Lue keskustelun säännöt.
Kysymys Joensuun pelkopolilla käyneille
17.03.2006 |
Onko mitään mahiksia saada Jns:sta pelkosektiota, kun vasta ovat kehuskelleet neuvolaväelle pieniä sektiolukujaan. Éli onko joku saanut pelkosektion ja miten?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla