Hyi S**tana! Fazerin Alku-puuro oli täynnä toukkia, jotka vaan kuhisivat pöydälle
Yöööörghhh......
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Yöööörghhh......
Ällöä .
videolla sanottiin että nyt niitä on sitten keittiö täynnä. Ei kai sentään =)
Varmaan olis ensin kannattanut ottaa yhteyttä Fazerille mutta saipa viisminuuttisensa julkisuudessa
Ihan hyvä että palauttaa betonibunkkerissa asuvat luonnosta irtautuneet ihmiset todellisuuteen. Ötököitä on joka paikassa ja ne ovat terveellisiä. Ilman niitä me emme olisi olemassa.
Kunnon Karpo tää mies. "Kuka korvaa?!" Ja "pitkään odotettu puurohetki", apua 😂😂
Meillä viljasiiloja tyhjäksi kolistellessa putoilee joko koppakuoriaisia tai sitten toukkia. Ihan normitouhua.
Tosin meiltä ei mene mitään Fazerille.
Kyllä jauhoista ja ryyneistä voi löytyä matoja, itse laitan ryynit aina lautaselle ja siitä kattilaan, kun ensin ole tarkistanut, ettei ryynikasa liiku.
Fazer -parka.
Nyt ei ole Fazerilla hyvä momentum. On väärää Ruunepergin torttua, ja toukkaakin löytyy vääristä paikoista.
Toiset kuitenkin yrittävät parhaansa tehdä meille maitosuklaatejaan.
tosi nolo se video. kunnon urpo. ja tietysti loppuelämäksi traumatisoitunut jostain pienistä toukista!! NOLOA!
Pitäisköhän vilja syöttää mieluummin just kuoriaisille ja toukille niin voitaisiin sitten syödä todella te rveellistä ja luomua proteiinia. Eivät varmasti saastuta yhtä paljon kuin lehmät ja siat.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon Karpo tää mies. "Kuka korvaa?!" Ja "pitkään odotettu puurohetki", apua 😂😂
Pikemminkin ketä kiinostaa
No mikäs siinä nyt niin paha, jos muutama mato menee puuron sekaan. Kun kuitenkin nuo ryynit kypsennetään. Kyllä tietysti jos huomaa matoja niin kannattanee olla syömättä. Mutta joskus noissa ryyneissä voi olla muutamia matoja, joita ei edes huomaa. Sama jauhoissa.
"Kuka korvaa"
Minä. Laita osoite niin lähetän sulle kirjekuoressa vitosen.
Vierailija kirjoitti:
tosi nolo se video. kunnon urpo. ja tietysti loppuelämäksi traumatisoitunut jostain pienistä toukista!! NOLOA!
Sun mielestä olis varmaan pitäny syödä puuro ja pitää turpa kiinni, suomalaistahan ottaa aivoon jos joku valittaa ja vielä enemmän alkaa ottaa aivoon jos joku meinaa saada korvauksia.
Harmi kun millään ei voi alkaa syyttää ostajaa, vai voisiko tämän kuitenkin jotenkin saada ostajan syyksi? No jos sitä ei saada ostajan syyksi niin pääasia kuitenkin on että ostaja ei saa mitään ja varmuuden vuoksi vielä lytätään ostaja ihan pystyyn sillä olihan se helvetin noloa tuoda ilmi että fazerin puuroissa on matoja.
Kaikki on syöneet toukkia, niitä löytyy jauhettuna about jokaisen jauhoerän sisällä, on vaan säädetty, että paljonko ne jauhot saa ötököitä sisältää.
Jos jotain luonnosta haluaa, niin ei se mitään 100% puhdasta ole, ulkona ne kasvit kasvaa eikä missään steriileissä kasvihuoneissa (onko sellaisia olemassakaan? Siis steriilejä kasvihuoneita?).
Itse syön toukkia ravinnokseni, mutta kyllä olisin pyytänyt uuden purkin hiutaleita tuon toukkaisen tilalle, mitälie toukkia, jauhopukintoukkia eivät ainakaan ole.
Syökää te ihan vapaasti toukkia ja muuta paskaa. Minä syön oikeaa ja PUHDASTA ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Syökää te ihan vapaasti toukkia ja muuta paskaa. Minä syön oikeaa ja PUHDASTA ruokaa.
Syötkö suklaata? Täynnä jauhettuja torakoita (ihan laillisesti). Samoin ne torjunta-aineet mitä on oikeastaan kaikessa muussa tekevät niistäkin "paskaa". 😂
Toinen viikon mielensäpahoittaja oli se kun kela julisti kuolleeksi. Nyt loppuelämä tietty pilalla näppäilyvirheen takia, eihän henkilö itse tiedä onko elävä vai kuollut ilman Kelan ilmoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Toinen viikon mielensäpahoittaja oli se kun kela julisti kuolleeksi. Nyt loppuelämä tietty pilalla näppäilyvirheen takia, eihän henkilö itse tiedä onko elävä vai kuollut ilman Kelan ilmoitusta.
Tää nauratti kyllä. Ei armoa, vaikka Kela lähettikin anteeksipyynnön kirjeellä! :D Ihmisiä ne siellä Kelallakin on, virheitä sattuu kaikille.
Fazerin pakkauksesta löytyi vain yksi toukka, joka on tullut kuiva-ainekaapissa olleista vanhoista jauhoista tms. Asian paisuttelu.
Elävää ravintoa.