Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan herkut

Vierailija
03.02.2017 |

Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen. Kun meidän työpaikalla aika usein on jonkun tuomia syömisiä kahvipöydässä, niin oletetaanko minunkin tuovan niitä? Itse en melkein ikinä syö niitä tuomisia, mutta sitähän ei kukaan tiedä, kun harvoin ollaan kahvilla yhtä aikaa. Mitään sovittua systeemiä noihin tuomisiin ei liity.

Vähän sama on kahvinkeiton kanssa. Ei kai minun oleteta keittävän toisille kahvia esim palavereihin, kun en itse kahvia juo. Toki sitten eria asia, jos tulisi talon ulkopuolisia vieraita. Niille voisin yrittää sitä kahvia ehkä keittääkin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki tuovat herkkuja, meillä on erikseen "kriisiapurasia" (iso metallinen keksilaatikko) suklaille ja karkeille, ja leivonnaiset laitetaan hyllylle kaikkien otettavaksi. Jotenkin tuo vuorottelu toimii ihan hyvin ilman etukäteissuunnittelua tai sopimista. Kun on kiva porukka, on kiva tuoda ihan muuten vaan jotain juhlistamaan sateista tiistaiaamua tms. 

Maidon tuomisesta sovitaan ettei tule kerralla liikaa. 

Kahvit ja teet hoidetaan kimppahommana, meillä haetaan kanttiinista tai teet tehdään vedenkeittimen ja teepussien kanssa. 

Ehdottaisin, että toisit aina joskus jotain, vaikka keksipaketin tai pari. Pieni vaiva, ja huomaavaista muita kohtaan. 

Vierailija
2/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kaikki tuovat herkkuja, meillä on erikseen "kriisiapurasia" (iso metallinen keksilaatikko) suklaille ja karkeille, ja leivonnaiset laitetaan hyllylle kaikkien otettavaksi. Jotenkin tuo vuorottelu toimii ihan hyvin ilman etukäteissuunnittelua tai sopimista. Kun on kiva porukka, on kiva tuoda ihan muuten vaan jotain juhlistamaan sateista tiistaiaamua tms. 

Maidon tuomisesta sovitaan ettei tule kerralla liikaa. 

Kahvit ja teet hoidetaan kimppahommana, meillä haetaan kanttiinista tai teet tehdään vedenkeittimen ja teepussien kanssa. 

Ehdottaisin, että toisit aina joskus jotain, vaikka keksipaketin tai pari. Pieni vaiva, ja huomaavaista muita kohtaan. 

Tuntuisi hölmölle tuoda jotain mitä en itsekään söisi. Ja vieläpä ilman mitään erityisempää syytä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun pitäisi, ihan vaan siksi, että se olis muille kivaa ja tollasista jutuista kasvaa yhteishenki.

Vierailija
4/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimistolla on varmaan viikoittain jotain hyvää tarjolla, joku on saattanut tuoda omia leipomuksiaan, tuliaiskarkkeja, palaverista ylijäämäpullaa, mainos/promojutuista ylijääneitä karkkeja, merkkipäivän kunniaksi...

Mä olen vienyt varmaan aina joulun jälkeen lahjaksi saatuja konvehteja kun itse ei tule syötyä ja viimeksi vein mummin mukaan tyrkkäämän kuivakakunpuolikkaan koska kotona olisi mennyt kuivumisen kautta roskiin. Hyvin nopeasti katosi parempiin suihin ja tuli hyvä mieli mullekin :)

Vierailija
5/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole vähän törkeää viedä sellaista mikä muuten menisi roskikseen? Tietenkään sitä ei tarvitse ääneen sanoa ja onhan se ekologista...

Vierailija
6/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en juo kahvia. saan joka aamu mieheltäni kyydin työpaikalle, kun on töissä lähellä.

Olen varttia vaille töissä, avaan tietokoneen, laitan teevettä kiehumaan, kun kiehuu, laitan kahvia tippumaan.

Kun vesi on kiehunut, on kahvikone valmiina tippumaan.

Välillä, meillä on 3 lasta, mm synttäreiden jälkeen tuon jämiä kahvihuoneeseen.

Minun poissoloni huomataan kun olen poissa juuri kahvista. Ensiksi siis siitä.

Kahvia varten meillä on kahvikassa, johon en osallistu, koska en juo kahvia. Mutta keitän pannullisen muille.

Vierailija
7/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ahneita läskiperseitä täällä kun ihmisen joka ei niitä muiden tarjoomuksia syö pitäis tuoda mässytettävää töihin. Ostakaa omat herkkunne. Se on työpaikka eikä buffet.

Vierailija
8/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ahneita läskiperseitä täällä kun ihmisen joka ei niitä muiden tarjoomuksia syö pitäis tuoda mässytettävää töihin. Ostakaa omat herkkunne. Se on työpaikka eikä buffet.

Näin on! Työpaikalla tehdään töitä. Perseennuolijat on kuvottavia ja mä en ainakaan osallistu siihen.

Vierailija
9/12 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatte olla läskejä jos koko ajan joku tuo leivonnaisia ja keksejä mätettäväksi😣

Vierailija
10/12 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan herkkupeput

Vierailija
11/12 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kohteliasta viedä. Sinun en melkein ikinä syö- on toisten syö-muttei ikinä tuo.

Vierailija
12/12 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ekana töihin tullut keittää kahvit ja harvoin tulee mitään tarjoiluita. Yritys maksaa maidot ja kahvit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän