Olen 43-vuotias ja ryppyinen
Peilistä en sitä niin huomaa, mutta valokuvista huomaan. Katselin valokuvia itsestäni ja tuntuu kuin naamalleni olisi laitettu joku naamari. Muuttuneisiin kasvoihin pitäisi nyt jotenkin tottua. Luonnollistahan se on, mutta kun se tapahtuu omille kasvoille, niin ei tunnu kovinkaan helpolta.
Mitenkä olette tästä selvinneet?
Kommentit (26)
No voivoi. Sama täällä, varsinkin tissit ja maha.
En tupakoi. Enkä juuri käytä alkoholia. Sokeria käytän liikaa.
AP
Eikö ole lohdullista, että niin käy kaikille muillekin.
No joo, kaikillehan niin käy. Pitää vain hyväksyä asia. Mutta on se jotenkin yllättävän vaikeaa. Ja silti samaan aikaan ymmärrän, että niin kauan kuin olen terve ja hyväkuntoinen, niin todellista harmittelun aihetta ei ole.
Äsken vain katselin niitä valokuvia, joissa minulla näytti olevan naamari naamalla.
ap
Vierailija kirjoitti:
En tupakoi. Enkä juuri käytä alkoholia. Sokeria käytän liikaa.
AP
Nyt vain niitä Lidl:n tehokkaimmiksi tutkittuja voiteita aamuin ja illoin naamaan! Ovat muuten oikein hyviä ja edullisia.
Kun sitten katsot 60+ ikäisenä omia tämän hetken kuviasi, näytät oikein nuorelta. Lohduttaako? :)
Mä en edes katsele valokuvia itsestäni, mut kun kotoa lähden niin peilistä katsoo ihan jees nainen. Mut jos vaan kaupoilla erehtyy vilkaisemaan peilistä niin ihmettelen että mikä salama minuun on iskenyt matkalla kun näytän niin räjähtäneen rääsyiseltä. Ryppyjä ei ehkä niinkään (vielä), mut naama on selvästi valahtanut alaspäin ja kun käsillä vetää tuosta suupielistä ihoa korvia kohti niin "omannäköinen" minä tulee esiin. Kunnes päästää käsistä irti ja se nykyinen naama lurpsahtaa siihen tilalle. Kuka se nainen on?
Mä olen 39 ja ryppyinen. Näen sen ihan peilistä. Uusin löydökseni on se, että poskeni ovat valahtaneet kuin bulldogilla. Auttaskojan tuohon joku täyteaine poskipäihin...?
Sama ja musta on myös tullut pyöreä ja tanakka. What.
Kiitos tsempeistä, ootte ihania. <3
ap
Mikä on ruokavaliosi?
Se sokeri on pahasta.
Työkaveri on mua vuoden vanhempi ja aika kurttu.
Myös kaulan iho kuin vanhalla naisella.
Mulla ei ole ryppyjä juuri lainkaan, täytän 42v. Oikeasti multa kysytään usein henkkareita kun käyn ulkona, iho on hyvä ja sileä. Jännä miten suuria eroja tässä iässä alkaa olla.
Nivea cream kehiin, edullinenkin kokeiltavaksi.
Kun asioit ihmisten kanssa, hymyile ja vältä kulmakarvojen vetämistä kurttuun. Näillä vinkeillä nuorenet välittömästi 7 vuotta.
Minä näytän valokuvissa vanhalta mummolta, mutta peilissä ei sitä mummoa näy.
En tajua mistä se mummo niihin valokuviin tulee.
N45
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 39 ja ryppyinen. Näen sen ihan peilistä. Uusin löydökseni on se, että poskeni ovat valahtaneet kuin bulldogilla. Auttaskojan tuohon joku täyteaine poskipäihin...?
Mulla ihan sama juttu, yht'äkkiä on posket ja leuka alkaneet roikkua oikein kunnolla ja ikää on vasta 40 vuotta. Ei tähän olisi mitään kotikonstia jolla saisi kasvot takaisin omalle paikalleen?
Siis auttaako muka voiteet oikeasti rypistymiseen?
En kyllä juuri käytä mitään kosmetiikkaa. Minulla on kuiva ja herkkä iho. Saan helposti ihottumaa myös voiteista, jotka eivät iholleni sovi.
Kookosrasvaa käytän ja huuliin bebanthenia.
AP
Mä olen 19 ja ryppyinen. Mitäs siihen sanot?
Kannustuspeukku ap:lle.