Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö teidän teinit vanhempien kanssa saunassa?

Vierailija
05.02.2017 |

Ikä ja sukupuoli?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäret 16v ja 14v eivät käy vanhempien kanssa saunassa. Varmaan n. 12 vuotiaana eivät enää käyneet. 10v poika saunoo vielä meidän kanssa.

Vierailija
2/26 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-v. poika käy meidän vanhempien kanssa saunassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä tai kellään tutulla kyllä tytöt sauno isien kanssa eikä pojat äitien miten kelläkin tapana mutta tuskin yli 12v poika haluaisikaan saunoa äitiensä kainalossa tai esim 15 vuotiaat tytöt olla isänsä edessä alastomana.

Pitääkö tällaisiakin oikeen foorumeilla ihmetellä :D

Vierailija
4/26 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotias poika käy isänsä ja veljiensä kanssa saunassa. Minä käyn yksin (perheen ainoan naisen etuoikeus :) )

Vierailija
5/26 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa ystäviä kirjoitti:

Ei meillä tai kellään tutulla kyllä tytöt sauno isien kanssa eikä pojat äitien miten kelläkin tapana mutta tuskin yli 12v poika haluaisikaan saunoa äitiensä kainalossa tai esim 15 vuotiaat tytöt olla isänsä edessä alastomana.

Komppi tälle. Juuri näin.

Vierailija
6/26 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö 20v käy edelleen vanhempien kanssa saunassa

Tyttö 18v lopetti perhesaunomisen n 14-vuotiaana

poika 14v on juuri lopettanut perhesaunomisen.

Vierailija
7/26 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat 13 ja 15v ovat aina käyneet saunassa isän kanssa. Ehkä joskus alle 10v oli meidän molempien kanssa. Nykyään tosin kavereiden kanssa. Itse en juurikaan sauno.

Vierailija
8/26 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä saunoo 14-v poika ja 12-v tyttö yhdessä koko perheen kanssa. Ei heitä kukaan sinne pakota, ja toki joskus joku menee edeltä ja joku tulee vähän muiden jäljessä. Muutenkin saunomisen aikana melko vapaasti kuljetaan jäähylle, löylyyn ja pesulle. Saavat minun puolesta itse päättää milloin saunovat itsekseen. Jos on kavereita kylässä/yökylässä, silloin saunovat keskenään.

Vierailija
9/26 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset keskenään (Äiti, 17-v. kaksoset) ja miehet keskenään (Isä, 14-v. lapsi)

Vierailija
10/26 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nyt liity asiaan, mutta vitosluokalla opettaja saunoi pari kertaa meidän poikien kanssa...ihan jäätävän kokoinen leka. löysänä ainakin 20cm. Jäi traumat.

Vierailija
11/26 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhin poika 16 v. on halunnut saunoa yksikseen n. 12-v. alkaen. Poika 14 v. ja tytär 13 v. kyllä saunovat yhdessä äidin ja isän kanssa kuten aina ennenkin. Vapaa valinta jokaiselta. Mietin vaan, että olishan se hyvä jos miesten kesken oppisi vanhinkin saunomaan rennosti, suomalaisen saunatavan mukaan alasti. Uikkareita tai pyyhettä meinaa väkisin käyttää uimahallin saunassakin, vaikka ei pitäisi.

Vierailija
12/26 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta murrosiän tietää aina alkaneek siitä, kun poika on halunnut alkaa saunoa yksin.

Äiti ja pojat

Vierailija
13/26 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 13 ja 15 vuotiaat tytöt tulevat perheen kanssa saunaan välillä, välillä menevät vasta myöhemmin ja kukaan ei tee asiasta mitään numeroa. En ole äitinä mikään mallivartaloinen, mutta koskaan en ole muodoistani mitään vänissyt, joten tytöt ovat oppineet suhtautumaan yhtä luonnollisesti itseensä. Meillä on saunassa vain kiukaan lasiluukusta tuleva valo ja saunominen on vain saunomista, ei toisten tutkimista. Tytöt saavat päättää itse miten tekevät, kaikki käy koska kiirettä ei omassa saunassa käymisessä ole.

Vierailija
14/26 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa ystäviä kirjoitti:

Onko saunominen teillä kainalossa istumista? Meillä ei.

Vierailija
15/26 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen saunaperinne on hieno ja vaalittava asia. Jokaisen oma tapa on varmasti hyvä ja oikea, mut arvostan perheen kesken yhdessä löylyttelyä. Toki aikataulut ja saunan koko voi joskus rajoittaa sitä mahdollisuutta.

Vierailija
16/26 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 13-v poika (syyskuussa 14), ja yleensä käyn 9-vuotiaan veljen ja äidin kanssa saunassa samaan aikaan.

Meillä jokainen saa kyllä mennä milloin haluaa ja kenen kanssa haluaa, äiti vaan menee yleensä heti kun sauna on tarpeeks lämmin ja me veljen kanssa käydään sit samalla. :D

Vierailija
17/26 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole lapsia, mut itse en teininä todellakaan ois menny vanhempien kanssa saunaan. ois tuntunut jotenkin oudolta, käyn mielluummin yksin. lapsena kyllä kävin vanhempien kanssa.

Vierailija
18/26 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy 15v tyttö ja 13v poika meidän kanssa saunassa. Käyvät myös usein yhdessä tai vanhempien kanssa lomittain suihkussa. (3suihkua) Kaikki saavat tulla ja mennä kuten tahtovat, yhdessä tai yksin!

Vierailija
19/26 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen saunaperinne on perinteeseen kätkettyä seksuaalista häirintää ja vallankäyttöä. Odottakaas vaan kun tätä asiaa aletaan enemmän tutkia! Joka suvussa tiedetään ikäviä tarinoita!

Vierailija
20/26 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mun on vaikea uskoa että 13-vuotiaat pojat käy vauvapalstalla kirjoittelemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi