Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko kysyä paljon treenaavalta naiselta jotakin?

Liikuntakoukussa
05.02.2017 |

Kysy mitä vaan! 22 -vuotias nainen, joka on koukussa liikuntaan. Tällä hetkellä harrastan kamppailulajia, spinningiä, kuntosalia ja juoksua. Reenitlukujärjestys: ma: aamulenkki juosten (8km), illalla kamppailureenit (1,5h). Ti: Kuntosali (selkä-takareisi) ja spinningtunti (1h). Ke: Lepo To: kuntosali (jalka - pakara) ja kamppailureenit (1,5h) Pe: spinningtunti ja kuntosali (olkapää - hauis) La: Juoksulenkki 10km Su: lepo. Kysy mitä vaan! Ravinnosta, treenistä tai yleisesti elämästä.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaako kuukautiset jotenkin treenaamiseen? Mitä suojia käytät treeneissä kuukautisten aikaan? Tai onko treenaus vaikuttanut kuukautiskiertoon?

Kyllä on vaikuttanut. Kuukautiset saattavat jäädä pois pitkäksi aikaa ja sitten, jos otan jostain syystä löysemmin, tulevat takaisin. Käytän tamponia suojana, koska ovat käteviä ja suojaavat hyvin.

Ap

Vierailija
22/74 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntakoukku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän.

Tuo treeniohjelmasi ei kehitä sinua mihinkään suuntaan.

Mikset lisää kamppailutreenejä joka päivälle 3h ja osallistu vaikka kilpailemaan. Muuten tuokin menee vain hukkaan koko harjoittelu.

Hoikkana pysyy puolet vähemmällä liikuntamäärällä ja syömällä terveellisesti.

Jos haluat olla kova niin sinun pitää kilpailla ja pärjätä kilpailuissa tullaksesi mestariksi.

En treenaa tavoitteellisesti, vain omaksi huviksi. Olen kuulemma vähän liian luiseva, niin pitää lisätä lihaskuntoa reeniohjelmaan.

Ap

Tuossa on se riski että sulla ei ole liikuntayhteisöä eli sellaista seurakuntaa kuten kamppailulajipiireissä on tai salipiireissä. Sä voit syrjäytyä jos ei tavotteita löydy ja tuo omaksi huvikseen pitää oikeasti tsekata mitä oikeasti tarkoitat sillä. Se voi olla itsepetosta. Eli teet sitä vain että näyttäisit hoikalta.

Eli kysy itseltäs oikeasti miksi treenaat tuo ei ole vastaus. Oma huvi ei käy vastaukseksi.

Eli nyt ensiksi tavoitteellisuutta ja kunnianhimoa siihen muuten et etene ja junnaat paikallas. Eteen päin vaan rohkeasti.

Näkisin että juuri sun tyyppiset urheilijat jossain vaiheessa kyllästyy ja lihoo ja lopettaa. Sitten ne miettii vanhempana että mitä kävi.

Yhteisö hanki se ja elä sen kautta niin et syrjäydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuijnka kaauan olet "reenannut" nykytahdilla?

Vierailija
24/74 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paremmin ne treenit lähtee ja jaksaa juosta raivokkaammin kun syöt sen ison lautasellisen pastaa 3h ennen varsinaisia treenejä.

Turhaa elää niukasti se vain on pois treenin tehosta ja jos treenin teho laskee niin et kehity mihinkään.

Raskaampi ruoka ja tulee vähän enemmän läskiä kroppaan no se ei hauttaa kun on kovemmat lyönnit ja räjähtävämmät lihassolukot.

Syö enemmän pastaa ja riisiä sekä perunaa niin jaksat oikeasti.

Ammattilaisen ohje ja ota opiksi.

En halua syödä riisiä/pastaa/leipää eettisistä ja terveydellisistä syistä. Kyllä sen heti huomaa, jos syö liian vähän niin olo on karmea.

Ap

Vierailija
25/74 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko helposti penistä miehiltä? Itse mietin koska hieman ylipainoisena en saa itse.

Olen aseksuaali, joten seksi ei kiinnosta.

Ap

Vierailija
26/74 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse halusiin kuntoilla ja syödä terveellisemmin nostaakseni markkinointi arvoani mutta tuntuu että treenaavat mimmit eivät saa yhtään sen enempää seksiä kuin minä.

Vierailija
27/74 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatko helposti penistä miehiltä? Itse mietin koska hieman ylipainoisena en saa itse.

Olen aseksuaali, joten seksi ei kiinnosta.

Ap

Jessus, kauanko sulla on ollut se? Ootko saanut lääkekuurin jo siihe?

Vierailija
28/74 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin pönttöjä kommentoijia täällä. Varmaan niitä, jotka liikkuvat ainoastaan sohvalta jääkaapille.

Mielestäni on hieno juttu, että pidät itsestäsi huolta. Tosin treenimäärä kuulostaa varsin suurelta. Kannattaa pitää huolta siitä, että keholle antaa myös aikaa palautua treenistä.

Vierailija
29/74 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän.

Tuo treeniohjelmasi ei kehitä sinua mihinkään suuntaan.

Mikset lisää kamppailutreenejä joka päivälle 3h ja osallistu vaikka kilpailemaan. Muuten tuokin menee vain hukkaan koko harjoittelu.

Hoikkana pysyy puolet vähemmällä liikuntamäärällä ja syömällä terveellisesti.

Jos haluat olla kova niin sinun pitää kilpailla ja pärjätä kilpailuissa tullaksesi mestariksi.

En treenaa tavoitteellisesti, vain omaksi huviksi. Olen kuulemma vähän liian luiseva, niin pitää lisätä lihaskuntoa reeniohjelmaan.

Ap

Tuossa on se riski että sulla ei ole liikuntayhteisöä eli sellaista seurakuntaa kuten kamppailulajipiireissä on tai salipiireissä. Sä voit syrjäytyä jos ei tavotteita löydy ja tuo omaksi huvikseen pitää oikeasti tsekata mitä oikeasti tarkoitat sillä. Se voi olla itsepetosta. Eli teet sitä vain että näyttäisit hoikalta.

Eli kysy itseltäs oikeasti miksi treenaat tuo ei ole vastaus. Oma huvi ei käy vastaukseksi.

Eli nyt ensiksi tavoitteellisuutta ja kunnianhimoa siihen muuten et etene ja junnaat paikallas. Eteen päin vaan rohkeasti.

Näkisin että juuri sun tyyppiset urheilijat jossain vaiheessa kyllästyy ja lihoo ja lopettaa. Sitten ne miettii vanhempana että mitä kävi.

Yhteisö hanki se ja elä sen kautta niin et syrjäydy.

En jaa näkemystäsi ollenkaan. Mulla on paljon hyviä kavereita reenipiireissä, tavataan myös liikunnan ulkopuolella. Liikunta on mulle elämäntapa, jossa haluan kehittyä omilla ehdoillani, en niin, että joku hengittää niskaani.

Ap

Vierailija
30/74 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sait motivaation treenaamiseen? Itselläni nimittäin kadoksissa ja tarvittais kipeesti. 

Vierailija
31/74 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuijnka kaauan olet "reenannut" nykytahdilla?

Tällä tahdilla olen vetänyt viimeiset kolme vuotta.

Ap

Vierailija
32/74 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse halusiin kuntoilla ja syödä terveellisemmin nostaakseni markkinointi arvoani mutta tuntuu että treenaavat mimmit eivät saa yhtään sen enempää seksiä kuin minä.

Mun mielestä markkina-arvo ei lähde timmistä ruumiista tai kauneimmista kasvoista, vaan itsevarmuudesta ja siitä, että sulla on hyvä olla juuri sinuna.

Ap

Vierailija
33/74 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sait motivaation treenaamiseen? Itselläni nimittäin kadoksissa ja tarvittais kipeesti. 

Siitä, että liikunnasta tulee magee olo!

Ap

Vierailija
34/74 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko persesilmäsi tylsän tummahko vai muodikkaasti valkoinen?

Tähän kysymykseen en osaa vastata 😩😭

Ap

Meillä on täällä av-palstalla avuliasta porukkaa ja voimme auttaa jos laitat kuvan peräsilmästäsi. Värisävy voidaan nopeasti arvioida Tikkurilan värikartasta ja saat sivistävän vastauksen tuossa tuokiossa.

Peräaukon analysaattori

Vierailija
35/74 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä markkina-arvo ei lähde timmistä ruumiista tai kauneimmista kasvoista, vaan itsevarmuudesta ja siitä, että sulla on hyvä olla juuri sinuna.

Ap

Harmi, ettet ole kiinnostunut seksistä/miehistä. Vaikutat fiksulta

Vierailija
36/74 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko teet kehonhuoltoa?

Vierailija
37/74 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et treenaa salilla rintaa, vatsaa ja ojentajia?

Vierailija
38/74 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et treenaa salilla rintaa, vatsaa ja ojentajia?

Rinta ja ojentaja kuuluu olkapää -haukkaripäivään ja vatsat jalka-pakara -päivään.

Ap

Vierailija
39/74 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntakoukussa kirjoitti:

Kysy mitä vaan! 22 -vuotias nainen, joka on koukussa liikuntaan. Tällä hetkellä harrastan kamppailulajia, spinningiä, kuntosalia ja juoksua. Reenitlukujärjestys: ma: aamulenkki juosten (8km), illalla kamppailureenit (1,5h). Ti: Kuntosali (selkä-takareisi) ja spinningtunti (1h). Ke: Lepo To: kuntosali (jalka - pakara) ja kamppailureenit (1,5h) Pe: spinningtunti ja kuntosali (olkapää - hauis) La: Juoksulenkki 10km Su: lepo. Kysy mitä vaan! Ravinnosta, treenistä tai yleisesti elämästä.

Miksi tulit tänne kehuskelemaan liikunnallasi? Haluatko tuntea ylemmyyttä meitä muita kohaan? Kellä normaaalilla ijmisellä on aikaa luikkua noin paljon? Taidat vain yrittää päästä miehiin.

Vierailija
40/74 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kamppailulajia harrastat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi