Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on ollut puhumatta koko päivän

Vierailija
05.02.2017 |

Onneksi lapset kavereillaan. Taidan mennä jo aikaisin nukkumaan niin tulee äkkiä huominen

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä siitä. Oma tyttöystävä piti mykkäkoulua mutta totesi sitten että "eihän se suhun ees tehoa!". Kaikki on asenteesta kiinni. Tilaa pizzaa kysymättä josko hän haluaa sitä, mene kaupungille yksin, soita vaikka sukulaisillesi ja sano "No Markku nyt pitää sellasta lapsellista mykkäkoulua..."

Vierailija
2/9 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on joku syy mykkyydelle, hengittääkö se?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauni O kirjoitti:

Varmaan on joku syy mykkyydelle, hengittääkö se?

Työasiat.

Vierailija
4/9 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko ei ole puhunut viikkoon enkö edes tiedä miksi.

Vierailija
5/9 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on pitänyt mykkäkoulua jo ties miten kauan. Aika suunnilleen kyllä tiedän milloin aloitti. Minäkin oon ottanut sen niin, että antaa toisen mykkäillä, oma on menetyksensä. Helpompaa silläkin olisi, kun puhuisi, mutta jos haluaa tehdä vaikeammin, niin tehköön. Juttelen sille, vaikka ei vastaa. Laitan viestejä, vaikka ei vastaa. En anele puhumaan. Kerron mitä tehdään, ja että se voi tulla mukaan, jos haluaa.  Kai se tuon joskus lopettaa.

Vierailija
6/9 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ukko ei ole puhunut viikkoon enkö edes tiedä miksi.

Mä kyllä osaan aina aavistaa syyn.12 v jo oltu yhdessä.

Vierailija
7/9 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri on pitänyt mykkäkoulua jo ties miten kauan. Aika suunnilleen kyllä tiedän milloin aloitti. Minäkin oon ottanut sen niin, että antaa toisen mykkäillä, oma on menetyksensä. Helpompaa silläkin olisi, kun puhuisi, mutta jos haluaa tehdä vaikeammin, niin tehköön. Juttelen sille, vaikka ei vastaa. Laitan viestejä, vaikka ei vastaa. En anele puhumaan. Kerron mitä tehdään, ja että se voi tulla mukaan, jos haluaa.  Kai se tuon joskus lopettaa.

Niin ja tämän mykkäkoulun syy ei liity minuun. Elämä vaan on sen mielestä niin paskaa ja haluaa osoittaa siitä mieltään minulle.

Vierailija
8/9 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitänyt mykkäkoulua vuodenvaihteesta lähtien.

Vierailija
9/9 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ehdotti pizzan tilaamista. Mitä jos hakisit miehesi suosikkipizzan ja pari kaljaa sille tai muuten hemmottelisit sitä. Tai lämmitä vaikka sauna ja pyydä se mukaan. Ei tarvitse puhua, jos haluat aukaista tilanteen niin osoita jotenkin empatiaa ja välittämistä. Ja jos ei sittenkään reagoi mitenkään niin sitten annat olla. Ainakin olet yrittänyt.