Lue keskustelun säännöt.
Eix päivähoidosta saa yhden maksuttoman kuukauden, siis vaikka elokuun jos lapsi on lomalla? Eihän kuulla ole väliä?
Kommentit (2)
Tässä voi tosin olla kuntakohtaisia eroja.
Maksutonta kuukautta ei voi itse valita. Jos on pois hoidosta kuun
( muu kuin heinäkuu ), maksu on puolet norm. maksusta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Heinäkuu on maksuton, vaikka lapsi olis hoidossa (ihme sääntö).