Voiko vasektomian tehdä kotona?
Voiko vasektomian tehdä kotona? Jonot, hinta ja vaiva estävät lääkärissä hoidon. Varmaan ulkomailla tekevät itse jossain päin maailmaa. Vinkkejä?
Kommentit (13)
Tottakai, youtubesta pari videoo ja mora heilumaan. peilin kautta ku tekee ni hyvä laittaa vasempaan käteen joku värikäs nauha, voi muuten mennä sekasin.
Voi. Kaksi tiiliskiveä ja tiukka ote. Pallit väliin ja puristusta, vaikka sitten puristimilla. Kyllä se siitä.. tai sitten tilaa netistä sonnin kuohimaraudat, niillä tapahtuu ihan näppärästi kotioloissa.
Kannattaa etsiä YouTubesta ohjeet. Löytyy laidasta laitaan: miten poistetaan egr-venttiili käytöstä aina mainitsemaasi kirurgiseen operaatioon saakka.
Kostuta kassit Koskenkorvassa.
Ota (puhdas) fileointiveitsi ja silpaise kassit auki.
Ota (puhtaat) sakset ja silppua + katko kivesten sisältä kaikki vastaan tuleva.
Soita 112.
(Ylijäänyttä kossua voi naukkailla odotellessa...)
Juuh, elikkäs, tota noin... Vasektomiassa on tarkoituksena katkaista pelkät siemenjohtimet, eikä muuten pahoinpidellä kiveksiä. Jos yrität tuota itseksesi kotona, niin sama on kerralla poistaa kivekset kokonaan, koska telot ittes kuitenkin sen verran pahasti, ettei ne enää toimi kuitenkaan.
Nimenomaan pelkät piuhat ois mieheltä tarkoitus katkaista. Kun on kuulemma helppo ja yksinkertainen toimenpide. Olen myös lävistänyt itse korvani, nenäni ja kieleni. Poistanut pari luomea ym. Myös tikit poistan itse. Aion myös vetää yhden hampaan pois kun aina vain vaivaa.
Ap
Jep, kuulostaa hurjalta, mutta tuskin olen ainoa laatuani.
Missä ajassa elätte? Mars nyt lääkäriin.
Lauluääni kohoaa kivasti samalla, jos näitä ohjeita noudattelet. Ja lopuksi voi käydä kuin siinä Kalle-Kustaa Korkki -lorussa lopulta käy.
Vierailija kirjoitti:
Missä ajassa elätte? Mars nyt lääkäriin.
Hah hah, ei olla päästy edes ajanvaraukseen. Näin Helsingissä asiat. Pärjätä saa omillaan.
Kun ne purraan poroltakin niin tuskin se sen vaikeampaa on miehellekään. Jos et itse ylety, pyydä joku poromies apuun.
Pussit tyvestä irti puutarhasaksilla.
Vierailija kirjoitti:
Kun ne purraan poroltakin niin tuskin se sen vaikeampaa on miehellekään. Jos et itse ylety, pyydä joku poromies apuun.
Ei saa omia saamelaisten kulttuuria, se kuuluu heille.
Kannattaa tehdä koko kastraatio, se on helppo tehdä kotonakin. Eloonjäämisprosentista en tiedä.