Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ujolla, epävarmalla ja kokemattomalla naisella ei tee mitään

Vierailija
03.02.2017 |

Naisen pitää olla itsevarma seksipeto ja tietää tasan tarkkaan mitä haluaa ja mistä tykkää. Sellaisia naisia oikeat aikuiset miehet haluavat. Joku huono itsetuntoinen pervo voi tietty saada kiksit epävarmuudesta tai jopa viattomuudesta, mutta ei tasa-arvoista suhdetta hakeva terve aikuinen mies.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää olla itsevarma seksipeto ja tietää tasan tarkkaan mitä haluaa ja mistä tykkää. Sellaisia naisia oikeat aikuiset miehet haluavat. Joku huono itsetuntoinen pervo voi tietty saada kiksit epävarmuudesta tai jopa viattomuudesta, mutta ei tasa-arvoista suhdetta hakeva terve aikuinen mies.

Samat sanat myös toisinpäin. Kuka kaipaa tossukkaa?

Vierailija
2/14 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulepa tänne, saat nahkaruoskaa, nänninnipistimet ja verkkomeloonin perseeseen;)

Vierailija
4/14 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkö kaikki, mitä sinulla on sanottavaa naisesta? Eipä ole vielä poikaparalla hääppöiset kokemukset, aika noviisi olet  alalla.

Vierailija
5/14 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloiset naapurintytöt on ihania. ;) 

M34

Vierailija
6/14 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ihan jees. Tämä tarkoittaa sitä, että nuoret saavat kokeilla ja opetella keskenään ilman että sedät yrittää vikitellä lapsia. Voisin kuvitella alapeukuttajien olevan niitä setiä jotka tykkäisivät vähän opettaa lapsille mistä miehet tykkää.

Vierailija
7/14 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tästä vihdoinkin puhutaan. Olen ujo ja epävarma, parisuhde minulla on joten kokematon en ole. Mutta pelkään työelämän ajattelemista. En minä osaa tehdä mitään, olen liian hiljainen ja arka, tarvitsen jatkuvasti ohjausta. Nolottaisi hakea töihin kun siellä työnantaja huomaa miten surkea ja epäammattimainen olen. Parasta varmaan olisi erakoitua kokonaan ja elää ahdistuksen kanssa yksin. Läheiset ovat tärkeitä, mutta he kohdistavat minuun sosiaalisia odotuksia.

Vierailija
8/14 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että tästä vihdoinkin puhutaan. Olen ujo ja epävarma, parisuhde minulla on joten kokematon en ole. Mutta pelkään työelämän ajattelemista. En minä osaa tehdä mitään, olen liian hiljainen ja arka, tarvitsen jatkuvasti ohjausta. Nolottaisi hakea töihin kun siellä työnantaja huomaa miten surkea ja epäammattimainen olen. Parasta varmaan olisi erakoitua kokonaan ja elää ahdistuksen kanssa yksin. Läheiset ovat tärkeitä, mutta he kohdistavat minuun sosiaalisia odotuksia.

Sinulla on sentään se etu, että olet nainen. Jos olisit mies, sinulla ei olisi parisuhdetta, ja sosiaaliset odotukset olisivat kertaluokkaa kovemmat. Ryhdistäydy! 

Vierailija
9/14 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ihan jees. Tämä tarkoittaa sitä, että nuoret saavat kokeilla ja opetella keskenään ilman että sedät yrittää vikitellä lapsia. Voisin kuvitella alapeukuttajien olevan niitä setiä jotka tykkäisivät vähän opettaa lapsille mistä miehet tykkää.

Itse menetin neitsyyteni nippa nappa 20-vuotiaana 11 vuotta vanhemmalle miehelle. En kokenut olevani mikään lapsi, jäi hyvät muistot. Olemme edelleen yhdessä. Alaikäiset tietty asia erikseen. 

Vierailija
10/14 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoli24: n megatrollaajat ovat löytäneet tännekin :P

Vierailija
11/14 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitti :(

Vierailija
12/14 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on sentään se etu, että olet nainen. Jos olisit mies, sinulla ei olisi parisuhdetta, ja sosiaaliset odotukset olisivat kertaluokkaa kovemmat. Ryhdistäydy! 

Setä on pannut lasta. Hyiii 

Vierailija
13/14 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/14 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nainen ja oon huomannut just saman mistä ap puhuu. Ehkä siksi oon aina ollut miesten mieleen :)Itsekin arvostan tietynlaista itsevarmuutta miehissä, olen ollut vässyköiden kanssa enkä onneksi enää ikinä joudu moiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän