Käykö teidän teinit vanhempien kanssa saunassa?
Kommentit (26)
Tyttäret 15v ja 13v saunovat kanssani, tosin uikkarit päällä vanhimman ollessa 12v lähtien. Itse saunon alasti, tosin pyyhe sylissä vähän sen jälkeen kun tyttäret alkoivat uikkareita käyttää. Vaimo ei sauno kanssamme kovin usein kun hänellä alkaa nenästä verta vuotamaan aina saunassa.
Vähän harmittaa jos tyttäret eivät kohta enää halua kanssani saunoa, koska mielestäni se on mukavampaa seurassa saunoa. Olen aina ollut läheinen tyttöjen kanssa ja toivon että jatkossakin olen heille henkilö johon voi aina luottaa ja tukeutua.
Esimerkiksi vanhimman kanssa tein silleen kun hän oli 11v ja rinnat alkoivat kasvaa, niin menin hänen kanssaan vaateostoksille ja sitten pyysin myyjää auttamaan häntä vaatteiden valinnassa, vaivihkaa myös sanoin että voisiko hän auttaa myös rintaliivien valinnassa, koska tyttö tuskin innostuu jos minä häntä olisin auttanut. Nuoremman kanssa pyysin isosiskoaan käymässä hänen kanssaan ostamassa rintaliivit.
Vaimo ei ole ollut koskaan kovin hyvä tämmöisissä asioissa.
Lakkasivat tulemasta n. 10v. iässä. Nyt ovat 16 ja 18.
Tytöt 16 ja 18 käy mieluusti isäpuolen kanssa saunassa. Poika 13v haluaa käydä yksin tai minun kanssa.
14-vuotias poika saunoo minun kanssani, 12-vuotias ei niinkään. Olen yh, saattaa vaikuttaa asiaan. Ja siis nainen olen :)
Meillä saunotaan koko perhe yhdessä tai erikseen, miten kullekin omaan aikatauluun parhaiten sopii. Viimeksi koko perhe yhdessä saunonut varmaan jouluna, vanhemmat, poika 18v, sekä tytöt 14 v ja 7v.
Meillä on 17-v poika ja 16-v ja 12-v tytöt, jokainen saunoo yksinään. Poika on halunnut saunoa yksin 12-vuotiaasta asti, tytöt 10-11-vuotiaasta.