Nainen: Kuinka suuri osuus miehistä joiden kanssa olet harrastanut seksiä on osannut antaa sinulle suuseksillä orgasmin?
Nainen: Kuinka suuri osuus miehistä joiden kanssa olet harrastanut seksiä on osannut antaa sinulle suuseksillä orgasmin?
Kommentit (16)
Valitettavasti miehet ovat liian hätäisiä enkä ole saanut kenenkään kanssa
Suuseksiä on tarjonnut kymmenkunta miestä, näistä vain kaksi onnistunut saattaamaan loppuun asti. Ei välttämättä ole kuitenkaan miehen taidoista kiinni, ennemmin tunneside, tilanne, heittäytyminen, rakkaus, luottamus...
Parikymmentä miestä, joista yksi ei suostunut ollenkaan antamaan suuseksiä, kun pimppi on likainen, haisee/maistuu kamalalle yms. Hänen nysäänsä olisi pitänyt sitten vähän väliä lutkuttaa. Mutta näistä kaikista vain yksi on kyennyt antamaan orgasmin suuseksillä ja onkin nykyinen mies. En vaihtaisi pois!
En halua orgasmia suuseksillä enkä välitä suuseksistä muutenkaan. En kuitenkaan kiellä miestä antamasta suukseksiä jos hän haluaa.
Jos tämän kerrankin älykkään kyselyn vastaajista edes osa on oikeasti naisia ja todellakin noin harva mies antaa suuseksiä niin olen suuresti hämmästynyt. 20 naisen kokemuksella 4 ei ole sitä halunnut ja 4 halunnut erittäin paljon. Muille se on ollut osa seksiä. Tai niin minä sen olen kokenut. Itse annan varmasti ja oikeastaan mitä vaan mistä nainen pitää. Kysehän on antamisesta. Mikä onkaan parempaa kuin tuottaa toiselle hyvät fiilikset ja lopuksi orgasmi? Toki itsekin haluan suuseksiä, mutta ei tulisi mieleenkään jättää sitten nainen ilman.
M57 kirjoitti:
Jos tämän kerrankin älykkään kyselyn vastaajista edes osa on oikeasti naisia ja todellakin noin harva mies antaa suuseksiä niin olen suuresti hämmästynyt. 20 naisen kokemuksella 4 ei ole sitä halunnut ja 4 halunnut erittäin paljon. Muille se on ollut osa seksiä. Tai niin minä sen olen kokenut. Itse annan varmasti ja oikeastaan mitä vaan mistä nainen pitää. Kysehän on antamisesta. Mikä onkaan parempaa kuin tuottaa toiselle hyvät fiilikset ja lopuksi orgasmi? Toki itsekin haluan suuseksiä, mutta ei tulisi mieleenkään jättää sitten nainen ilman.
Aina ovat saaneet orgasmin ketkä suuseksiä ovat hallunneet, ehkä liikaakin.
M57 kirjoitti:
Jos tämän kerrankin älykkään kyselyn vastaajista edes osa on oikeasti naisia ja todellakin noin harva mies antaa suuseksiä niin olen suuresti hämmästynyt.
Eihän tässä kysytty kuinka moni mies on antanut suuseksiä, vaan kuinka moni mies on osannut naisen suuseksillä laukaista. Moni mies tarjoaa suuseksiä esimerkiksi osana esileikkiä, kastelemaan paikat, mutta ei antaakseen orgasmin.
Ainoastaan yhden kerran elämässäni on tämä onnistunut. Valitettavasti.