Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä teen kun mies ja lapset ärsyttävät ihan kybällä?

Vierailija
04.02.2017 |

Siis melkein vihaan heitä, niin paljon he ärsyttävät. En edes tiedä miksi, mutta kaikki mitä he tekevät on väärin ja huonommin kuin itse teen, vituttaa ja ärsyttää.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ainakaan ole yrittänyt parantaa virheitään. Suuri virhe.

ap

Vierailija
42/63 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sä halua hakea apua? Mielenterveyshoitajalle pääsee puhumaan ihan maksutta.

Minulla on persoonallisuushäiriö ja masennusta ja tuntuu tutulta noi sun tunteet. Vaikka nyt onkin parempi jakso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon vähemmän ahdistaa ne sinun äitijankkaukset.

Tässä hampaissa on puolustuskyvyttömät lapset.

Tuntuu niin pahalta, että lapset joutuu elämään tämän hirviön kanssa

Kaikki lapset ovat puolustuskyvyttömiä. Myös minä olin aikoinaan. Miksi saatana sä syytät minua siitä, että minulle on olut ilkeitä? Painu täydellisiin perheisiisi änkyttämään, ei sellaisia vain taida ollakaan.

ap

Sinä olet 45-v. Sinä olet äiti, joka kohtelee lapsiaan kammottavalla tavalla. Sinun lapsiasi minä sääli. Muuta pois niin heillä on pieni mahdollisuus selviytyä

Tajuatko nyt, miten epälooginen sä olet? Syytät minua siitä, miten minua on kohdeltu, mutta lapsilleni se mielestäsi aiheuttaa haittoja, joistako et sitten aikanaan aio heitä syyttää, vaan minua?

ap

Tähän hetkeen voi vaikuttaa. Tällä hetkellä sinä voit päättää miten toimit.

Tällä hetkellä Sinä Teet väärin lapsiasi kohtaan.

Tällä logiikalla lapsenikin voivat sitten aikuisina päättää miten toimivat, joten tällä logiikalla en näe tässä mitään ongelmaa. Mutta ehkä tää sun logiikkasi on täysin paska? Myönnätkö?

ap

Sinä olet Paha ihminen

Ei mulla muuta

Minä olen järkevä ihminen, vaadin perusteluja. Sitä, että sinäkin AJATTELISIT, mitä suollat, etkä pelaisi vain omaan pussiisi sanoen asioita, jotka ovat hyödyllisiä vain sinun näkökannaltasi. Tai että kun tuletkin tehneeksi niin, MYÖNNÄT sen, etkä valehtele itsellesi jotain olen autuas ja viaton -paskaa.

ap

Vierailija
44/63 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua ärsyttää kaikki ihmiset. Se johtuu sinun vaikeasta persoonallisuushäiriöstä.

Minulla ei ole persoonallisuushäiriötä, mutta on totta, että ihmisten virheellisyys vaivaa minua ja ärsyttää. Koska minua ei hyväksytty sellaisena.

ap

Sinä olet sairas

Muiden virheellisyys on sinun mielesi tuotetta. Kyse on vain sinusta, ei mistään muusta

Muiden virheellisyys EI OLE minun mieleni tuotetta, koska kukaan ei ole täydellinen. Muissa ON virheitä. Eikä minua kiinnosta kärsiä niistä. Korjatkoon virheellisyytensä. Koko ajan.

ap

Persoonallisuushäiriöine ajautuu jatkuvasti konflikteihin ympäristönsä kanssa. Toimii kaavamaisesti, ei näe omaa rooliaan, ei osaa muuttaa käytöstään.

Yksi hyvä (niitä on sinussa muitakin) esimerkki on se, ettei tule kenenkään kanssa toimeen. Eikä näe oman toiminnan osuutta näissä jatkuvissa konflikteissa

Vierailija
45/63 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua ärsyttää kaikki ihmiset. Se johtuu sinun vaikeasta persoonallisuushäiriöstä.

Minulla ei ole persoonallisuushäiriötä, mutta on totta, että ihmisten virheellisyys vaivaa minua ja ärsyttää. Koska minua ei hyväksytty sellaisena.

ap

Sinä olet sairas

Muiden virheellisyys on sinun mielesi tuotetta. Kyse on vain sinusta, ei mistään muusta

Muiden virheellisyys EI OLE minun mieleni tuotetta, koska kukaan ei ole täydellinen. Muissa ON virheitä. Eikä minua kiinnosta kärsiä niistä. Korjatkoon virheellisyytensä. Koko ajan.

ap

Persoonallisuushäiriöine ajautuu jatkuvasti konflikteihin ympäristönsä kanssa. Toimii kaavamaisesti, ei näe omaa rooliaan, ei osaa muuttaa käytöstään.

Yksi hyvä (niitä on sinussa muitakin) esimerkki on se, ettei tule kenenkään kanssa toimeen. Eikä näe oman toiminnan osuutta näissä jatkuvissa konflikteissa

Sinä et tunne minua tarpeeksi hyvin väittääksesi että tuo sopii minuun. Pahoinvointi perheessä ei ole konflikti, en ole ikinä riitaantunut yhdelläkään työpaikalla, minä en hyväksy itseni yli kävelemistä, jos on ihmisiä, jotka ovat niin tottuneet tekemään (tällä en nyt tarkoita miestä ja lapsiani, todellakaan, vaan ennemminkin ihmisiä elämässäni ennen heitä) niin heille se voi olla ongelma, jos muutun. Voivat kuvitella minun aloittaneen jonkun konfliktin.

ap

Vierailija
46/63 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset sä halua hakea apua? Mielenterveyshoitajalle pääsee puhumaan ihan maksutta.

Minulla on persoonallisuushäiriö ja masennusta ja tuntuu tutulta noi sun tunteet. Vaikka nyt onkin parempi jakso.

Käyn terapiassa, mutta kun ei sillä terapeutillakaan ole rahaa ostaa mulle asuntoa, jonne vetäytyisin yksin olemaan. Itsellänikään ei ole tällä hetkellä. Kaikki raha menee siihen, että perhe minä mukaanlukien saa sähköä, ruokaa, vaatteita ja sen sellaista yhden katon alla.

ap

Vierailija
47/63 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Sä ilmeisesti itse omassa päässäs määrittelet mikä on virhe, mikä ei. Olin ensin sitä mieltä, että muuta pois. Nyt olen sitä mieltä, että paras olisi jos haet apua ongelmiisi.

Vierailija
48/63 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sä ilmeisesti itse omassa päässäs määrittelet mikä on virhe, mikä ei. Olin ensin sitä mieltä, että muuta pois. Nyt olen sitä mieltä, että paras olisi jos haet apua ongelmiisi.

Niinhän meistä jokainen tekee.

ap

Vierailija
49/63 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun yksi ongelma on se, että mies ei tarpeeksi hyvin hyväksy mun virheitäni, vaatii mua osallistumaan lastenhoitoon, mitä en osaa, eikä neuvo ja tuen, siksikin, adios.

ap

Vierailija
50/63 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin, että ei neuvo ja tue. Siksi, haistakoon paska, mä lähden. Sit kun saan rahaa.

ap

Vierailija
51/63 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itelles jälkiabortti.

Vierailija
52/63 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee itelles jälkiabortti.

Ei mun elämä ole vielä kuule alkanutkaan.

ap

Vierailija
53/63 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että olet sentään hakenut apua ongelmiisi. Vaikka käyt juttelemassa ammattilaisen kanssa, kannattaisi varmaan jotain mielialalääkkeitä kokeilla. Vaikutat negatiiviselta ruikuttajalta ja yhdyn muiden mielipiteisiin, tee perheellesi palvelus ja lähde lätkimään. Kukaan ei jaksa tuolaista kiukuttelevaa keski-ikäistä hapannaamaa katsoa. Miehellä ja lapsilla on oikeus onneeen, sitä sinä et voi heille mitenkään antaa, vaikka kuinka yrität täällä perustella sitä.

