Kun ei niitti irtoa
Mulla on uusi parisuhde ja ongelmana on miehen liika kesto. En olisi ikinä uskonut tästä valittavani mutta ongelma on ettei mun paikat kestä. Seksi on ihanaa mutta mitä ihmettä teen että hän tulisi? Konstit loppuu. Hän vetää käteen aika usein, pitäiskö mun " kieltää" sitä, vai mitä? Olisko jollain apua tarjolla?
Kommentit (4)
35v mies. Oikeesti mua vähän ihmetyttää toi " vanhan miehen" runkkaaminen mutta sitä on kuulemma aina tehty edellisessä avioliitossakin. Toi pikapano juttu mua vähän harmittaa koska mä tykkäisin käydä nusasemassa nurkan takana mut on aika vaikeeta jos siihen täytyy aina varata tunti aikaa. Lapsetkin huolestuu =D.
Ap
Mulla on kans ollu toi ongelma mieheni kanssa.. Mutta vaan suhteen alussa. Miehellä oli henkisellä puolella " juttu" päässään, ettei pystyny rentoutuun tarpeeks seksin aikana. Sitten ku oppi tuntee mua tarpeeks, niin ei enää ajattele mitään turhia ja pystyy keskittyyn oleelliseen.
Siis alkuu tuntu et se jyystäminen vaan kestää ja kestää. Et muakin rupee jo sattuun ja ootti vaan et mies tulee. tuntu et laskettiin aikaa tunneissa! Mutta nytten voi tulla jopa 10 minuutis jos oikein on hyvä seksifiilis.
En tiedä oliko tästä mitään apua, mutta pointti oli se että, erektion kesto voi olla pitempi just suhteen alussa ku ei tunne vielä toista tarpeeksi.
N 20v
ongelmat kullakin. minä täällä olen valittanut, kun mies laukeaa niin nopesti, että se on ohi ennenkun on alkanut. Pahimmassa tapauksessa heti, kun pääsee sisälle..olen neuvoton myös sen ongelman kanssa.
Sinulle neuvona se, että kiellä masturbointi ja kunnon pitkä tauko päälle, niin eiköhän ala tulla ;)
taitaa olla runkkari. Koska suhteenne on vasta aluillaan, kannattaa harkita haluatko jatkaa. Tottakai miehen kestävyys on plussaa monelle naiselle, mutta ymmärrän, ettei se aina tunnu hyvälle. Pikapanotkin on välillä taivaallisia (jos siis itse ehtii mukaan). Onko kyseessä vanhempi mies vai nuori kolli? Harvemmin nuorilla on tuota " ongelmaa" ...
Itse en näe kestävyyttä ongelmana. Olen aina märkä. :)