Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänne kirjautumispakko?

Vierailija
05.02.2017 |

Välillä alkaa täällä meno muistuttamaan suoli24 palstaa, joten häiriköt jäisivät lähes täysin pois ja palsta siistiytyisi provoista ja häiriintyneiden viesteistä. Iltalehti on tästä hyvä esimerkki, meno oli hirveää ennen rekkauspakkoa ja nyt tyyli ihan erilainen.

Tänne kirjautumispakko?

Vaihtoehdot

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi