Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen ollut kohta 17v naimisissa, haluatko

Vierailija
03.02.2017 |

Kysyä jotain?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu?

T. 32 vuotta (avo) liitossa tänä vuonna, ei ole vielä kosittu, 30 vuotta sitten hankitut vihkisormuksetkin kadonneet jo jonnekin kaapin perukoille..

Vierailija
2/14 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu?

T. 32 vuotta (avo) liitossa tänä vuonna, ei ole vielä kosittu, 30 vuotta sitten hankitut vihkisormuksetkin kadonneet jo jonnekin kaapin perukoille..

Korjaus, kihlasormukset siis :D, termitkin hukassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihan hyvältä, 25v oltu saman katon alla yli puolet mun elämästä

Ap

Vierailija
4/14 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu?

No mutta, jos kerran kihlasormukset on hommattu, niin kai häistä on ollut puhetta tuolloin?

Vierailija
5/14 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäis kysyä? Ei tuossa mitään erikoista ole.

Vierailija
6/14 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan on nykyaikana erikoista siis pitkät parisuhteet

Vierailija
7/14 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän parisuhteesi salaisuus? T:kohta 16v naimisissa

Vierailija
8/14 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu?

No mutta, jos kerran kihlasormukset on hommattu, niin kai häistä on ollut puhetta tuolloin?

Ei koskaan :D. Kaipa se oli vaan hienoa olla kihloissa, silloin teini-ikäisinä siis.

Vierailija
9/14 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjen sietäminen, tehdään juttuja yhdessä ja erikseen ja kait tässä on vaan vakka löytänyt kantensa, halutaan olla toistemme kanssa vaikkei aina niin ruusuista olekkaan

Ap

Vierailija
10/14 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. Mä en ole ollut kuin vasta 10 v naimisissa ja yhdessä 11 v.

Vierailija
11/14 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kuinka samanlaisia? Onko teillä paljon yhteisiä harrastuksia?

Itse olen tuoreessa suhteessa, jossa eniten huolestuttaa se, että mielenkiinnon kohteemme ovat enimmäkseen _hyvin_ erilaisia. Joitain yhteisiäkin kyllä onneksi löytyy. Muutkin pitkässä onnellisessa parisuhteessa olevat voivat vastata.

N24

Vierailija
12/14 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteemme on tänä vuonna 19-vuotias ja avioliitto tulee täysi-ikään. Meillä on yhteisiä tavoitteita, joita ollaan hiljalleen saavutettu. Olemme kiinnostuneita toistemme mieltymyksistä. Molemmilla saa olla omatkin juttunsa. Stressiaiheet puretaan puhumalla. Olemme sopeutuneet toisen tyypillisiin piirteisiin, mutta uskallamme sanoa, jos raja jossain ylittyy- yleensä suoraan mutta huumorilla keventäen. Vaalimme intohimon liekkiä- jos ei muussa niin puheissa kunnes on taas aikaa toisilleen. Pyrimme epäitsekkyyteen, mutta siihen ettei toinen saa enemmän. Olemme toisillemme kohteliaita. Elämämme läpi näin, elämme me käsikkäin, yhdessä yksilöinä. T. n 44, m 40.

Vierailija
13/14 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kuinka samanlaisia? Onko teillä paljon yhteisiä harrastuksia?

Itse olen tuoreessa suhteessa, jossa eniten huolestuttaa se, että mielenkiinnon kohteemme ovat enimmäkseen _hyvin_ erilaisia. Joitain yhteisiäkin kyllä onneksi löytyy. Muutkin pitkässä onnellisessa parisuhteessa olevat voivat vastata.

N24

Olemme olleet 21 vuotta naimisissa ja mielenkiinnon kohteista natsaa ehkä 20 prosenttia. Seksiä on 3-4 kertaa viikossa, rahankäyttötavat samanlaiset ja kiinnostus elää tätä elämää yhdessä. Siinä ne tärkeimmät minun mielestäni.

Vierailija
14/14 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan aivan eri luonteisia , mutta ilmeisesti hyvin hyväksytty toisessa ärsyttävät piirteet . Ollaan paljon kotona viihtyviä kyllä molemmat, mutta esim mies urheilee paljon minä en yhtään. Mitään varsinaisia yhteisiä harrastuksia ei ole, mutta pitäisi varmaan alkaa kehittelemään koska kohta muksut muuttaa pois ja jäädään kahdestaan, se voi kyllä olla kriisin paikka

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän