Hakkaatko itsesi uneen vai mitenkä pääset unenpäästä kiinni?
Kommentit (9)
Nukahdan oikeastaan aina lähes heti kun laitan pään tyynyyn. En edes muista milloin olisi ollut viimeksi niin etten ole saanut unenpäästä kiinni.
Pää tyynyyn vaan ja jo alkaa syvä kuorsaus 😅
Vierailija kirjoitti:
Tenox 20mg x 2 + Diapam 20mg.
On sulla vahva "iltapala".
Otan nukahtamislääkkeet ja parin tunnin sisällä käyn pötkölleen ja koitan olla ajattelematta mitään ja nukhataa. Välillä en vaan nukahda, sitten käyn ottamassa jotain syötävää ja koitan nukkua, välillä katson kelloa ja en saa unta. Sitten jossain vaiheessa kuitenkin olen aina nukahtanut.
Yleensä nukun aika hyvin mutta olen ilmeisesti katsonut liikaa sairaalasarjoja viime aikoina koska olen alkanut nähdä unta niistä ja itsestäni siellä ja se aiheuttaa vähän ongelmia.
Viime yönä heräsin, muistan unen jossa olin nousemassa / kävelemässä jossain, yhtäkkiä kaaduin maahan ja joku lääkäri totesi lakonisesti "asystole" jonka jälkeen heräsin siihen että huusin "ei saa elvyttää olen elossa!!" En ole ihan varma huusinko sitä oikeasti ja jos huusin niin toivottavasti naapurit eivät olleet hereillä
Vierailija kirjoitti:
Stilnoct 10 mg
Mikäääh... Slipknot??
Kuuntelen kuulokkeilla binaural beats deep sleep musiikkia, taju lähtee kankaalle alta aikayksikön 😛
Minä käytän sitä hengityssysteemiä, 3-6 kertaa yleensä auttaa.
Hakkaan joo. Juuri niin teen.