Mitä mieltä Meri Sopasen gaala-asusta?
Kommentit (26)
Olisi voinut olla ihan tyylikkäs, jos olisi ostanut ihan naisten housupuvun. Tuo hänen yllään ollut puku taisi siis olla miesten puku, ei sen takia oikein istunut, kun miesten mittojen mukaan tehty, eikä esimerkiksi ole otettu rintoja huomioon. Mielestäni puvut naisilla voi olla oikeinkin tyylikkäitä, olihan esim. Maryam Razavillakin sellainen gaalassa, mutta se olikin ostettu istuvana ja oikean kokoisena, joten näytti todella hyvältä.
Itse kyllä mietin, että missä on vika, kun toi Meri pistää ärsyttämään minuakin. Itse olen ihastunut/rakastunut naisiin monestikin, miehet ei kiinnosta. Olen ehkä enemmän lesbo mitä hetero siis itsekin, vaikka kauan sitten nuoruudessa ihastuksen kohteina oli jokunen mieskin. Olen pitänyt itseäni suvaitsevaisena tähän asti. Miksi silti mua ärsyttää tämä Meri aivan suunnattomasti? Hän poseeraa jatkuvasti noissa Saaran kuvissa ja nimenomaan miesten vaatteissa ja toi tyylitön sivukalju-irokeesiyhdistelmä on ihan kaamea silmään. Onko minusta tullut vastoin elämänkatsomustani suvaitsematon ja ulkomuodon perusteella ihmisiä nenänvartta pitkin katsova ihminen? Vaikka aina olen halunnut olla jotain muuta. Siis oikeasti! Koskaan aiemmin en ole reagoinut kehenkään ihmiseen tuolla tavoin. Haluaisin muuttaa ajatelutapaani, koska koen häpeäksi tällaisen ikävän asenteen tuota Meriä kohtaan. Enhän edes häntä tunne. Nyt huomasin, etten ole yksin tän fiiliksen kanssa....
Miksi naiset pukeutuu miesten pukuun?
Voisko sitä kehitellä oman näköisensä housupuvun, eikä hyppäis tuohon kelkkaan. Samassa gaalassa oli "joku tumma mimmi vaaleassa housupuvussa" ja näytti hyvältä. Koska siellä oli, mutten muista kuka ja enkä googletta. Pahoittelut.
Tiedän, ettei kaikki tykkää tälläytyä. Toisaalta, jos gaalaan osallistuu, niin se olisi vähän niinku idea. Sinne ei lähdetä höntsisti pukeutuneena. Meri kyllä pukeutui (props), ei huonosti, mutta liikaa miesten pukuja plagioiden ja tylsästi. Ärsyttää edes sanoa, mutta MGlla oli kivan näköinen takki.
Käyttäjä1360 kirjoitti:
Itse kyllä mietin, että missä on vika, kun toi Meri pistää ärsyttämään minuakin. Itse olen ihastunut/rakastunut naisiin monestikin, miehet ei kiinnosta. Olen ehkä enemmän lesbo mitä hetero siis itsekin, vaikka kauan sitten nuoruudessa ihastuksen kohteina oli jokunen mieskin. Olen pitänyt itseäni suvaitsevaisena tähän asti. Miksi silti mua ärsyttää tämä Meri aivan suunnattomasti? Hän poseeraa jatkuvasti noissa Saaran kuvissa ja nimenomaan miesten vaatteissa ja toi tyylitön sivukalju-irokeesiyhdistelmä on ihan kaamea silmään. Onko minusta tullut vastoin elämänkatsomustani suvaitsematon ja ulkomuodon perusteella ihmisiä nenänvartta pitkin katsova ihminen? Vaikka aina olen halunnut olla jotain muuta. Siis oikeasti! Koskaan aiemmin en ole reagoinut kehenkään ihmiseen tuolla tavoin. Haluaisin muuttaa ajatelutapaani, koska koen häpeäksi tällaisen ikävän asenteen tuota Meriä kohtaan. Enhän edes häntä tunne. Nyt huomasin, etten ole yksin tän fiiliksen kanssa....
Ehkäpä jotkut ihmiset ärsyttävät vain seksuaalisesta suuntautumisestaan riippumatta. Itselläni on ainakin ennakkoasenteita Meriä kohtaan, koska hän käyttäytyi hyvin huomionhakuisesti Saaran kilpailun aikoihin. En esim. nytkään ymmärrä, miksi hän on tuolla gaalassa. Puku myös huonosti valittu. Ei istu mistään kulmasta.
No ei asustakaan tule mieleen Ellen. Tyypillinen butch-tyyli. Siinä on vaan eronsa, että miten sen asun kantaa.