En osaa ajatella muuta kuin ex:n munan nuolemista!
Anteeksi, mutta ei vaan pyöri taas muu mielessä.
Kommentit (11)
Ei haittaa, sormeta liiat himot pois.
Ajattele isääs ja äitiäs tekemässä sua.
Tulisitko imemään mun kullia,voin laskea myös suuhun.
Soita sille. En usko että kieltäytyy
Vierailija kirjoitti:
Mikä lintu on ex?
Miks sen pitäs lintu olla?
M kirjoitti:
Jos olet se ex, niin kyllä kiitos nam tulen.
ap.
Porvoo vai homo? Mitä naisista tiedän niin ne haluaa munan mielummin ihan toiseen paikkaan kuin suuhun.
Malliksi olen antanut oraalia naisille ja sanonut että tee vastaavaa. Voin vain kehua kuinka hyvää kohtelua mulkero on saanut.
Heh jos seksistä olisi jotkin nimitykset. Olisin ammattilainen tai vähintään professori. Mä kun en jätä yhteen vaan annan peräkkäisiä. Nopeimmillaan nainen on saanut sekunneissa. Oli niin innostunut/kiihottunut etukäteen että sai suunnilleen heti kun oltiin sisäkkäin. Miten niin hiveli egoa? No ihan älyttömän paljon.
Koko on mielestäni luokkaa tavis. No terskaa voi sanoa jonkin kokoiseksi? En koon puolesta pysty rehellisesti leijumaan. Ihan muut syyt joiden ansiosta naiset tykkää. Enkä mä ole mikään tietäjä, jos rehellisiä ollaan niin ei kukaan ymmärrä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Porvoo vai homo? Mitä naisista tiedän niin ne haluaa munan mielummin ihan toiseen paikkaan kuin suuhun.
Malliksi olen antanut oraalia naisille ja sanonut että tee vastaavaa. Voin vain kehua kuinka hyvää kohtelua mulkero on saanut.Heh jos seksistä olisi jotkin nimitykset. Olisin ammattilainen tai vähintään professori. Mä kun en jätä yhteen vaan annan peräkkäisiä. Nopeimmillaan nainen on saanut sekunneissa. Oli niin innostunut/kiihottunut etukäteen että sai suunnilleen heti kun oltiin sisäkkäin. Miten niin hiveli egoa? No ihan älyttömän paljon.
Koko on mielestäni luokkaa tavis. No terskaa voi sanoa jonkin kokoiseksi? En koon puolesta pysty rehellisesti leijumaan. Ihan muut syyt joiden ansiosta naiset tykkää. Enkä mä ole mikään tietäjä, jos rehellisiä ollaan niin ei kukaan ymmärrä naisia.
No et tosiaan ole tietäjä, jos luulet, ettei naiset halua munaa suuhun! Sehän on ihan herkkujen herkkua.
M kirjoitti:
Ap ei ime. Se vaan nuolee.
Pekka, kyllä se ajan kanssa unohtuu.