Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saanko sanoa että voi v""u. ex löysi sitten isän vaistot.. 10v myöhässä!

Vierailija
04.02.2017 |

olisi aikoinaan halunnut kovasti abortin ja kun en suostunut, ilmoitti kylmästi että " saat sitte leikkiä kotia ihan keskenäs sen pennun kanssa" olimme nuoria muttemme mitään teinivanhenpia, minä 19 ja mies 21. pojan synnyttyä ei halunnut nähdä tätä kertaakaan ja myöhemmin muutti sitten toiseen kaupunkiin. ja nyt.. ex otti yllättäen yhteyttä facebookin kautta (puhelinnumeroni on salainen ja ei siis voinut soittaa), ilmoitti olevansa muuttamassa takaisin tänne vanhaan kotikaupunkiin ja kyseli voisiko viedä pojan vaikka jätskille.

mitä hittoa?!! nyt on kyllä vähän turhan myöhäistä ruveta esittämään kunnon isää.. tuskinpa poikakaan asiasta innostuu. tietää isästään sen verran, että tästä ei ollut isäksi ja joskus vain käy niin. meillä ei ole kuviakaan esillä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitäisikö mieluummin sanoa, että sä ryhdyit äidiksi 10v liian aikasin

Vierailija
2/26 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas tehty perinteiset ja huijattu mies nuorena isäksi. Sairasta touhua, mutta mitäpä muuta voi aloittajalta odottaa. Häpeäisit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et saa päättää jätskitreffeistä vaan lapsi. Lapselle se on tärkeää.

Vierailija
4/26 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Ap:han oli aikuinen nainen kun sai lapsen. Hieno juttu, ettei ryhtynyt abortoimaan vaan antoi lapselle elämän. Kun seksiä harrastaa, siitä voi raskaus alkaa. Kaikki kunnia ap:lle siitä, ettei tehnyt niinkuin tässä maassa niin usein on tapana.

Vierailija
5/26 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä poika jossain vaiheessa kiinnostuu isästään. Viimeistään siinä vaiheessa kun itse on täysi-ikäinen.

Ja sitten jos käy ilmi että isä on kymmenen vuotta yrittänyt ottaa poikaan yhteyttä, mutta äiti on kieltänyt ja estänyt tapaamiset, on pojan ja äidin välinen suhde sen jälkeen  aika huonossa jamassa .

Vierailija
6/26 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas tehty perinteiset ja huijattu mies nuorena isäksi. Sairasta touhua, mutta mitäpä muuta voi aloittajalta odottaa. Häpeäisit

aikuinen mies ei tiedä, että seksistä voi tulla raskaaksi?

Vierailija
7/26 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Ap:han oli aikuinen nainen kun sai lapsen. Hieno juttu, ettei ryhtynyt abortoimaan vaan antoi lapselle elämän. Kun seksiä harrastaa, siitä voi raskaus alkaa. Kaikki kunnia ap:lle siitä, ettei tehnyt niinkuin tässä maassa niin usein on tapana.

19v ei ole aikuista nähnytkään. Mieti vaikka tuntemiasi 19-vuotiaita ja sen jälkeen 30-vuotiaita. Pieni ero eikö vain?

Vierailija
8/26 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi niin, että eron jälkeen mies ei halunnut olla lapsen kanssa tekemisissä ja eikä maksaa mitään. Lapsi oli silloin koululainen. Mutta kun tyttö täytti 18, jopa olikin äkkiä tunkemassa isäksi. Tyttö vaan ei enää huolinut.

Vierailija
9/26 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy pojaltasi. Luulen että on ihan halukas tapaamaan isänsä. Älä mustamaalaa toista vaikka olisi syytäkin. Lapsi siitä kärsii.

Vierailija
10/26 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinun pitää vain niellä kiukkusi ja antaa lapsen päättää, haluaako tavata isää. Lapsi melko varmasti kaipaa ja miettii hänet hylännyttä vanhempaa, vaikka ei sitä sinulle sanoisikaan. Mies teki ikävästi sinua kohtaan eikä tehtyä saa tekemättömäksi, mutta on mahdollista, että nyt aikuistuttuaan mies pystyy luomaan jonkinlaisen tunnesiteen lapseen, ja lapsen parhaan vuoksi tähän pitäisi antaa mahdollisuus.

Vierailija
11/26 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isä heräsi liian myöhään isyyteensä.

Olin 11v kun äiti sanoi että isäsi haluaisi nähdä sinua.

Se vei minua leffaan ja jätskille. Joskus Linnanmäelle.

Useammin olisi halunnut nähdä mutta minä en. Se oli vieras ihminen jota en tuntenut.

Kertoi että voisin joskus lähteä sen mukaan mökille jos haluan. En halunnut.

Näin n. 2 kertaa vuodessa jos sitäkään.

Ei se päässyt elämääni eikä ole siinä vieläkään.

Ei kukaan voi olettaa että se olisi lapselle ok että isä nyt vain päätti näin.

Nyt minulla omat lapset ja mies onneksi pysynyt lasten elämässä.

Vierailija
12/26 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä antaisin miehelle tilaisuuden tutustua lapseensa. Sen lapsen takia! Tietenkin kannattaa kysyä myös lapsen mielipidettä mutta mä esittäisin asian lapselle positiivisesti. Silläkin on merkitystä, miten asiat tuo esille. Koita ap nyt kätkeä katkeruus ja mieti lapsesi parasta.

Vierailija
13/26 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se ole sinun päätettävissäsi vaan lapsen. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Lapsellekin varmasti tärkeää tavata isänsä.

Vierailija
14/26 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Miehellähän ei oo mahdollisuutta käyttää kumia, jos nainen sanoo olevansa pillereillä. Mies on niin tossukka, ettei se osaa hoitaa ehkäisyä vaan aina, AINA, mies on täysin viaton, huijattu reppana, kun eihän sitä nyt voi olettaa, että osaisi hankkia ja käyttää ehkäisyä jos ei halua isäksi.

Vierailija
15/26 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi niin, että eron jälkeen mies ei halunnut olla lapsen kanssa tekemisissä ja eikä maksaa mitään. Lapsi oli silloin koululainen. Mutta kun tyttö täytti 18, jopa olikin äkkiä tunkemassa isäksi. Tyttö vaan ei enää huolinut.

Se oli lapsen päätös ja hänellä on siihen oikeus. Mutta äidillä ei ole oikeutta kieltää lasta tapaamasta isäänsä, jos lapsi ja isä niin haluavat.

Vierailija
16/26 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen edun vuoksi kannattaa nyt ne omat vitut niellä

Vierailija
17/26 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa sinä olit teinivanhempi. NineTEEN ja teen sanasta se teini tulee.

Anna lapsen itse päättää mitä tekee.

Vierailija
18/26 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

19v ei ole aikuista nähnytkään. Mieti vaikka tuntemiasi 19-vuotiaita ja sen jälkeen 30-vuotiaita. Pieni ero eikö vain?

Anteeksi nyt, mutta minkälaisia 19-vuotisita sinä tunnet? Niitä pahiten elämästä syrjäytyneitä?

Itselläni on ollut kavereita iältä 19-32v (itse olen 25v). Enkä itse ole huomannut mitään eroa noiden nuorimpien ja vanhempien välillä. Toki vanhemmilla heistä on työuraa enemmän takana mutta muuten en heissä eroja voi iän takia nähdä. Toki se on paljon ihmisestä itsestä kiinni kuinka pentu on 19-vuotiaana. Onhan niitäkin, mutta suurin osa on kyllä varmasti ihan aikuisia tasapainoisia ihmisiä.

Vierailija
19/26 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ymmärrettävästä syystä sua voi kiehuttaa, mutta anna tämä päätös lapsellesi ja esitä asia mahdollisimman netraalisti.

Jos mies yhtään osaa käyttäytyä, on isäsuhde lapsellesi hyödyksi. Älä estä sitä siksi, että hän sinua loukkasi.

Vierailija
20/26 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt, mutta minkälaisia 19-vuotisita sinä tunnet? Niitä pahiten elämästä syrjäytyneitä?

Itselläni on ollut kavereita iältä 19-32v (itse olen 25v). Enkä itse ole huomannut mitään eroa noiden nuorimpien ja vanhempien välillä. Toki vanhemmilla heistä on työuraa enemmän takana mutta muuten en heissä eroja voi iän takia nähdä. Toki se on paljon ihmisestä itsestä kiinni kuinka pentu on 19-vuotiaana. Onhan niitäkin, mutta suurin osa on kyllä varmasti ihan aikuisia tasapainoisia ihmisiä.

En syrjäytyneitä vaan ihan normaaleita myöhäisteinejä. Vastuuntunto ei ole kovin juttu ja iän tuoma kypsä ajattelu puuttuu, vaikkeivat mitään kriminaaleja olleetkaan. Likimain kaikista tuli 10v myöhemmin ihan fiksuja ja vastuullisia aikuisia, mutta ero on merkittävä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi