Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte jos saisitte tietää että oma vauvanne on vaihtunut synnytyssairaalassa esim. 14v sitten.

Vierailija
04.02.2017 |

Miten tämmöinen asia pitäisi hoitaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se selittää monta asiaa

2/8 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Tuo olisi kamala tilanne. Olisi kiintymyssuhde synnäriltä kotiin tuotuun ja kasvatettuun lapseen mutta pitäisi sitä biologista lastakin omana, kun kerran on omaa verta ja lihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

En osaa sanoa. Tuo olisi kamala tilanne. Olisi kiintymyssuhde synnäriltä kotiin tuotuun ja kasvatettuun lapseen mutta pitäisi sitä biologista lastakin omana, kun kerran on omaa verta ja lihaa.

Eikö oliskin kamalaa. :((  Onneksi tuollaista ei kovin usein satu.

Vierailija
4/8 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kamalaa. Kun olin raskaana ajattelin tuota usein, menetin melkein yöunetkin. Suunnittelin että painan vauvasta jonkun yksityiskohdan mieleen mistä tunnistan hänet alusta asti. Noh sektion jälkeen ei paljon kerennyt vauvaa katsella, mutta mies oli leikkaussalista asti vauvan kanssa siihen asti että sain itse vauvan rinnalle. Ja vauva oli vierelläni koko ajan sairaalassa.

Mutta kamalaahan se olisi jos noin kävisi.

Vierailija
5/8 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänskä kysymys, kun omat lapseni ovat olleet syntymästään saakka niin helposti tunnistettavia.

Mutta joo, pakkohan se olisi lapselle kertoa, ja hän saisi minun puolestani alkaa halutessaan tavata biologisia vanhempiaan. Sama toisen lapsen kanssa: pitäisin mielelläni yhteyttä, mutta aloitteen täytyisi tulla lapselta itseltään.

Vierailija
6/8 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään usko, että ainakaan minun kohdallani olisi mitenkään mahdollista. Oman vauvansa niin vaan tuntee.

Vierailija
7/8 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole mahdollista omalla kohdallani. Molemmat lapset ovat olleet synnärillä koko ajan kanssani/miehen kanssa.

Vierailija
8/8 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisin tosi järkyttynyt, enkä vähiten siitä syystä että vauva on vasta vuoden!!!! Minulla on siis joku muistinmenetyskin ja olen siis saanut lapsen 14 vuotta sitten!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi