Emma-gaala 2017 Virallinen seuranta
Kommentit (585)
Arttu Lindeman on tubettaja, joka halusi wannabe-räppäriksi. Sen takia en arvosta häntä räppärinä ollenkaan!
Ellinoora ei osannu vetää blaypäkkiä kovin luontevasti kun se paistoi niin selvästi.
Voi vittu taas toi läski taikinanaama lavalla.
Ja lisää kiroilua. Mautonta. Wt.
Aikuiset ihmiset nyt hei! Vittu mitä paskaa tätä on lukea kun vali vali vali ja haukkumista haukkumisen perään. Nyt vähän eri asennetta. Teineiltä tommosen vielä ymmärtäis, mutta tuskin av palsta on niitä näin tupaten täynnä.
Kritiikkiä joo voi tottakai kommentoida, mutta läskiä, makkarankuorta, taikinanaamaa, lesbo"läppää"...
Vuoden metallialbumikin jaettu lähetysajan ulkopuolella. Mä kun käsitin, että Suomi on metallimaa ja metallimusiikki myy edelleen tisi hyvin.
Ihanaa, Fröbelin palikoillekin palkinto :D
Menee kyllä maku tähän gaalaan, kun musiikki ei tule livenä. Gaala tuntuy siksi ihan vitsiltä. Huvittavan näköistä kun nuo lipsyncaavat artistit ylieläytyvät niin maan perusteellisesti "laulaessaan".
Miks nää gaalat on aina yhtä vaikeita toteuttaa tyylillä Suomessa..
Hesarin haastattelussa tänään kerrottiin, että Alma kiroilee koko ajan, ei voi itse sille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Hesarin haastattelussa tänään kerrottiin, että Alma kiroilee koko ajan, ei voi itse sille mitään.
Kuten ei voi ylipainollekaan, vai mitä?
Teemu Brunila on niin mahdottoman hellyyttävä en kestä D: