla.
Olisi ollut paljon mielenkiintoisempaa jos Selänteet olisivat tuoneet jakson punaiseksi langaksi ulkosuomalaisuuden. Miten kasvattaa lapset omalla äidinkielellä,kun koulu ja koko sosiaalinen ympäristö käyttää englantia? Millaista on ollut ennen Skypeä pitää yllä yhteyttä sukulaisiin ja oliko kaipaus Suomeen silloin pahempi kuin nyt? Millainen oma suomalainen indentiteetti on niin monen Jenkkilässä vietetyn vuoden jälkeen?
Nää ois ollut kiva kuulla,ajankohtaista myöskin. Olivathan he (tuubassa) Linnan juhlissakin.
Mut joo...kai se suomalaisuus näkyy siinä,et pienessä maistissa aletaan avautumaan henkilökohtaisista asioista ventovieraille. Tällä kertaa valitettavasti kameroille ja etevälle toimittajalle,joka kyllä haistaa katsojaluvut jos ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei todellakaan ole mistään "Nainen haluaa myös seksiä" -jutusta, vaan Teemu itse sanoo, että jos ei saa, haetaan muualta.
Niinhän Teme kuuleman mukaan tekeekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemu vaikuttaa ihan hirveeltä narsistilta. Sirpalle on vaikka mitä sääntöjä ja kieltoja, mutta Teemun ei itse tarvitse niitä noudattaa. Ja Teemu on varmaan ihan sairaalloisen mustasukkainen kun Sirpa ei saa muille miehille edes puhua liian kauaa.
Harmittaa ettei Teemu arvosta Sirpaa, Sirpa kuitenkin passaa ja paapoo ja tanssii Teemun pillin mukaan. Sirpa on Teemulle sellainen itsestäänselvyys. Olisi kiva nähdä, että mitäs Teemu sitten, kun on käynyt panemassa toista ja Sirpa lähtisikin. Ei varmasti usko että niin käy. Mutta kun käviskin, sitten itkettäis että nyyh kun Sirpakin lähti en ymmärrä miksi.
Siinä Teemun minä minä leffassakin käskytti Sirpan tuomaan hänelle kahvia. Teemu on just sellainen mies joka ei koskaan edes kahvia itse keitä.
Joo huuteli vaan "missä mun kahvi!!" Ja ei varmasti ole tehnyt yhtäkään kotityötä asuessaan Sirpan kanssa... Eikä varmaan ennen sitäkään. Teemu varmaan on vielä sellainen, että "ovi on tossa jos ei miellytä, kyllä mä tänne uuden saan aina"
Teemu kustansi sen miljonäärielämän.
Vierailija kirjoitti:
Kerroin saman uutisen vaimolle, että kyllä käy katteeksi kun on miljonääri. Silloin saa yölläkin. Viimeksi olen saanut yöllä ehkä 5 vuotta sitten. Nykään onkin sellaista tylsää lauantai-iltapäivisin tapahtuvaa. Tekisi mieli jättää vaimo, kun ei ymmärrä antaa kun toinen haluaa, eikä juuri koskaaan spontaanisti. Itse olisin valmis harrastamaan vaikka herätettäisiin aamu kolmelta ja talutettaisiin pimeään vaatehuoneeseen sitä harrastamaan. Mutta siis, kaateeksi käy!! Onnea Teemu!
Sä oot varmasti ruma ja sulla on iso maha, eikö niin! Ei kukaan sellasta halua panna. Ei, vaikka olisit miljonääri.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä palstalaisista kuoriuitui varsinaisia siveyden sipuleita, tuulahdus 1800-luvulta uskohörhöjen horinoineen. Masturbointikin aiheuttaa mielisairautta ja tulee näppylöitä käsiin.
Ja jos aviomies hiukan yöllä lähentelee puoliunessa olevaa vaimoaan niin kyseessä on raiskaus.
Sirpa yrittää pitää Teemun tyytyväisenä ettei kävis vieraissa. Harmi vaan ettei oo onnistunut siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä palstalaisista kuoriuitui varsinaisia siveyden sipuleita, tuulahdus 1800-luvulta uskohörhöjen horinoineen. Masturbointikin aiheuttaa mielisairautta ja tulee näppylöitä käsiin.
Ja jos aviomies hiukan yöllä lähentelee puoliunessa olevaa vaimoaan niin kyseessä on raiskaus.
Hei, liukkari on keksitty ja jos ei kiinnosta avioliitto niin mies kyllä saa seksiä muualtakin kuin aviovuoteesta.
T: Mikko 46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, liukkari on keksitty ja jos ei kiinnosta avioliitto niin mies kyllä saa seksiä muualtakin kuin aviovuoteesta.
T: Mikko 46
Hyvä Mikko!
Mikko! Mikko! Mikko! Mikko! Mikko! Mikko!
Oletko insinööri?
Kyllä siitä on kiima kaukana kun on oltu yhdessä vuosikymmeniä. Eriasia jos on aitoa rakkautta vielä.