Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eitällaistatapahdumulle

Jape
03.02.2017 |

Arvon naiset ja miksei miehetkin.
Tilanne on nyt niin että minä: 30+ perheellinen mies olen jostain syystä ihastunut erääseen kihloissa olevaan naiseen.

Tämä tunne tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta ja olo on aivan kauhea..

Olo on paska koska en perheellisenä ja oikeasti luotettavana miehenä saisi tällaista tuntea ja toisaalta olo on paska koska haluaisin niin tajuttomasti olla tämän naisen lähellä.

Näemme epäsäännöllisesti viikoittain ja vaihdamme muutaman sanan, emme tunne toisiamme vaan muista syistä kohtaamme säännöllisesti.
En nyt välttämättä halua enempää avata syytä miksi tai miten näemme toisiamme eikä sillä varmaan ole väliäkään.

Tämä ihastuminen on nyt jatkunut viikkoja ja tilanne on sellainen että en mitenkään voi perhettäni rikkoa oman ihastukseni takia eikä se todennäköisesti olisi mahdollistakaan koska myös j tahollaan seurustelee.

Haluaisin nyt lähettää anonyyminä viestin tälle j:lle jossa kertoisin että olen ihastunut yms..

Viestiin tuskin saisin Vastausta eikä se ole edes tarkoitus vaan haluaisin vain kertoa että olet olemuksellasi tehnyt johonkin vaikutuksen ja ehkä saisin viestillä upgreidattua j:n itsetuntoa. (tietämättä onko siihen edes tarvetta)

Väkisin vaan pyörii mielessä että olisiko tuollaisen viestin saaminen vaan ahdistavaa/pelottavaa vai mitä mieltä naiset ovat?

Anonyymi rakkausviesti vai ei?

Luulen että viestin lähettäminen auttaisi itseäni pääsemään yli tästä ihastuksesta.

Eitällaistatapahdumulle

Vaihtoehdot

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/19 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt vähän. Miltä susta tuntuis saada viesti? "Hei, oon ihan rakastunut suhun, mutta mulla on vaimo ja lapset, sori siitä. T. salainen ihailija"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä kun sen noin sanoo niin eihän siinä viestissä mitään järkeä olisi..

Kyllä mä sen taisinkin jo tietää mutta ajattelin nyt kysyä kuitenkin :)

Vierailija
4/19 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska tää ihastus menee ohi?

Vierailija
5/19 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta olis kiva tietää mitä tähän olis kommentoitu jos ihastuja olisi ollut nainen :)

Vierailija
6/19 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vähän arveluttaisi, jos tuollaisen viestin saisi, mutta jos se olisi nätisti muotoiltu niin ei se itseäni haittaisi, voisi piristää. Helposti vaan meille on opetettu, että pitää aina kehut ottaa jotenkin negatiivisesti.

Vierailija
7/19 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jape kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta olis kiva tietää mitä tähän olis kommentoitu jos ihastuja olisi ollut nainen :)

Aivan samalla tavalla. Ootsä Jape Tiainen terkkuketjusta?

Vierailija
8/19 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoo nyt ei oo mitään, parin vuoden jälkeen jo kirpasee. Nauti ihastuksen tuomasta kutkutuksesta ja yritä siirtää positiivinen energia parisuhteeseesi.

Rakkaus on todellakin pitkässä liitossa usein tahtoasia.

Vierailija
9/19 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo Tiainen.. Mitä se ikinä tarkoittaakaan

Vierailija
10/19 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksia tulee ja menee. Ole uskollinen vaimollesi. Sydämiä vaan särkyy.

Vierailija
11/19 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole uskottomuudesta pelkoa :)

Vierailija
12/19 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tuolla jo sanottiin, ihastumisia tulee ja menee.

Tällä hetkellä koko homma on vaan XD sun ongelmasi, omassa päässäsi. Puhuminen auttaa käsittelemään sitä, mutta tunnustaminen olisi vain vastuun vyöryttämistä toiselle vrt. kannattaako tunnustaa jos pettää.

Mulla oli aikoinaan työpaikkaihastus. Oltiin molemmat vapaita, mutta mies oli tarkka siitä, ettei työpaikalla saataisi tietää.

Se salaisuus ja jännitys oli se juttu. Kielletty. Kun sitten uskouduin lähimmälle työkaverilleni asiasta, oikein tunsin miten kupla puhkesi ja jutustamme valui kaikki ainutlaatuisuus pois.

Tunteet on ok. Teot määrittää. Ja usko mua, tuo menee ohi aikanaan.

Vierailija
13/19 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä mielikuvia tästä naisesta ollessasi vaimon kanssa intiimisti. Saat uutta energiaa ja vaimokin nauttii. Ei mitään viestejä eikä yhteyksiä. Menee kyllä ohi, sä olet aikoinasi valintasi tehnyt seiso sen takana.

Vierailija
14/19 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihastunut? Oletpa uniikki lumihiutale. Meinasit että tuo väistämättä johtaa suhteeseen? Olet täysin pihalla. Oletat että toinen tuntee samoin? Olet täysin pihalla.

Sinä nyt vain kaipasit vähän säpinää ja annoit itsesi ihastua. Älä ruoki tunnetta niin se menee ohi. Jos itselläsi ei ole suurempia parisuhdeongelmia - siis perustavia - kyse on jännityksen kaipuusta. Toistan: älä ruoki tunnetta niin se menee ohi. Noita tulee väistämättä jokaiselle joskus eikä pienen ihastumisen takia rikota perheitä.

Vierailija
15/19 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita se viesti ja sitten revit tai poltat sen. Siihen viestiin saat muotoiltua ajatuksesi, ehkä auttaa. Toinen, mikä auttaa takuuvarmasti, on aika. Puolen vuoden tai vuoden päästä tilanne on ihan toinen.

Vierailija
16/19 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymi viesti on ahdistava. Saa pelätä millainen sekopää seurailee kadullakin ja viestejä satelee. Poliisi hoitaa.

Vierailija
17/19 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkelikuva kirjeen kylkeen. Ei pysty siitäkään tunnistamaan.

Vierailija
18/19 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisia tulee ja menee. Ei viestiä!

Ota oppimiskokemuksena, miten voisit ihastua kumppaniisi uudelleen ja kehittää omaa parisuhdettasi, jotta sielläkin räiskyisi? :)

Vierailija
19/19 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäitä hattuun nyt! Et tee yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä