Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osaa ajatella muuta kuin ex:n munan nuolemista!

Vierailija
03.02.2017 |

Anteeksi, mutta ei vaan pyöri taas muu mielessä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka, kyllä se ajan kanssa unohtuu.

Vierailija
2/11 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, sormeta liiat himot pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lintu on ex?

Vierailija
4/11 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele isääs ja äitiäs tekemässä sua.

Vierailija
5/11 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisitko imemään mun kullia,voin laskea myös suuhun.

Vierailija
6/11 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille. En usko että kieltäytyy

Vierailija
7/11 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä lintu on ex?

Miks sen pitäs lintu olla?

Vierailija
8/11 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Jos olet se ex, niin kyllä kiitos nam tulen.

ap.

Vierailija
9/11 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo vai homo? Mitä naisista tiedän niin ne haluaa munan mielummin ihan toiseen paikkaan kuin suuhun.

Malliksi olen antanut oraalia naisille ja sanonut että tee vastaavaa. Voin vain kehua kuinka hyvää kohtelua mulkero on saanut.

Heh jos seksistä olisi jotkin nimitykset. Olisin ammattilainen tai vähintään professori. Mä kun en jätä yhteen vaan annan peräkkäisiä. Nopeimmillaan nainen on saanut sekunneissa. Oli niin innostunut/kiihottunut etukäteen että sai suunnilleen heti kun oltiin sisäkkäin. Miten niin hiveli egoa? No ihan älyttömän paljon.

Koko on mielestäni luokkaa tavis. No terskaa voi sanoa jonkin kokoiseksi? En koon puolesta pysty rehellisesti leijumaan. Ihan muut syyt joiden ansiosta naiset tykkää. Enkä mä ole mikään tietäjä, jos rehellisiä ollaan niin ei kukaan ymmärrä naisia.

Vierailija
10/11 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoo vai homo? Mitä naisista tiedän niin ne haluaa munan mielummin ihan toiseen paikkaan kuin suuhun.

Malliksi olen antanut oraalia naisille ja sanonut että tee vastaavaa. Voin vain kehua kuinka hyvää kohtelua mulkero on saanut.

Heh jos seksistä olisi jotkin nimitykset. Olisin ammattilainen tai vähintään professori. Mä kun en jätä yhteen vaan annan peräkkäisiä. Nopeimmillaan nainen on saanut sekunneissa. Oli niin innostunut/kiihottunut etukäteen että sai suunnilleen heti kun oltiin sisäkkäin. Miten niin hiveli egoa? No ihan älyttömän paljon.

Koko on mielestäni luokkaa tavis. No terskaa voi sanoa jonkin kokoiseksi? En koon puolesta pysty rehellisesti leijumaan. Ihan muut syyt joiden ansiosta naiset tykkää. Enkä mä ole mikään tietäjä, jos rehellisiä ollaan niin ei kukaan ymmärrä naisia.

No et tosiaan ole tietäjä, jos luulet, ettei naiset halua munaa suuhun! Sehän on ihan herkkujen herkkua.

Vierailija
11/11 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Ap ei ime. Se vaan nuolee.