Emma-gaala 2017 Virallinen seuranta
Pistetään tänne veikkauksia ja seurataan illalla, miten käy!
Kommentit (585)
Tylsää, kun Vesala saa kaikki Emmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyi yök toi miklu! en panis, iha nistin näkönen
Luuletko , että sekään haluais sinua???? Ei taida olla pelkoa!!
oumaigaad! meniks mammalla maailma sekasi ku joku kehtas pettäjämiklusta antaa negatiivista kommenttii apuaaa!!!!!!!!!11
Kyllä nyt Lauria ja Katsua kadettaa.
Onks toi joku Vesalan lesborakastaja tuolla sen pöydässä joka kädet suun edessä pudistelee päätään?
Nostakaa se mikki nyt puoli metriä ylemmäs!!
Vierailija kirjoitti:
Papru on kuuma.
on. Just huutelin miehelle samaa. Ja onneks jo miehen iässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robinilla instassa ihana kuva, jossa ilmoittaa katsovansa tänä vuonna gaalan kotisohvalta (marsujen kanssa). Ehkä häntä oli pyydetty esiintyjäksi, mutta kieltäytyi, jos oli ehdotettu lip syncaamista :D
No nyt sentään Alma laulaa livenä. Suvi Teräsniskan ohella vasta illan toinen livelaulaja?
Eikö Robin ole yhdessäkään kategoriassa?
Ei se julkassu juuri musaa viime vuonna..siksi.
Mitä helvettiä se sitte teki viime vuoden?
Oli linnassa
Entä ne loput 365 päivää?
364 tarkoitit, urpo?
Viime vuosi oli karkausvuosi, urp...
Antti Tuiskun voittopuhe oli hyvä ja selkeä, vaikka oli ottanut skumppaa. Jakoi tunnustusta myös muille. Eikä suostunut kiroilemaan aiemmin kun gaalassa haastateltiin.
Nyt oli illan suurin vitsi toi Lindemanin voitto. Kiitos kuuluu kaikille pikkutytöille?
Kuka tää lindemanni on
Karseen oloinen tyyppi
Fiksua jengiä ja tavat hallussa tällä nykynuorisolla. Vittu saatana. Huoh. Olen vaikka miten kukkahattu mutta kyllä nyt peruskäytös pitäisi olla :/
Tsiisus....tää Arttu Lindemanin voitto. Yleisöäänestyksellä vieläpä. Ja kiroilulinja jatkuu, tosi classy.
Mun kommentti on poistettu, mut lähettäkää mulle oikein terävä kirves ja oksasakset et saan käden ja korvan irti. Arttu Lindeman = ikuinen alapeukku
Ei saatana jaksa tätä Robin-jankkausta keskustelussa ohjelmasta, jossa hän ei ole mukana esiintyjänä, vieraana, palkintojen jakajana, eikä - saajana.