Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi valitatte yleisöäänestysten tuloksista? Arttu Lindeman, Donald Trump, Syke...Olisitte itse äänestäneet toisin, turha mussuttaa!

Vierailija
05.02.2017 |

Jos yleisön enemmistö halusi Trumpin pressaksi, Lindemanin vuoden artistiksi ja Sykkeen vuoden tv-ohjelmaksi, turha enää valittaa. Olisitte voineet itse sanoa mielipiteenne ajoissa, avoimia nuo äänestykset olivat! Hirveä mussutus jälkikäteen. Enemmistö on teidän kanssanne eri mieltä. Itse en voi sietää Lindemanin känniörvellyskappaleita, mutten valita koska jätin Emma-yleisöäänestyksen itse väliin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minähän äänestin toisin. Mutta kun enemmistö äänestää usein väärin :(

Vierailija
2/7 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö... kerropa vielä miten olisin päässyt äänestämään Yhdysvaltojen presidenttiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistön tahtoa vastaan on turha valittaa. Se osoittaa, että makuja on monenlaisia ja mielipiteitä, eikä ole oikeaa tai väärää.

Vierailija
4/7 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin USAn pressanvaalien äänestys oli muka "avoin yleisöäänestys"??? Ei helvetissä ollut. Ota selvää asioista ennen kuin alat saarnata.

Vierailija
5/7 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestinkin toisin. Paitsi en tietenkään noissa presidentinvaaleissa - niissä kun äänioikeutta ei ole kuin USA:n kansalaisilla. Tätä ap ei tainnut tietää. Luulee kai raukka äänestäneensä Trumpia... tekstarillakohan luulee sen tehneensä :D

Vierailija
6/7 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliöt. Tuo Trump oli vain esimerkki kuten nuo muutkin. Ymmärrän apn pointin hyvin. Jos ei itse tee mitään ei pidä valittaakaan.

Vierailija
7/7 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääliöt. Tuo Trump oli vain esimerkki kuten nuo muutkin. Ymmärrän apn pointin hyvin. Jos ei itse tee mitään ei pidä valittaakaan.

Huono esimerkki olikin, aivan eri asia kuin jotkin pilipalitelkkariohjelmaäänestykset, emmat sun muut. Ei mitenkään verrattavissa. Presidentinvaali ei todellakaan ole "yleisöäänestys" eikä edes avoin, kuten ap väittää. Ärsyttää että joku on noin tietämätön.