Vierailija
54/63 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että olet sentään hakenut apua ongelmiisi. Vaikka käyt juttelemassa ammattilaisen kanssa, kannattaisi varmaan jotain mielialalääkkeitä kokeilla. Vaikutat negatiiviselta ruikuttajalta ja yhdyn muiden mielipiteisiin, tee perheellesi palvelus ja lähde lätkimään. Kukaan ei jaksa tuolaista kiukuttelevaa keski-ikäistä hapannaamaa katsoa. Miehellä ja lapsilla on oikeus onneeen, sitä sinä et voi heille mitenkään antaa, vaikka kuinka yrität täällä perustella sitä.

Jos sä et jaksa niin älä yleistä joohan. Mä oon valinnut miehenkin sillä perusteella, että se kuule jaksaa.

ap

Vierailija
55/63 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikissaäiti? Ehkä terapiasta on ollut jotain hyötyä, koska et ole aivan yhtä sekaisin kuin aiemmin. Jatkat vain terapiaa ja pyydä lääkitystä tueksi. Mene vaikka kodinhoitokurssille marttoihin, jos osaamisesta on puute. Miehesikin on joutunut kaiken opettelemaan, miksi et sinä? Osaat kun vain ryhdyt toimeen.

Vierailija
56/63 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä et jaksa niin älä yleistä joohan. Mä oon valinnut miehenkin sillä perusteella, että se kuule jaksaa.

ap

Huhuh, miten itsekäs ihminen. Sä olet valinnut miehen, joka jaksaa sun ruikutusta kuunnella? Miten kuvittelet olevasi jotenkin niin erikoinen, että mies jaksaa ottaa kaiken paskan vastaan? Tule sieltä pilvilinnoistasi alas.

Vierailija
57/63 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivikissaäiti? Ehkä terapiasta on ollut jotain hyötyä, koska et ole aivan yhtä sekaisin kuin aiemmin. Jatkat vain terapiaa ja pyydä lääkitystä tueksi. Mene vaikka kodinhoitokurssille marttoihin, jos osaamisesta on puute. Miehesikin on joutunut kaiken opettelemaan, miksi et sinä? Osaat kun vain ryhdyt toimeen.

Eihän mies ole vain joutunut kaikkea opettelemaan eikä varsinkaan paskamuijan eli äidin kanssa, joka haukkuu kaikkea mitä teki. Vaan miestä on neuvottu ja tuettu. En varmana opettele itse. Jos teen väärin se on kamalaa.

ap

Vierailija
58/63 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Huhuh, miten itsekäs ihminen. Sä olet valinnut miehen, joka jaksaa sun ruikutusta kuunnella? Miten kuvittelet olevasi jotenkin niin erikoinen, että mies jaksaa ottaa kaiken paskan vastaan? Tule sieltä pilvilinnoistasi alas.

Ai on vielä itsekästä valita itselleen sopiva mies? Tätä äitini ei vielä olekaan keksinyt yrittäessään kaventaa mun elämääni olemattomiin. Mies itse päättää mitä jaksaa, mutta mun vaisto näki oikein, että aika paljon se kestää. Kade?

ap

Vierailija
59/63 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä mies kestää ei liity minun tasooni tai tasottomuuteeni millään lailla. Ihmisillä nyt vain on erilaisia kapasiteetteja eri asioiden suhteen.

ap

Vierailija
60/63 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlisäksi jos minä näkisin, että ihmistä, jota minä rakastan on kohdeltu väärin ja se siksi kun sillä on kipua siitä, joka ehkä vääristää maailmankuvaa tms, ja siksi pitää muakin ärsyttävänä, niin hylkäisinkö mä sen ihmisen? En, jos vain mitenkään kykenisin jaksamaan rakastaa hänestä hänen haavojaan terveiksi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan