Mies on ollut kotona 2 päivää viikon reissun jälkeen ja olen ihan kypsä.
Ensin harmitti se, että.joudun tekemään kaikki hommat yksin ja olen lasten kanssa jumissa kotona. Mutta sujuikin tosi hyvin. En ollut koko ajan kiukkuinen kun ei tarvinnut komentaa miestä tekemään sitä ja tätä ja keräämään sotkujaan pois. Ruokaa on kulunut alle puolet normaalista ja pyykkiä on vähän. Eikä hikisiä urheiluvaatteitä joka paikassa.
Nyt äijä on kotona, matkalaukku ja tavarat edelleen levällään. Ja hyvästi taas kunnon yöunet, koska kuorsaus=(
Kommentit (26)
Jättäkää ne siat ja ryhtykää lesboiksi.Se on muotia nykyään.
Meillä miehel työreissuja 2-3vuodes ja on kerral pois kotoota 2-8viikkoa. Siinä on aika totuttelu yhdes oloin kun kotiin tulee. Juurikin sotku, ruoka ja pyykit. Ja se tekemättömyys. Et työn määrä vaan lisääntyy kun koton on kaks aikuista. Ku luulis et puolittuis :) en mä tota poiskaan antais. Mut ärsyttää. Ja kyl hän tekee ku sanoo et laita astiat, laita pyykit, siivoo olkkari tms. Mut missä oma-aloitteisuus. Oli sentäs pyykit pessyt matkalla. Ei tullut likakassia mukan mut matkalaukku on kyl levällään olkkaris jo kolmatta päivää
Haistakaa katkerat kotitontut vittu.Se mies tuo leivän pöytään ja te laiskat lehmät makaatte sohvalla naama kiinni kännykässä runoilemalla tänne kaikkea paskaa.Nyt oikeesti valoja päälle.
Niin mikä haukutaan miehiämme -ketju tämä taas on? Ihan itse vapaaehtoisesti olette parisuhteenne valinneet kenenkään pakottamatta, eikä siinä ole pakko olla jatkossakaan, huoh.
Tuota ei moni usko kuinka työnmäärä vähenee ja vitutuskäyrä laskee kun mies on poissa. Sanovat miesvihaksi.
T. Onnellinen yh
Kylläpä on paskaa kommenttia.Kiitos tästä ketjusta.Painun takaisin peiton alle.
Hanki miehelle sellanen nenänlevitin kuorsaukseen, itse sain yöuneni takaisin kun mies alkoi sellaista käyttää.
No vähän sama täällä.
Sitä tottuu omaan rutiiniin ja tapaan tehdä hommat.
Meillä mies matkustaa tosi, tosi paljon. Ja puhkuu energiaa kaikkiin kotihommiin kun tulee takaisin. Tämähän on toki tietty vain plussaa, noin periaatteessa.
Mutta kun sitä energiaa on sitten ihan sikana ja kaipaa siihen komppaajaa rinnalle. "Maalattaisko tänään noi rappuset?" "Vois laittaa jotain tosi hyvää ruokaa, tehdäänkö vaikka sushia?"Minä olen ihan puhki kun olen pyörittänyt arkirumbaa täysin yksin enkä jaksaisi mitään ylimääräistä ohjelmaa siihen enää viikonloppuna.Sitten mies on hiukan kypsä, kun teee vaikka sunnuntain ruoan ihan yksin ja siivoaa vielä keittiön päälle ja minä vaan löhöän. Joo, onhan se varmaan väärin, mutta ei laske lainkaan sitä, että minä hoidan kaiken tuon yksin sen yli 100 päivää vuodesta ja käyn myös töissä. Lapset ovat jo kouluikäisiä, eli toki tekevät osansa kotitöistä, mutta ihan jo se ruokahuolto, ostokset ja perusasiat, kuten lasten koulu- ja harrastusjutut.
Siihen vielä päälle aikaero, niin tyyppi on viideltä aamulla aloittamassa jotain projektia. "Mä siivosin ton varaston ja öljysin terassikalusteet, olis kyllä pitäny hoitaa noi jo aikoja sitten" kun kömmin puolikuolleena ylös klo 9. Joo, kuulin kyllä oikeen hyvin.
Meillä mies tekee reissutyötä (11 tunnin työpäiviä) ja on yleensä vain viikonloput kotona. Ite teen arkityötä ja kotona 3 lasta. Minua ei ärsytä, kun mies tulee kotia työviikon jälkeen :) päinvastoin, ihana saaha mies kotia. Vaikka tavarat on levällään, yritetään lauantaina laittaa paikat kuntoon yhessä, myös mies tekee kotitöitä ja on lasten kanssa. Meillä parisuhde toimii ja kunnioitus on molemminpuolista. Molemmat on väsyksissä työviikon jälkeen ja pyritään, ettei viilata pilkkua vaan tehään mitä jaksetaan ja annetaan molemmille mahdollisuus huilitaukoihin :) molemmat saa halutessa nukkua yhtenä aamuna pidempään, monesti sitä kuitenkin haluaa olla lähellä ja jutella lasten kattoessa telkkaria.
mulla kans mies nyt työreissulla ja kieltämättä paikat pysyy siistimpänä...mutta on mulla sitä ukkoa jo ikävä ..onneksi tulee huomenna kotiin. :)
meillä menee niin että ite teen etätöitä kotona...en tienaa paljon mitään. mies käy töissä ja nyt reissutyössä ja on rikkaampi. mitä tahansa ostetaan jotain kalliimpaa niin mies maksaa...joten en valita.
sillä se on kattomista minussa .. hyvä kun jaksan arkihommat tehdä kun hän tekee työnsä niin eipä viiti tiskaamaan laittaa töitten jälkeen.
huomenna mä tarjoan kunnon ruuat kun miekkonen kotiutuu :) on silläkin varmasti ikävä meikäläistä ja kissaa.
Jätä se sika!
Yh:na on paljon kivempaa...
Toi on niin surullista jopa. Ensin halutaan se mies, jotta saadaan lapset ja aika monella on juuri tuollaista. Aika kauheaa!
Suomalaisen naisen lempiharrastus on omasta miehestä valittaminen.
Kyllähän tuosta tulee väistämättä mieleen että pitäisi vetää johtopäätökset. Jos ilman toista on paljon mukavampaa kuin hänen kanssaan, niin miksi kärsiä?
Mieheni on työmatkoilla (viikon kerrallaan) viitisen kertaa vuodessa. Alussa on muutama päivä ihan mahtavaa. Lojun pitkin poikin sohvalla, katson telkkarista mitä haluan, syön milloin haluan, valvon myöhään.. Kolmantena päivänä alkaa jo olla vähän ikävä ja se ikävä sitten kasvaa koko ajan kunnes hänen tullessaan kotiin olen todella iloinen kun on taas kotona.
Tosin hän on siinä(kin) mielessä ihana että siivoaa omat sotkunsa, tekee kotitöitä jne.
Valivalivalijäkäjäkäjäkä
Yksi niistä monista syistä miksi avioliitto suomalaisen naisen kanssa on tänä päivänä miehelle todella paska diili. Kun pesä on rakennettu ja nainen on saanut haluamansa, niin alkaa jatkuva, loputon valitus.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Yh:na on paljon kivempaa...
En usko. Kyllä se on ihanaa saada miehen kosketusta ja, että on isä lapsilla. Tietysti jos on joku epänormaali, joka ei pidä miehistä eikä seksistä, niin ei itse miestä kaipaa, mutta lapset kyllä. Niitä ei haittaa vaikka isä vähän laiskottelisikin reissun jälkeen.
Sitten kun tästä suhteesta pääsen niin en enää ikinä ota miestä vaivoikseni! Asun loppuelämän yksin sitten kun lapset lähtevät omilleen. Enkä edes valita ääneen, mutta sisälläni kiehuu raivo.
Vierailija kirjoitti:
meillä menee niin että ite teen etätöitä kotona...en tienaa paljon mitään. mies käy töissä ja nyt reissutyössä ja on rikkaampi. mitä tahansa ostetaan jotain kalliimpaa niin mies maksaa...joten en valita.
sillä se on kattomista minussa .. hyvä kun jaksan arkihommat tehdä kun hän tekee työnsä niin eipä viiti tiskaamaan laittaa töitten jälkeen.
Miksi ihmeessä kukaan itseään kunnioittava mies alistuu noin härskiin hyväksikäyttöön?
Miksi olette parisuhteissa jos ajattelette kumppaneistanne noin?
Tuohan on täysin mieletöntä.
Sama meillä. Se on aina yhtä juhlaa, kun mies on reissussa. Noista täysin samoista syistä. Ikävä kyllä ei tee reissutyötä, joten on harvinaista herkkua.