Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa?

04.02.2017 |

Tiedän, että on huono aika alottaa keskustelua, mutta just nyt on aikaa, ja toivon että saan järkeviä vastauksia ainakin viim aamulla.

Eli siis; olen aina ennen ollut ainakin melko tasapainoinen tunteideni kanssa, mutta nykyään 3 lapsen jälkeen tuntuu etten enää pysty hallitsemaan itteäni. Olen todella usein, lähes aina hermostunut, ehkä n viikon kuukaudesta hyvällä tuulella. Yritän tietysti varsinkin lasten edessä hillitä tunteeni, mutta välillä kiehuu ihan helvetisti. Ja tarkennan nyt, etten ole koskaan lyönyt tai tehnyt muutakaan fyysistä pahaa lapsilleni. Kuitenkin tiedän, että minun pahasta olosta kärsii koko perhe. En usko, että on masennusta, koska siis kiukkuisuudesta ym huolimatta, olen erittäin tyytyväinen elämääni. Ennemmin ajattelen, että tää vois olla jotain hormonaalista, tai en tiedä... tän aloituksen tein tänne, koska täällä sen voi nimettömänä tehdä, ja toivon, että jos vaikka löytyisi esim kohtalotoveri, tai joku, kenellä joskus ollut jotain samantyylistä ja löytänyt syyn/ratkaisun. Vai joudunko elämään lopun elämääni kiukkuisena

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön nykyään vhh.n mukaan eli

maitotuotteita, marjoja, hedelmiä ja kasviksia sekä rasvaa.

Olen huomattavasti pitkäpinnaisempi, tasapainoisempi ja tyytyväisempi.

Maitotuotteita en suosittelisi ollenkaan. Ne olisi ainakin yritettävä pitää minimissä. Tutkimustulokset ovat osoittaneet että maito(tuotteet) aiheuttavat tulehduksia aivoissa (ja paljon muutakin hallaa). Netistä löytyy tietoa asiasta. 

22/24 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään vastaus ei käynyt. Kärkästä avuntarjoavien moittimista. Oman vastuun tai olosuhteiden kieltämistä.

Luulisi ettei tarvitsisi hyökätä auttajien kimppuun (esim mammanpoika), voi kiittää, jättää huomioimatta tms. Mutta ei käydä kimppuun. Ihmiset yrittää miettiä sinun asioita.

Omien elämäntapojen miettiminen ei myöskään käy.

Ei se ärtyneisyys ole mikään ulkoinen asia tai jotain sinusta riippumatonta. Sinä sen teet ja sinä vain voit muuttaa sen. Muuttamalla tapaasi toimia ja ajatella.

Ei. Mussukka kirjoitti oikeen osuvasti, enkä tarkoittanut kieltää sitä, ettei hän olisi oikeassa. Avasin vaan enemmän tilannetta. Ja tiedän, että ainoastaan minä voin muuttaa asian, tällä kysyinkin neuvoja, että miten. Enkä mielestäni käynyt kenenkään kimppuun, yhtään sen enempää mitä minun kimppuuni käytiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/24 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille vastauksista, pitää varmaan ruveta syömään paremmin, ja liikkumaan kuten jotkut ehdotti, katotaan tuoko se muutosta. Pms voi myös hyvinkin olla mahdollinen, ehkäpä vaan soitan huomenna sinne lääkäriin ja varaan ajan.

:)

Vierailija
24/24 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen stressireaktio. Töissä näkee loppuunpalavan ihmisen siten, että hänestä tulee agressiivinen muita kohtaan, ei kestä yhtään kritiikkiä ja usein työmuisti pätkii. Kannattaa järjestää itselleen palautumisaikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä