Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koetteko biseksuaalit "menettävänne" jotain, jos olette parisuhteessa miehen kanssa?

Vierailija
04.02.2017 |

Minulla on uusi parisuhde ja uusi kumppani on mies.

Itse en ole aiemmin edes ajatellut, että "menettäisin" jotain olemalla miehen kanssa, mutta poikaystävä ei jotenkin ymmärrä biseksuaalisuuttani ja on ottanut tämän asian esille jatkuvasti. Hän kyselee, että mitä jos joskus alankin kaipaamaan jotain mitä hän ei minulle miehenä voi antaa ynnä muuta.

Olen sanonut hänelle, että jos kokisin menettäväni jotain olemalla parisuhteessa miehen kanssa vs naisen, niin en minä olisi alkanut parisuhteeseen hänen kanssaan, mutta tämä asia on yhä pinnalla.

Mielipiteitä? Perusteluita? Voisin näyttää tämän keskustelun poikaystävälle jossain kohtaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan sen tietää, että bisse pettää aina.

Vierailija
2/17 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas...onko hänellä huono omatunto? Eihän sukupuoleen rakastuta vaan ihmiseen. Itse olen 40v, ollut aina vain miesten kanssa ja nyt yhtäkkiä olenkin rakastunut naiseen. Enhän olisi hönen kanssa jos haluaisin miehen kanssa olla...miksi jotkut ihmuset tekee simppeleistä asioista vaikeita? Jankuttamalla hän lopuksi työntää sut pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en koe menettäväni mitään. Ihan samalla tavalla hetero "menettää" jotain parisuhteessa kun ei voi harrastaa kaikkien maailman miesten kanssa seksiä. Biseksuaalisuus antaa mulle mahdollisuuden rakastua ja rakastaa eroottisesti myös naista mutta ei se estä mua olemasta normaalissa, uskollisessa kahden ihmisen parisuhteessa. Ihminen on aina paketti jolla on tietyt ominaisuudet ja parisuhteessa hyväksytään se toinen ihminen sellaisena kuin toinen on. 

Vierailija
4/17 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se poikaystävä siitä rauhoittuu, kun järkkäät kimppakivat teille.

Vierailija
5/17 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menetä. Tai korkeintaan ns. naisen ymmärryksen jossain naisten asioissa, joita mies ei edes voi tietää henkisellä tasolla, heitettynä ensimmäisenä kuukautiset :D eli ei siis mitään vakavaa, ja sitten on taas naispuolisia ystäviä joiden kanssa voi tälläisistä puhua. Sitä on kumminkin rakastuttu siihen henkilöön, ei sukupuoleen. Miehelläs vaan on varmaan jotenkin heikko itsetunto asian kanssa eikä osaa käsitellä asiaa.

Vierailija
6/17 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kun kysyisi heterolta menettääkö jotain, kun ei ole koskaan seurustellut vaikka erimaalaisen kanssa... Ym. Tyhmää. Ei bisset rakastu niihin sukupuolielimiin vaan ihmisiin... vai onko heteroissakin, että jos miehellä ei ole isoa, niin ei voi miestä rakastaa? tai jos naisella ei oo tiukkaa, niin ei voi rakastaa? tai rakastaa vähemmän?

Vierailija
7/17 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ei ymmärrä mistä biseksuaalisuudessa on ylipäätään kyse. Eli siis siitä että kun rakastuu johonkin niin pääosassa on ihminen, ei sukupuoli. Heteroilla ja homoilla rakastumisen kohde on rajattu tiettyyn sukupuoleen, bi:llä ei. On tämä vaikea joillekin tajuta :)

Vierailija
8/17 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menetä. Tai korkeintaan ns. naisen ymmärryksen jossain naisten asioissa, joita mies ei edes voi tietää henkisellä tasolla, heitettynä ensimmäisenä kuukautiset :D eli ei siis mitään vakavaa, ja sitten on taas naispuolisia ystäviä joiden kanssa voi tälläisistä puhua. Sitä on kumminkin rakastuttu siihen henkilöön, ei sukupuoleen. Miehelläs vaan on varmaan jotenkin heikko itsetunto asian kanssa eikä osaa käsitellä asiaa.

Millaisia 'miehiä' olet oikein tapaillut jotka eivät ymmärrä kuukautisia? Oma mieheni ymmärtää kuukautseni välillä paremmin kuin jotkut naiset. Ja hänen kanssaan voi asiasta puhuakkin jos on tarve, tosin itselläni ei ole, paitsi kommentit että 'vituttaa tai sattuu'. 

Vierailija
9/17 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe menettäväni yhtään mitään. Olen ollut sekä miehen että naisen kanssa, nykyisin olen miehen kanssa.

N20

Vierailija
10/17 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit.

Vierailija
11/17 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menetä enkä ole onneton. Tätä kysellään ja jankutetaan. Olen enemmän naisiin kallellaan seksuaalisesti, mutta silti miehen kanssa, koska rakastuin juuri häneen ja hän on mielestäni puoleensavetävä. Olen rakastunut myös kahteen naiseen, mutta heiltä en saanut vastakaikua. En ajattele ihmisiä sukupuolen mukaan vaan ihmisinä.

Vierailija
12/17 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia 'miehiä' olet oikein tapaillut jotka eivät ymmärrä kuukautisia? Oma mieheni ymmärtää kuukautseni välillä paremmin kuin jotkut naiset. Ja hänen kanssaan voi asiasta puhuakkin jos on tarve, tosin itselläni ei ole, paitsi kommentit että 'vituttaa tai sattuu'. 

No kyllähän kaikki tietäväni miehet tietävät mistä on kyse, mutta henkisellä tasolla? Kun sanon että minua sattuu niin ymmärretään mitä se konkreettisesti tarkoittaa. Ja tämä oli esimerkki vain. Toinen on e-pillereiden käyttö. Tai sitten ihan vain se että naiset ja miehet on tunnealaltaan kumminkin erilaisia. Mies voi ymmärtää naista mutta nainen ymmärtää paremmin. Minun kokemuksien mukaan

Vierailija
13/17 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Osalla  on kai niin huono itsetunto, vai mstä lie johtuu, että vertaavat itseään jatkuvasti muihin, jonka seurauksena sitten kyselevät kumppaniltansa, että entäs jos olsin sitä tai tota, niin tykkäsitkö enemmän tai pitäsitkö tehdä sitä tai tuota. - Esimerkiksi näyttävät mainoksessa olevaa henkilöä ja vertaavat sitä itseenä ja kumppanin kuuluu tyynnytellä että kyllä, kyllä sinä olet paljon parempi, kauniimpi, älykkäämpi.. Mitä ikinä, mutta visusti varottava, että sanoisi jotain arvostavaa kuvassa olevasta henkilöstä, koska kysyjä -vertauksen esittäjä kokisi sen itseään kohtaan hyvin loukkavana. 

Muina piirteinä saattaa ilmetä, että kysyjä on hyvin mustasukkainen, tai omistushaluinen esim, niin että haluaa rajoittaa kumppaninsa käyttäytymistä (et sinä nyt lvoi tehdä sitä tai tuota kun miedän pitiää yhdessä tehdä . - Ei auta kuinka pienestä asiasta on kyse tai vaikka henkilö selviäsi asiasta oikein hyvin ellei paremmin yksin. Hän vain haluaa ja nauttii toisen kontrolloimisesti. Si hän ei myöskän halua tai pidä siitä,  että tällä omia harrastuksia, ystäviä  tai jotain muuta sellaista, jonka rinnalla hän jäisi, edes hetkeksi sivuun.      

Vierailija
14/17 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas...onko hänellä huono omatunto? Eihän sukupuoleen rakastuta vaan ihmiseen. Itse olen 40v, ollut aina vain miesten kanssa ja nyt yhtäkkiä olenkin rakastunut naiseen. Enhän olisi hönen kanssa jos haluaisin miehen kanssa olla...miksi jotkut ihmuset tekee simppeleistä asioista vaikeita? Jankuttamalla hän lopuksi työntää sut pois.

Sitä minäkin sanoin, että en minä sukupuoleen rakastu vaan ihmiseen :(

Ap

Vierailija
15/17 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, en koe menettäväni mitään. Ihan samalla tavalla hetero "menettää" jotain parisuhteessa kun ei voi harrastaa kaikkien maailman miesten kanssa seksiä. Biseksuaalisuus antaa mulle mahdollisuuden rakastua ja rakastaa eroottisesti myös naista mutta ei se estä mua olemasta normaalissa, uskollisessa kahden ihmisen parisuhteessa. Ihminen on aina paketti jolla on tietyt ominaisuudet ja parisuhteessa hyväksytään se toinen ihminen sellaisena kuin toinen on. 

Fiksusti kirjoitettu. Kysyinkin häneltä, että kokeeko hän menettävänsä jotain, kun ei voi harrastaa muiden naisten kanssa seksiä jos me ollaan parisuhteessa, mutta ei osannut vastata siihen. Eri asia kuulemma.

Ap

Vierailija
16/17 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se poikaystävä siitä rauhoittuu, kun järkkäät kimppakivat teille.

Olen up to poly- ja kolmenkimppaan, mutta poikaystävä ei halua kumpaakaan.

Ap

Vierailija
17/17 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huokaus. Osalla  on kai niin huono itsetunto, vai mstä lie johtuu, että vertaavat itseään jatkuvasti muihin, jonka seurauksena sitten kyselevät kumppaniltansa, että entäs jos olsin sitä tai tota, niin tykkäsitkö enemmän tai pitäsitkö tehdä sitä tai tuota. - Esimerkiksi näyttävät mainoksessa olevaa henkilöä ja vertaavat sitä itseenä ja kumppanin kuuluu tyynnytellä että kyllä, kyllä sinä olet paljon parempi, kauniimpi, älykkäämpi.. Mitä ikinä, mutta visusti varottava, että sanoisi jotain arvostavaa kuvassa olevasta henkilöstä, koska kysyjä -vertauksen esittäjä kokisi sen itseään kohtaan hyvin loukkavana. 

Muina piirteinä saattaa ilmetä, että kysyjä on hyvin mustasukkainen, tai omistushaluinen esim, niin että haluaa rajoittaa kumppaninsa käyttäytymistä (et sinä nyt lvoi tehdä sitä tai tuota kun miedän pitiää yhdessä tehdä . - Ei auta kuinka pienestä asiasta on kyse tai vaikka henkilö selviäsi asiasta oikein hyvin ellei paremmin yksin. Hän vain haluaa ja nauttii toisen kontrolloimisesti. Si hän ei myöskän halua tai pidä siitä,  että tällä omia harrastuksia, ystäviä  tai jotain muuta sellaista, jonka rinnalla hän jäisi, edes hetkeksi sivuun.      

Poikaystävällä on kyllä huonohko itsetunto, mutta rajoittamista ja kontrollointia en ole ainakaan vielä huomannut.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme