Mitä mä teen kun mies ja lapset ärsyttävät ihan kybällä?
Siis melkein vihaan heitä, niin paljon he ärsyttävät. En edes tiedä miksi, mutta kaikki mitä he tekevät on väärin ja huonommin kuin itse teen, vituttaa ja ärsyttää.
Kommentit (63)
Lapset ovat kasvaneet luulemaan, että se on heissä vika, kun he ärsyttävät minua. Ei ollut kyllä tarkoitus, mutta kun ne ei usko mitään mitä niille sanoo. Ei edes tätä, että eihän se heidän vikansa oo.
ap
Ja sitten ne uskoo, että he oli niin huonoja, että äiti heidät hylkäs.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti perheessä ei ole mitään vikaa, vaan sä itse tarvitset mielialalääkityksen. Kuullostaa tutulle, mua vaan ei ärsyttäny ihan noin paljon. En tajunnut, että vika on minussa, mutta mut painostettiin hakemaan apua. Vasta lääkityksen saatuani olen ymmärtänyt, miten sekaisin olin. Ja uskomatonta kyllä, toi mun ukko onkin oikeasti ihan mukava, ei yhtään niin raivostuttava kun luulin :D
Ei se millään mielialalääkityksellä tasoitu. Mies vaan on niin vitun helvetin ärsyttävä ja lapset myös, että ei siihen mikään lääke auta. Poismuuttaminen ois varmaan ainoa, mutta perheen mielestä mä en ole(?) niin ärsyttävä, eli he ei toivo mun muuttavan pois.
apEivät vaan uskalla sanoa. Kyllä sinä olet niin ärsyttävä, että ainoa keino on muuttaa. Anna perheelle mahdollisuus olla onnellisia
Miten niin eivät uskalla sanoa, varmasti uskaltaisivat. Sillähän mäkin voisin sitten helpommin lähteä, kun ei tarttis heistä välittää.
ap
Vastuullinen äiti laittaa valintansa lasten vastuulle? Hyljeksii. Ärsyyntyy. Ei kanna vastuuta omista tunteistaan. Ei tue. Ei kannusta.
Tunnemme kyllä tämän minä minä äidin
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei heillä ole äitiä. On vaan virtahepo olohuoneessa
Olo helpottuu kun hepo poistuu
Älä väitä että ajattelisit mitään muuta kuin itseäsi tässäKÄÄN asiassa. Et lähde, koska et kestä olla yksin. Ja tarvitset se palvelun jota kokonasi saat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEi heillä ole äitiä. On vaan virtahepo olohuoneessa
Olo helpottuu kun hepo poistuu
Älä väitä että ajattelisit mitään muuta kuin itseäsi tässäKÄÄN asiassa. Et lähde, koska et kestä olla yksin. Ja tarvitset se palvelun jota kokonasi saat.
Kyllä kestäisin, olen asunut yksin ikävuodet 20-34. Lisäksi aikoinaan kotona äiti ei pitänyt minulle mitään seuraa vaan istuskeli kotona omissa oloissaan. En kaipaa MUITA sotkemaan kotiani, jos asuisin yksin. Joten mikä vitun palvelu?
ap
Paljon vähemmän ahdistaa ne sinun äitijankkaukset.
Tässä hampaissa on puolustuskyvyttömät lapset.
Tuntuu niin pahalta, että lapset joutuu elämään tämän hirviön kanssa
45-v Äitihullu jankkaa taas samaa paskaa
Ei maksa vaivaa vastata
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu niin pahalta, että lapset joutuu elämään tämän hirviön kanssa
Kaikki lapset ovat puolustuskyvyttömiä. Myös minä olin aikoinaan. Miksi saatana sä syytät minua siitä, että minulle on olut ilkeitä? Painu täydellisiin perheisiisi änkyttämään, ei sellaisia vain taida ollakaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu niin pahalta, että lapset joutuu elämään tämän hirviön kanssaKaikki lapset ovat puolustuskyvyttömiä. Myös minä olin aikoinaan. Miksi saatana sä syytät minua siitä, että minulle on olut ilkeitä? Painu täydellisiin perheisiisi änkyttämään, ei sellaisia vain taida ollakaan.
ap
Sinä olet 45-v. Sinä olet äiti, joka kohtelee lapsiaan kammottavalla tavalla. Sinun lapsiasi minä sääli. Muuta pois niin heillä on pieni mahdollisuus selviytyä
Sinua ärsyttää kaikki ihmiset. Se johtuu sinun vaikeasta persoonallisuushäiriöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu niin pahalta, että lapset joutuu elämään tämän hirviön kanssaKaikki lapset ovat puolustuskyvyttömiä. Myös minä olin aikoinaan. Miksi saatana sä syytät minua siitä, että minulle on olut ilkeitä? Painu täydellisiin perheisiisi änkyttämään, ei sellaisia vain taida ollakaan.
apSinä olet 45-v. Sinä olet äiti, joka kohtelee lapsiaan kammottavalla tavalla. Sinun lapsiasi minä sääli. Muuta pois niin heillä on pieni mahdollisuus selviytyä
Tajuatko nyt, miten epälooginen sä olet? Syytät minua siitä, miten minua on kohdeltu, mutta lapsilleni se mielestäsi aiheuttaa haittoja, joistako et sitten aikanaan aio heitä syyttää, vaan minua?
ap
Vierailija kirjoitti:
Sinua ärsyttää kaikki ihmiset. Se johtuu sinun vaikeasta persoonallisuushäiriöstä.
Minulla ei ole persoonallisuushäiriötä, mutta on totta, että ihmisten virheellisyys vaivaa minua ja ärsyttää. Koska minua ei hyväksytty sellaisena.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apSinä olet 45-v. Sinä olet äiti, joka kohtelee lapsiaan kammottavalla tavalla. Sinun lapsiasi minä sääli. Muuta pois niin heillä on pieni mahdollisuus selviytyä
Tajuatko nyt, miten epälooginen sä olet? Syytät minua siitä, miten minua on kohdeltu, mutta lapsilleni se mielestäsi aiheuttaa haittoja, joistako et sitten aikanaan aio heitä syyttää, vaan minua?
ap
Tähän hetkeen voi vaikuttaa. Tällä hetkellä sinä voit päättää miten toimit.
Tällä hetkellä Sinä Teet väärin lapsiasi kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole persoonallisuushäiriötä, mutta on totta, että ihmisten virheellisyys vaivaa minua ja ärsyttää. Koska minua ei hyväksytty sellaisena.
ap
Sinä olet sairas
Muiden virheellisyys on sinun mielesi tuotetta. Kyse on vain sinusta, ei mistään muusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apTähän hetkeen voi vaikuttaa. Tällä hetkellä sinä voit päättää miten toimit.
Tällä hetkellä Sinä Teet väärin lapsiasi kohtaan.
Tällä logiikalla lapsenikin voivat sitten aikuisina päättää miten toimivat, joten tällä logiikalla en näe tässä mitään ongelmaa. Mutta ehkä tää sun logiikkasi on täysin paska? Myönnätkö?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apSinä olet sairas
Muiden virheellisyys on sinun mielesi tuotetta. Kyse on vain sinusta, ei mistään muusta
Muiden virheellisyys EI OLE minun mieleni tuotetta, koska kukaan ei ole täydellinen. Muissa ON virheitä. Eikä minua kiinnosta kärsiä niistä. Korjatkoon virheellisyytensä. Koko ajan.
ap
Niin minullekin opetettiin. Ei saa käyttäytyä tai olla virheellisesti. Toiset kärsii. Pitää muokata itseään koko ajan. Muuten kukaan ei hyväksy. Samaa vaadin muilta. En hyväksy heitä, elleivät yritä parantaa virheitään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apTähän hetkeen voi vaikuttaa. Tällä hetkellä sinä voit päättää miten toimit.
Tällä hetkellä Sinä Teet väärin lapsiasi kohtaan.Tällä logiikalla lapsenikin voivat sitten aikuisina päättää miten toimivat, joten tällä logiikalla en näe tässä mitään ongelmaa. Mutta ehkä tää sun logiikkasi on täysin paska? Myönnätkö?
ap
Sinä olet Paha ihminen
Ei mulla muuta
En tiedä!! Miten kivaa se sitten lapsille on, että äiti hylkäsi heidät, jos päädyn, etten palaa tämän ärsyttävän porukan luo enää koskaan?
ap