Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näitä ketjuja kun lukee niin ihmettelen miksi teette lapsia??

Vierailija
04.02.2017 |

Valitetaan, että viikonloput menee lasten ehdoilla, joku aikoo sitten nauttia kun viimeinenkin on täysi-ikäinen, harmitellaan kun ei voi viettää enemmän aikaa itsekseen tai puolison kanssa niin miksi ihmeessä niitä lapsia sitten pitää tehdä USEAMPI?
Eikö siitä ekasta mitään opita? Onko järkeä tehdä sitten se toinen ja kolmaskin? Ja pahimmassa tapauksessa jopa neljäs??

Mulla on kolme lasta ja nautin tästä ajasta kun ovat kotona. Kaksi isompaa lasta ja sitten on vielä taapero. Jos olisin kokenut lapsiperheen elämän niin vaikeaksi ja tukahduttavaksi niin olisinko tehnyt toisen, saati kolmannen lapsen? En todellakaan!

Niin että miksi niitä muksuja pitää tehdä kun niistä sitten vaan halutaan päästä eroon?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisät ja avioliiton hetkellinen mukapelastus. Vanhemmuusajokortti vaatisi ajattelukykyä ja ehdottoman rakkauden tuntemis-ominaisuutta.

Vierailija
2/2 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ota niin tosissaan, jos joku kerran kirjoittaa väsyneensä lapsiperhearkeen. Eiköhän ne vuorikiipeilijätkin välillä mieti, että mitä h*lvettiä minä täällä teen ja sitten tekevät saman uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän