Parisuhteessa olevat, oletteko tyytyväisiä seksielämäänne?
Aijemmissa parisuhteissani seksi oli ihan kivaa, mutta nykyisessä suhteessa seksi on ihanaa! Ennen ihmettelin miksi jotku niin hehkuttaa seksiä, ettei se niin ihmeeellistä oo, en vain tiennyt paremmasta.
Joten älkää tyytykö ihan kivaan vaan etsikää parempaa. Kokeilkaa uusia juttuja kumppaninne kanssa, puhukaa haluistanne ja mieltymyksistä, kokeilkaa saada toinen nauttimaan mahdollisimman paljon, molemmat tietysti. Parisuhdekkin voi paremmin, kun seksi on hyvää ja tuntee itsensä halutuksi! Toki se ei ole kaikki, mutta hellyys ja halu pitää toinen tyytyväisenä ja iloisena seuraa makuuhuoneen ulkopuolellekkin.
Kommentit (20)
Parisuhteeni on kestänyt kaksikymmentä vuotta. Viime yönä heräsimme jostakin syystä molemmat kahden aikoihin ja vartin päästä kävimme taas nukkumaan hymyt huulilla. Tämä kuvaa hyvin meidän parisuhdetta, en meinannut tehdä siihen muutoksia. Myös perheenä meillä menee upeasti.
Vierailija kirjoitti:
Aijemmissa parisuhteissani seksi oli ihan kivaa, mutta nykyisessä suhteessa seksi on ihanaa! Ennen ihmettelin miksi jotku niin hehkuttaa seksiä, ettei se niin ihmeeellistä oo, en vain tiennyt paremmasta.
Joten älkää tyytykö ihan kivaan vaan etsikää parempaa. Kokeilkaa uusia juttuja kumppaninne kanssa, puhukaa haluistanne ja mieltymyksistä, kokeilkaa saada toinen nauttimaan mahdollisimman paljon, molemmat tietysti. Parisuhdekkin voi paremmin, kun seksi on hyvää ja tuntee itsensä halutuksi! Toki se ei ole kaikki, mutta hellyys ja halu pitää toinen tyytyväisenä ja iloisena seuraa makuuhuoneen ulkopuolellekkin.
Väljähtyy sekin pitkässä juoksussa.
Olen. Just pikaiset ennen kuin mies lähti iltavuoroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väljähtyy sekin pitkässä juoksussa.
Kuinka pitkässä? Parikymmentä vuotta takana nyt niin kuin kirjoitin, mutta vielä ei ole väljähtynyt. Tottakai matkalla on ollut mäkiä, mutta en usko, että kumpikaan meistä parempaa kaipaa kun kotona on kaikki todella hyvin. Meidän molempien vanhemmatkin ovat yhdessä vielä ja heidän parisuhteensa ovat kestäneet jo aika tarkka 50 vuotta. Minunkin vanhemmat ovat kuin paita ja peppu vieläkin, nytkin ovat kahdestaan lapissa hiihtämässä. Ei kaikilla parisuhteet väljähdy. :)
Poikkista ei kiinnosta. Ei ole kiinnostanut pariin vuoteen. No, sittemmin äijä on kerännyt elopainoa +10kg, makaa sohvalla, kaivaa nenäänsä, ei pese hampaita eikä leikkaa varpaankynsiä, että sikäli pitäköön tunkkinsa.
Paskan vitut te ole tyytyväisiä. Sinkut saa, parisuhteelliset marisee!
Vierailija kirjoitti:
Paskan vitut te ole tyytyväisiä. Sinkut saa, parisuhteelliset marisee!
Nolo tyyppi olet. :D
Olin, mutta jostain syystä on alkanut ärsyttämään että mies innostuu enemmän ruosta kuin minusta. Syö sipsiä salaa ja piilottelee pusseja. Jos yritän "kähmiä", mies ei tee mitään elettäkään, ja ihmettelee kun suutun. Mistä mä voin tietää tekeekö sen mieli, kun ei tule vastakaikua IKINÄ! :( Muuten aivan ihana suhde, tämä vain alkaa vaikuttamaan jo kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olin, mutta jostain syystä on alkanut ärsyttämään että mies innostuu enemmän ruosta kuin minusta. Syö sipsiä salaa ja piilottelee pusseja. Jos yritän "kähmiä", mies ei tee mitään elettäkään, ja ihmettelee kun suutun. Mistä mä voin tietää tekeekö sen mieli, kun ei tule vastakaikua IKINÄ! :( Muuten aivan ihana suhde, tämä vain alkaa vaikuttamaan jo kaikkeen.
Sinun pitää kiinnittää niitä sipsejä itseesi vaikka jollakin dippikastikkeella, niin eiköhän mieskin innostu! Kuorrutat itsesi vaikka erilaisilla sipseillä. Rintojen päälle vaikka niitä sydämen muotoisia, vatsaan ja selkään sileitä sipsejä, käsivarsiin raffeleita, pepun päälle ja reisiin hot rodeja, sääriin poimuperunalastuja... Voit ehkä tarvita kaverin apua niiden liimaamisessa, mutta miestä varmaan tajuaa mitä voisi tehdä kun hän sinut näkee. :)
Olen ihan tyytyväinen ja odotan jo iltaa mieheni kanssa. Kunhan lapset vain nukahtavat, niin peitto heiluu taatusti.
Mulla on hyvä seksielämä! Kymmenen vuotta yhdessä, molemmat 40+, kaksi lasta ja upeaa seksiä. Itse asiassa on tällä saralla villiinnytty viimeaikoina aivan uusille leveleille. Rakastan miestäni ja seksissä upeinta on hänen tyydytyksensä. Toki oma tulee siinä samalla...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvä seksielämä! Kymmenen vuotta yhdessä, molemmat 40+, kaksi lasta ja upeaa seksiä. Itse asiassa on tällä saralla villiinnytty viimeaikoina aivan uusille leveleille. Rakastan miestäni ja seksissä upeinta on hänen tyydytyksensä. Toki oma tulee siinä samalla...
Meillä sama. Ja yhdenkään toisen miehen ajattelu ei saa housujani märäksi sen siliän tien.
Määrään kyllä, laatuun en. Yli 20 vuotta oltu yhdessä mutta vaimo on ja on aina ollut lahna ja estoinen. Lähetyssaarnaaja on ainut mitä meidän seksielämämme sisältää. Joskus humalassa ollessaan saan jopa sormin koskea pimppiin, se on pervointa mitä meillä tapahtuu. Ja aina pitää vetää ulos ennen kuin tulee.
"Kyllä se siitä ajan kanssa muuttuu." Näin sitä joskus suhteen alkuaikoina naiivisti ajattelin.
Ei meidän seksissä sinänsä mitään vikaa ole, nautin siitä kyllä. Määrä vain on kovin vähäinen noin kerran kuussa, aina ei sitäkään.
Ja siihen olen kyllästynyt, että kaikki on aina minun vastuulla. Vaimo ei aloitteita tee, eikä ole edes seksissä kovin aktiivinen. En sano, että hän olisi täysi lahna, mutta kyllä meidän seksiä on enimmäkseen asioita, joita minä teen hänelle tai pyydän häntä tekemään jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Ja miehenkö pitäisi innostua siitä, kun joku tulee yht'äkkiä puristelemaan? Ei muuten toimi kovin moneen naiseenkaan.
Miksi suutut siitä, että toista ei kiinnostakaan? Ymmärrän sen, ettei torjutuksi tuleminen kivaa ole. Mutta siitä suuttuminen aiheuttaa toiselle helposti tunteen, ettei häntä hyväksytä vaan painostetaan seksiin. Se tuskin lisää innokkuutta jatkossa.
Koita hyväksyä se, että kaikilla (myös miehillä) on oikeus kieltäytyä seksistä. Edes parisuhteessa kenelläkään ei ole velvollisuutta harrastaa seksiä kanssasi.
Olen naimisissa, ja meillä on yhteensä kuusi lasta. Osan aikaa osa on poissa. Seksielämä on kyllä hyvää, vieläkin enemmän voisi olla, mutta lapset, työ, arjen muut haasteet ja pari muuta muuttujaa vievät tosi paljon aikaamme. Mies ehkä kyllä laukeaa liian nopeasti, itse tykkäisin pidemmistä sessioista. Muuten ihanaa. :) Seksuaalisuus on osa ihmiseläimen toimintaa, ja siitä pitää saada nauttia. Mulle tähtäin ei ole saada joka kerta orgasmi, seksi on aina ihanaa, vaikkei sitä isoa O:ta joka kerta saisikaan. Seksileluja on, ja monipuolista ja vaihtelevaa seksiä, suihinottoja ja mitä nyt vaan keksimme.
Nam kirjoitti:
Olen naimisissa, ja meillä on yhteensä kuusi lasta. Osan aikaa osa on poissa. Seksielämä on kyllä hyvää, vieläkin enemmän voisi olla, mutta lapset, työ, arjen muut haasteet ja pari muuta muuttujaa vievät tosi paljon aikaamme. Mies ehkä kyllä laukeaa liian nopeasti, itse tykkäisin pidemmistä sessioista. Muuten ihanaa. :) Seksuaalisuus on osa ihmiseläimen toimintaa, ja siitä pitää saada nauttia. Mulle tähtäin ei ole saada joka kerta orgasmi, seksi on aina ihanaa, vaikkei sitä isoa O:ta joka kerta saisikaan. Seksileluja on, ja monipuolista ja vaihtelevaa seksiä, suihinottoja ja mitä nyt vaan keksimme.
Juu, ja en yleensä koskaan kieltäydy. Miksi tekisin niin? Väsymyskin haihtuu kun on hauskat leikit.
15 vuotta kimpassa ja kaksi lasta. Vaimo alotteellisempi eikä ole kertaakaan sanonut ei! Hilloviikoillakin oma- alotteisesti tarjoaa suuta tai kättä. Kokeilunhalua löytyy ja itseluottamus ja kroppa kohdallaan. Ei enempää voisi vaatia!
Totta kai mammat on, ei ne myönnä mitään. Av:n moralismi paistuu kirkkaasti.