Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimeentulotuki asiakkaat hoi!

Vierailija
17.03.2006 |

Jops perheen lapsi saa suuren summan rahaa, lasketaanko se tuloksi äidille?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt tilanne on se, etten pysty yksinhuoltajana huolehtimaan taloudellisesti itse perheestäni.

Osaako kukaan vastata itse kysymykseen?

Vierailija
2/12 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilejä. Näkevät koneelta kyllä kelan myöntämät etuudet ja paljon muuta. Se joka huuteli jo sossupummia vois samalla huutaa vaikka saatanan yhteiskuntaa kun ei takaa kaikille koulutetuille fiksuille ihmisille työtä, että näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta kun piilotatte rahat tyynyn alle tilin sijaan.

Vierailija
4/12 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikas paljon rahaa tilillä ennenkuin huomioivat. Meidänkin tilillä oli melkein 17 000e ja silti saatiin asumistukea ja näytettiin vielä kelassa tilitiedot. Huomioivat vasta jonkun ylimenevän osan ja senkin jakavat 12kk. Sosiaalitoimisto hoitaa toimeentulotuet.

Vierailija
5/12 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutusyhtiön korvauksia tapaturmasta.

Mielestäni rahat kuuluvat lapselle! Kurjaa niillä alkaa vuokraa maksamaan:(

ap

Vierailija
6/12 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimeentulotukea vaan ja laitat omat tiliotteet ja puolison jos sellainen on ja se riittää.

Vierailija
7/12 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakea. Mulle ei ole vielä valjennut miksi perheellä ei saisi olla jatkuvasti vararahaa vaikka sen 100e tilillä esim ruokaa varten.

t.1.66e:lla viikoksi ruokaa neljälle.

Vierailija
8/12 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kuukauden tuloistasi!

Tili on lapsen tili, mutta olen aina tähän asti toimittanut tiliotteen sossuun, koska sinne tulee lapsilisät ja käytännössä tili on hallussani.

Tarkoitukseni ei ole " huijata" , vaan ihan kyselen, huomioidaanko lapsen tulot minulle? Tiliotteen joudun kai näyttämään jokatapauksessa.

ap

Vierailija
9/12 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kitise, 66egellä saa HELPOSTI ruoan viikoksi nelihenkiselle perheelle!

Mitä hiton gourmee ruokia te oikein pirulauta syötte ku tommonen summa ei muka riitä. OTTAKAA piru se maalaisjärki käteen.

-sossuneiti-

Vierailija
10/12 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on uusi täti hommissa ja ei todellakaan tule onnistumaan tällä kerralla kun huomaavat. Lapsi tienasi vuodessa 4.5e. Varmaan laskevat sen tuloksi niin kuin viimeksi laskivat sen 10 ekeä, vaikka pieniä avustuksia ei pitäisi huomioida tuloksi.

Vierailija:

vaan kuukauden tuloistasi!

Tili on lapsen tili, mutta olen aina tähän asti toimittanut tiliotteen sossuun, koska sinne tulee lapsilisät ja käytännössä tili on hallussani.

Tarkoitukseni ei ole " huijata" , vaan ihan kyselen, huomioidaanko lapsen tulot minulle? Tiliotteen joudun kai näyttämään jokatapauksessa.

ap

Vierailija
11/12 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös lapsen tilit, eihän sinun ole tietysti pakko kertoa mutta jos saavat selville niin perivät varmaan takaisin.

Itsellä sellainsen kokemus että kun kerroin HETI ja rehellisesti uudesta tilistä jonka olin avannut niin alkoivat epäillä että minulla muitakin tilejä. Todella sairaita ihmisiä siellä on töissä!

Vierailija
12/12 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Älä kitise, 66egellä saa HELPOSTI ruoan viikoksi nelihenkiselle perheelle!

Mitä hiton gourmee ruokia te oikein pirulauta syötte ku tommonen summa ei muka riitä. OTTAKAA piru se maalaisjärki käteen.

-sossuneiti-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän