ASIALLISTA keskustelua: kuinka moni mies pitää siitä, että on sängyssä dominoiva osapuoli?
...ja uskallatteko olla mielenne mukaisia? Täällä kirjoitellaan naisten uikutuksesta ja alistumisesta kuin se olisi huono asia, mielestäni se on seksissä parasta. :)
Kaipaisin itse sänkyyn miestä, joka on dominoiva, mutta en tiedä, miten ihmeessä seuloisin sellaisen. Olen siis sinkku, 41 v, miesseuran saaminen ei ole ongelma, melkeinpä päinvastoin, olen liikunnallinen ja hyvin naisellinen. En etsi parisuhdetta omista syistäni, ja seksin etsiminen suoraan houkuttelisi vain epäkunnioittavia pervoja (olen katsellut sivusta paria tällaista yritelmää, kiitos ei). Epäkunnioittava mies saisikin olla, kunhan se tapahtuisi vain sängyssä, tai ainakin selkeästi dominoiva. Mitään varsinaista bdsm-kuviota en kuitenkaan kaipaa.
Onko tällaisen miehen löytäminen sokkona kuinka todennäköistä?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää kun miehestä ei näe päälle päin, kuka on dominoiva sängyssä ja kuka ei. Voitteko miehet kertoa, mistä sen voisi saada tietää etukäteen?
Mikset etsi miestä kinkypiireistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää kun miehestä ei näe päälle päin, kuka on dominoiva sängyssä ja kuka ei. Voitteko miehet kertoa, mistä sen voisi saada tietää etukäteen?
Tyhmä kysymys mutta miten sinne "piireihin" pääsee? Itse en ainakaan uskaltaisi jotain randomia dominoivaksi itseään tituleeraavaa lähestyä, mistä sen tietää mikä hullu siellä odottaisi.
Vaikka pidän "vaniljaseksistä" kaikkein eniten, niin on myös äärettömän kiihottavaa kun poikaystäväni ottaa toisinaan ohjat käsiinsä ja kysymättä mitään ottaa haluamansa eli minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kysymys mutta miten sinne "piireihin" pääsee? Itse en ainakaan uskaltaisi jotain randomia dominoivaksi itseään tituleeraavaa lähestyä, mistä sen tietää mikä hullu siellä odottaisi.
Oikeassa elämässä lähestymäsi mies voi olla ihan yhtä hullu. Kinkysivustoilla on usein deittipalsta
Vierailija kirjoitti:
Joo tykkäisin enkä oikein pysty syttymään seksistä ilman, että mies tuntuu vahvalta ja miehekkäältä, mutta sellaisia miehiä ei taida olla kuin saduissa. Olen pyytänyt omaa miestäni toimimaan dominoivammin ja itsevarmemmin välillä, mutta ei suostu. olisi seksikästä, jos hän ns pitäisi mua ikäänkuin omana bitchinään tms.
.Nyt hänellä on ollut pitkään pientä vaivaa ja antibioottikuuria ja asetelma on mennyt sellaiseksi, että mä olen rohkaissut ja kannustanut häntä ja tsempannut. Hän on ihan nössön oloinen jo. Iltaisin ei ole ollut seksiä vaan mä olen paijannut häntä hänen pyynnöstään, mikä on tehnyt mulle pikemminkin äidillisen olon eikä tosiaan ole seksikäs ja naisellinen olo.
Sitten hän yhtäkkiä halusikin kerran seksiä, mutta en pystynyt heti siihen. Sanoin, että pitää kokeilla uudestaan hieman myöhemmin, kun ollaan viritetty suhde enemmän "miehen ja naisen väliseksi", eikä mulla ole tunnetta, että olisin vahvempi hoivaava hahmo. No siitä mies taisi loukkaantua. Eilen pyysin häntä sanomaan mulle, että mä olen hänen, olisin tarvinnut kuulla sellaista dominoivaa miehekästä puhetta tosi paljon. Yritin siis ohjata tunnelmaa edes vähän sellaiseen Tarzan-Jane- ilmapiiriin. No mitä mies.. hän vastaa, että eiku minun pitäisi sanoa miehelle, että hän on minun... Ihan väärin päin siis.
Ko mies on jo 49 v eikä mikään äidin poika enää.
Nyt taitaa teillä olla jotain häikkää..ei mies antibioottikuurin vedoten kieltäytyisi seksistä!!!miten voi muuttua noin?dominova mies haluu olla aina dominoiva..ei kai se oo kyllästämässä suuhun ja keksi tollasii..
Ja plääh, siirto seksipuolelle. Plääh siksi, että täällä on hiljaisempaa. :(
Minäkin tykkään olla dominoiva, kutsua naista likaiseksi lutkaksi, läpsiö kunnes perse on punainen jne. Mutta sängyn ulkopuolella kunnioitan ja rakastan naista kuin pitääkin. Kiinnostaisi itse joskus alistua, mutta sitä en ole vielä uskaltanut ehdottaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä on dominoivia.
Miehistä ehkä 2/3 dominoivia ja 1/3 alistuvia. Naisista ehkä 10 % dominoivia ja 90 % alistuvia.
Hankalinta on siis alistuvilla miehillä, koska dominoivia naisia on hankala löytää.
Ehkä minulla on sitten ollut vain huonoa säkää, koska olen kohdannut elämäni aikana enemmän miehiä, jotka eivät ole pätkääkään dominoivia sängyssä. Mietinkin, onko osalla syynä se, että he eivät uskalla olla omia itsejään, koska kokevat, että miehen seksuaalisuutta demonisoidaan, jos se on sellaista alkukantaista ja välillä aika brutaaliakin, joka on mielestäni todella kiihottavaa.
ap
Jos mies itkee sitä että hänen seksuaalisuuttaan demonisoidaan, hänestä ei ole komentamaan. Ei siis ole tuo syynä.
Olen ohjaava ja mielelläni aloitteellinen mies. Ajatukseni seksistä liittyy kahden ihmisen yhtymiseen ja "yhdistymiseen" henkisesti. Kiihottavinta mitä tiedän on valuva nainen, jota voin auttaa saavuttamaan orgasmin ja täyttymyksen.
Pidän ajatuksesta antautuvasta, mutta ei passiivisesta naisesta, jonka saan riisua hitaasti, herättää kiihotukseen ja taluttaa orgasmiin.
Pidän hellästä kosketuksesta, nuolemista ja erilaisista apuvälineistä, joiden huomaan stimuloivan kumppaniani. Pidän erityisesti sitomisesta, pepputapeista ja haluaisin testata suukapulaa, huppuja ja laajempaa tiisaamista ennakkotehtävineen ennen täyttymystä. Autan aina naiselleni ensin orgasmin ja tulen vasta sitten pyydetyllä tavalla. Tai tulemme molemmat 2. kierroksella.
Haluaisin parisuhteen pysyvän intohimoisena, kokeilevana ja naisen vielä rohkeammin avaavan toiveitaan ja asioita mihin hän olisi valmis. Satuttaminen tai väkivalta ei mielestäni kuulu asiaan, vaan leikki, stimulointi, kokeileminen ja oman seksuaalisuuden kanssa kasvaminen.
Toivon rinnalleni pysyvästi naista, joka haluaisi ja nauttisi täysin naisena olemisena ja antaisi minun olla hänelle aidosti mies. Mies joka saa pelkillä sanoilla naisensa kostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene pervoyhdistysten bileisiin. Niistä kyllä ilmoitellaan ihan julkisesti.
Miten sä uskallat lähestyä ketään? Ei muistakaan tiedä, mitä hulluja ne on.
Domina kirjoitti:
Ne miehet, joiden kanssa itse olen viettänyt aikaa, nauttivat vahvan naisen seurasta. Vaihtelun vuoksi voisin kokeilla myös subin roolia, mutta juuri nyt tämä Dominana oleminen tuntuu omimmalta. Välttämättä kaikki sessiot eivät johda yhdyntään. Tedän mitä haluan ja samalla toteutan myös miehen toiveita/ tarpeita. Win-win tilanne!
Uskon, että ap:lle (ja muille halukkaille) löytyy toiveiden mukaineen mies, kunhan rohkeasti kerrot kumppanille toiveesi, olet avoin ja uskallat heittäytyä nautintojen ihanaan maailmaan.
Voi kun löytäisin joskus kaltaisesi naisen! Kun minusta tuntuu että aina ja kaikkialla naiset ovat vain alistuvia tai vaniljaa. Korkeintaan saan vastapalveluksena vähän Toppausta, ohjeiden mukaista, ja on sekin mahtavaa. Tosin liikaa ei voi pyytää tai edes käskeä tekemään, pelosta etteivät sitten enää "näe miehenä".
Tiukkis lakimiestädistä hissukkalähihoitajaan, joka kerta ne on APn kaltaisia, alistuvia. Missä sinä ja sinun kaltaiset ovat!?!
M38
Solmunen kirjoitti:
Olen ohjaava ja mielelläni aloitteellinen mies. Ajatukseni seksistä liittyy kahden ihmisen yhtymiseen ja "yhdistymiseen" henkisesti. Kiihottavinta mitä tiedän on valuva nainen, jota voin auttaa saavuttamaan orgasmin ja täyttymyksen.
Pidän ajatuksesta antautuvasta, mutta ei passiivisesta naisesta, jonka saan riisua hitaasti, herättää kiihotukseen ja taluttaa orgasmiin.
Pidän hellästä kosketuksesta, nuolemista ja erilaisista apuvälineistä, joiden huomaan stimuloivan kumppaniani. Pidän erityisesti sitomisesta, pepputapeista ja haluaisin testata suukapulaa, huppuja ja laajempaa tiisaamista ennakkotehtävineen ennen täyttymystä. Autan aina naiselleni ensin orgasmin ja tulen vasta sitten pyydetyllä tavalla. Tai tulemme molemmat 2. kierroksella.
Haluaisin parisuhteen pysyvän intohimoisena, kokeilevana ja naisen vielä rohkeammin avaavan toiveitaan ja asioita mihin hän olisi valmis. Satuttaminen tai väkivalta ei mielestäni kuulu asiaan, vaan leikki, stimulointi, kokeileminen ja oman seksuaalisuuden kanssa kasvaminen.
Toivon rinnalleni pysyvästi naista, joka haluaisi ja nauttisi täysin naisena olemisena ja antaisi minun olla hänelle aidosti mies. Mies joka saa pelkillä sanoilla naisensa kostumaan.
Mistä tuollaisen miehen saa? Ottaisin heti (tai siis mieluummin viikon odottamisen jälkeen :P).
-ohis
Millaiseen seuranhakua käsittelevään ilmoitukseen vastaisit? Ja missä palvelussa?
Solmunen kirjoitti:
Millaiseen seuranhakua käsittelevään ilmoitukseen vastaisit? Ja missä palvelussa?
Sellaiseen, josta sinut tunnistaa ;) Vinkkejä palvelustakin otan mielellään vastaan.
35
Treffipalveluissa leimaantuu jos puhuu näin suoraan seksistä? Elämässä on kuitenkin niin paljon muutakin?
Solmunen kirjoitti:
Treffipalveluissa leimaantuu jos puhuu näin suoraan seksistä? Elämässä on kuitenkin niin paljon muutakin?
Totta, siksihän se onkin niin vaikeaa löytää samanlaista. Pitää keskittyä ensin niin paljon kaikkeen muuhun, ennen kuin on soveliasta mennä näihin asioihin. Ja sitten kun kuukauden keskustelun jälkeen käy ilmi että toiveet ei yhtään kohtaa, niin turhauttaahan se.
35
Tykkään paljon siitä, että naidessa saa toimia täysin himojen varassa. Tottakai seksin ulkopuolella kohtelen naista kuten ketä tahansa muutakin, mutta sängyssä tykkään määrätä. Tuntuu todella hyvältä vain painaa nainen patjaa vasten ja nussia niin, kuin olisin vain omaa himoani tyydyttämässä..
Hienoa, että toimii sinulla noin! :) Olen tosiaan avoin ja rohkea, mutta se ei tietenkään muuta sitä, että mieen ei tarvitse tehdä asioita, jotka eivät tunnu hänestä hyviltä - en voi olettaa että mies muuttuu vain minun vuokseni luolamieheksi, jos se ei ole hänelle luontaista.
En ole muuten luonteeltani yhtään alistuva, niin ehkä sitten vedän puoleeni vääränlaisia miehiä, jotka ymmärrettävästi luulevat, että olen sängyssäkin vahvatahtoinen. En siis ole mikään jyrä tms., vaan rohkea ja avoin kommunikoimaan ylipäätään.