Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni 90-luvulla syntynyt täällä kärsii lapsettomuudesta?

Vierailija
05.02.2017 |

Älkää pliis vastatko mikäli ette ole syntyneet ysärillä. Eli onko sinulla ysärillä syntyneellä mahdollisuus halutessasi saada lapsia? Olen nimittäin huomannut että omassa kaveripiirissä lähes joka toisella on ollut jotain ongelmaa. PCOS, kystia, endometrioosi ja jopa yksi munasarjasyöpä. Kiinnostaisi että onko tämä oikeasti näin yleistä vai mitä hittoa.

Ja tosiaan osahan valitsee vapaaehtoisen lapsettomuuden: mikäli olet sen valinnut niin olisiko sinulla mahdollisuutta halutessasi hankkia lapsi?

Jos ette voi saada lapsia niin olisi mahtavaa jos voisitte kertoa halutessanne mistä se johtuu.

Kuinka moni 90-luvulla syntynyt täällä kärsii lapsettomuudesta?

Vaihtoehdot

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kärsi vaan nautin lapsettomuudesta. 

Halutessani kyllä voisin hankkia, ei ole mainitsemiasi esteitä. 

Vierailija
2/4 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on lapsia, mutta tiedän myös monia 90-luvulla syntyneitä joilla on kyseisiä diagnooseja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kärsin. Vaivana PCO, nyt jo toinen mahollisesti leikkausta vaativa kysta jota tutkitaan taas sekä kaksiosainen kohtu. -91 syntynyt olen.

Kai minä sen lapsen vielä joskus saan. Ainakaan ei ole vielä kilpajuoksua aikaa vastaan...

Vierailija
4/4 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveriporukasta 3/7 ei voi saada omilla soluilla lapsia, ilmeisesti lahjasoluilla onnistuisi ainakin osalla. Minusta aika iso määrä kun katsotaan että me ollaan 22-27-v, kukaan ei ole ylipainoinen ja kaikki ainakin mun tiedon mukaan perusterveitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi