Sirpa antaa aina kun Teemu herättää
Kommentit (310)
Onhan se hirveää, jos nainenkin tykkää harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hirveää, jos nainenkin tykkää harrastaa seksiä.
Kyllä minäkin siitä tykkään mutta onhan selvää että tuossa varmasti myös raha ratkaisee.
No enpä ylläty, että katkera palstamamma kääntää asian noin. Onhan se hirveetä, kun joillakin on vilkas seksielämä vielä parinkymmenen yhteisen vuoden jälkeen!
Me ollaan oltu yhdessä yhtä pitkään, enkä minäkään "ole sanonut ei" kovin monta kertaa. Mies ei ole rikas jääkiekkoilija, mutta seksi on loistavaa ja se on minulle tärkeä osa parisuhdetta.
Itsekästä herättää nukkuva ihminen. Miksei aamuseksi kelpaa?
Sirpa onkin hyvä esimerkki vaimomatskusta...
No joo! Mutta on varmaan joillekin vaikea ymmärtää, että Sirpan tapaisia vaimojakin on.
Just paras tapa herätä. Harvinaista herkkua mutta ah niin piristävää :D
N31
Kyse ei todellakaan ole mistään "Nainen haluaa myös seksiä" -jutusta, vaan Teemu itse sanoo, että jos ei saa, haetaan muualta.
Hitto toi Teemu on kuuma ja mukava. Sirpakin mukava. Hyvä pari. Veitola ärsyttää.
Kyllä mäkin annan, jos mies herättää, mutta ei vaan ikinä raaski... oon siis luvannu, että saa herättää, jos tarvii mua. Mutta ei oo uhannu hakee muualta, jos ei minulta saa..
Kyllä mäki antaisin jos Teemu herättelis.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei todellakaan ole mistään "Nainen haluaa myös seksiä" -jutusta, vaan Teemu itse sanoo, että jos ei saa, haetaan muualta.
Kun on rahaa, kehtaa sanoa asiat niin kuin ne on. Sirpan ei ole mikään pakko alistua. Ei se erotessaan nälkään kuolisi, vaikka avioehto onkin.
Vierailija kirjoitti:
Sanoi, että he ovat kiihkeitä ja kiimaisia toista kohtaan. Miksi tää olisi jotain esitystä juuri naisen puolelta?
Nainen on miehelle alisteinen ja päläpälä.
Ja patriarkaattikin siellä jossain ja päläpälä.
Ällöttävää avautua seksielämästään julkisuudessa, kertakaikkiaan vastenmielistä. Miksi kaikki pitää nykyään esitellä kaikelle kansalle? Kas kun ei oikein touhukuvien kanssa.
Ja tosi rumasti Teemu puhuu tuosta, että jos toista ei haluta, niin haetaan se seksi sitten muualta. Haluttomuuteen on aina joku syy ja se syy pitää etsiä ja pyrkiä korjaamaan ongelma. Todella kehittymätöntä puhetta, hyi.
No vähän vaikea sanoa ei, kun mies sanoo suoraan hakevansa muualta jos vaimo ei anna.
Niin... toinen tuo rahat (miljoonat) talouteen ja toinen tekee kaiken muun. Ihan reilua mun mielestä.
Eiköhän Teemu ja Sirpa sovi toisilleen aivan hyvin. Ja vieraissa käyvät kumpikin. Ei noin pitkään pysytä yhdessä varsinkaan julkisuudessa tai lapsia tehdä jos suhteessa olisi ongelmia.
Vittu mitä vammaisia apinoita molemmat, ei jumalauta... Tuossa perheessä ei kyllä lueta kuin korkeintaan Aku Ankkaa.
Eipä ole tasa-arvoa heillä. Kun on tiukka avioehto on nainen pelkkä kynnysmatto.